728 x 90

«گاری رافت اسلامی»!

شلیک به تظاهرات‌کنندگان در جوانرود
شلیک به تظاهرات‌کنندگان در جوانرود

از روز اول حاکمیت این نظام منحوس، دجالیت یکی از خصیصه‌های بارز آن بود. خمینی با سوءاستفاده از نام اسلام و سوار شدن بر احساسات مذهبی مردم قوانین ضدبشری و قرون‌وسطایی مانند لایحهٔ قصاص را به تصویب مجلس خودساخته رساند و از آن زمان تاکنون هیچ جنایتی نیست که در حق مردم انجام نداده باشد. هیچ شهر و دیار و ده‌کوره و خانه‌، کپر،‌ کلبه‌ای در ایران نیست که ستم این رژیم را تجربه نکرده باشد. هیچ سفره فقیرانه‌ای نمانده که که از دستبرد این دزدان دور مانده باشد. امروزه برای مردم ایران پرواضح است که اختاپوس ولایت علاوه بر سرقت حق حاکمیت مردم، تمامی ثروتهای طبیعی این میهن را با مافیای بیت ولایت به نام و بهانه تعاونی و خصوصی‌سازی، زیر پرده دین بلعیده و بالا کشیده است. این بار اما، مردم ایران درس جانانه‌ٔ به این دجالان دین‌فروش و اختاپوس عمامه به‌سر دادند. قیام آبانماه ۹۸ آنها را تا لبه سرنگونی کشاند تا جایی که کارگزارانی مانند فرماندار رژیم در شهرک قدس «قلعه حسن‌خان» و ترس و وحشت خود را از قیام مردم خشمگین چنین بازگو می‌کند: «یک تعداد محدودی اینجا در فرمانداری مانده بودند و وقتی جمعیت را با آن خشم دیدند، از در ورودی فرمانداری عقب‌تر آمدند. معترضان در را شکستند و سینه سپر کردند و گفتند اگر می‌توانید ما را بزنید، چون می‌دانستند نیروی انتظامی دستور شلیک ندارد».(روزنامه حکومتی جام نیوز ۱۲آذر ۹۸)

همین فرماندار اعتراف کرد که خودش به نیروی انتظامی دستور داده به هر کس وارد فرمانداری شد تیراندازی کنند.(همان منبع) طبیعی بود که او نمی‌توانسته سرخود چنین اجازه‌ای را بدهد مگر این‌که از مافوق خود کارت سفید داشته باشد. تردیدی نیست که در جریان قیام آبان ۹۸ خلیفه ارتجاع در هراس از سقوط حاکمیت ننگین خود، به گزمگانش دستور تیر مستقیم داد و به‌دنبال آن، سر و سینهٔ قیام‌کنندگان هدف گلوله‌ قرار گرفت. قطع اینترنت نیز با این هدف صورت گرفت که کشتار قیام‌آفرینان به بیرون از ایران درز نکند. به یاد داریم که خامنه‌ای سرمست از کشتار مردم، ادعای پیروزی ‌کرد و بار دیگر به بسیجی‌ها سپرد که محله به محله را مراقبت کنند و برای دستگیری و سر به‌نیست کردن جوانان شورشی، پشت قوانین دست و پاگیر اداری نمانند، اما اکنون چه شده که خلیفه مفلوک و از پا درآمده نظام ولایت دم از «رافت اسلامی»! می‌زند.

 

خشم قیام‌کنندگان،‌ حمایت‌های جهانی و فشار داخلی

سرکوب وحشیانهٔ قیام‌آفرینان جهان را تکان داد. میزان جنایت آن چنان هولناک بود که هنوز هم رژیم جرأت نکرده آمار بدهد، خلیفهٔ خون‌آشام وقتی دید قیام با سرکوب فروکش نکرد،‌ بلکه میزان تنفر اجتماعی را بیشتر نمود، برای کم‌کردن فشار از روی خود و رژیمش دست به دجالیت جدیدی زد. سخنگوی مجاهدین در این زمینه گفت: «خلیفه ارتجاع تحت بالاترین فشار داخلی و بین‌المللی سوار بر گاری «رافت اسلامی» شده است تا از عواقب کشتار بزرگ جان بدر ببرد یا عواقب آن را کاهش بدهد».

اگر خوب به صحنه بین‌المللی نگاه کنیم به‌خوبی میزان حمایت از قیام مردم ایران و افشای جنایت نظام ولایت را می‌بینم. روزنامه پولیتکو خبر داد دستیاران دونالد ترامپ در حال بررسی تحریم‌های جدید علیه مقام‌های رژیم ایران هستند که در نقض حقوق‌بشر و سرکوب قیام نقش دارند. این تحریم‌ها مبتنی بر گزارشهای اطلاعاتی به‌دست آمده از حدود ۳۶هزار عکس، فیلم و گزارشهای ارسال شده توسط ایرانیانی است که در جریان سرکوب قیام در داخل ایران محصور شده‌اند.

کشتار جوانان قیام‌کننده در داخل ایران، بازتاب‌های خودش را نیز در بین باندهای نظام داشت. آنها در هراس از خشم مردم از خود سلب مسئولیت کرده و باند مقابل را مقصر قلمداد می‌کنند. یک قلم ۳۰امضا برای استیضاح وزیر کشور آخوند روحانی جمع شده و نماینده مجلس ارتجاع از تهران با زدن بر سر باند دیگر می‌گوید: «بنده پیشنهاد استیضاح وزیر کشور را دادم، دلیلش... واکنش به ناآرامی‌ها است. به‌نظر می‌رسد در مقابله با ناآرامی‌ها فراتر از حدود قانونی با مردم شدت عمل نشان داده شده... لازم است کمیته حقیقت‌یاب به‌ویژه در شهرهایی مثل حاشیه تهران، شیراز، اصفهان، کردستان و کرمانشاه که به‌نظر می‌رسد تلفات بیشتری داشته، تشکیل شود تا به‌طور خاص رسیدگی میدانی صورت گیرد».(همدلی ۱۳آذر ۹۸)

روزنامهٔ حکومتی ابتکار نیز با یادآوری نمایش انتخابات در راه هشدار می‌دهد که مردم به چیزی کمتر از نشان‌ دادن خشمشان راضی نخواهند شد چه رسد به شرکت در انتخابات: «در این صورت، نه از مطالبات طبقه متوسط خبری هست و نه فرودستان به چیزی کمتر از خشونت افسارگسیخته راضی می‌شوند».(۱۴آذر ۹۸)

 

پاسخ مردم به «رأفت اسلامی»

در چنین فضایی است که ولی‌فقیه در گل مانده بعد از آن کشتار و نیز تهدیدات و رجزخوانی‌ها علیه مردم به‌جان آمده اکنون غلط کردم می‌گوید تا صباحی بیشتر خود را سراپا نگهدارد. او در همان‌حال به سیاست مخفی کردن آمار شهیدان قیام ادامه می‌دهد. شکنجه دستگیرشدگان قیام نیز در زندانها ادامه دارد.

خانم رجوی در این زمینه به جامعه جهانی هشدار داد و گفت: «شورای امنیت باید خامنه‌ای و روحانی و رئیسی را به‌خاطر کشتار بزرگ، جنایتکاران علیه بشریت اعلام کند تا در برابر عدالت قرار بگیرند. رژیم با انواع ترفندها تلاش می‌کند آمار واقعی شهیدان را مخفی نگاه دارد. سازمان ملل باید سریعاً هیأت‌های تحقیق در مورد شهیدان و مجروحان و زندانیان را به ایران بفرستد».

«حرف خلق مظلوم و فرزندان رشیدشان با خامنه‌ای یکی بیش نیست: گور خود کنی به‌دست خود. شهید آن‌چنانی نامیدن قهرمانان قیام‌آفرین و پرداخت دیه به خانواده‌های آنان پیشکش!‌ قبل از هر چیز باید بگویی چه تعداد را در قیام آبان در کل کشور کشته‌ای و چه تعداد را مجروح و چه تعداد را دستگیر کرده‌ای؟» سخن اصلی این است:

اراده کرده‌ام که سرنگون کنم تو را

ز خاک مهر و روشنی برون کنم تو را

رأفت مشعشع تو را نخواستیم، گور خود را از ایران گم کن!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d291741-914e-4891-8efd-fb5aa5ecea49"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات