728 x 90

اعتراف رژیم آخوندی و اذعان جامعه بین‌المللی به نقش مجاهدین در شکست سیاست اتمی آخوندها

اعتراف رژیم آخوندی
اعتراف رژیم آخوندی

یکی از مهمترین و جدی‌ترین موانع دستیابی آخوندها به سلاح اتمی، به اعتراف خودشان، مقاومت ایران و مجاهدین خلق بوده‌اند. این را مقامات مختلف رژیم همین‌طور مقامات آمریکایی و سازمان بین‌المللی انرژی اتمی به کرات گفته‌اند.

این، البته در شمار افتخارات تاریخی مقاومت ایران و مجاهدین خلق است.

مقاومت ایران و مجاهدین خلق همان‌گونه که با تمام قوا و با گذشتن از جان و  نام خویش، توانستند جام‌زهر آتش‌بس را به کام خمینی ریخته و جنگ را متوقف کنند، (گرچه که بسیار مارک خورده و جاسوس و ستون پنجم دشمن و... نامیده شدند) اما همین افتخار برای مقاومت ایران و مجاهدین بس که در تاریخ این نکته به ثبت رسید که:

تنها مخالف جدی و عملی جنگ ضدمیهنی ایران و عراق، حداقل در مقطع خرمشهر، مجاهدین خلق بودند و بس! این را پاسدار علی شمخانی وزیردفاع سابق آخوندها و دبیر شورای‌عالی امنیت ملی خامنه‌ای به‌روشنی گواهی داده:

پاسدار شمخانی وزیر دفاع سابق رژیم - 4مهر 1384

«نگاه کنید، هیچکس هیچکس غیر از منافقین که بعثی بودند، در داخل کشور وجود ندارد که بعد از خرمشهر، اطلاعیه‌یی یا بیانیه‌یی داده باشه که جنگ باید خاتمه پیدا کنه. برخلاف ادعای فعلی احزاب سیاسی. هیچکس. بله بعد از عملیات رمضان وقتی توفیق پیدا نکرد، یعنی بعد از اولین عملیاتی که بعد از عملیات خرمشهر صورت گرفت، بعد شروع کردند به بیان این وضعیت که.. این رو من امروز نمی‌گم. این رو بعد از جنگ من کسی رو فرستادم سراغ یکی از رهبران نهضت آزادی. گفتم سند شما بیارید. نتونست ثابت کنه. هنوز هم من میگم. هیچ سندی وجود ندارد که بعد از اتمام عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر بوده، گروه سیاسی خواهان وضعیتی باشه که امروز اعلام میکنه.... ».

و اگر نبود حرکت میهنی مجاهدین و مقاومت ایران در ایستادگی جلوی آن جنگ ضدمیهنی، ایران باز هم درگیر فاجعه‌‌یی بود که نسل‌های اخیر از آن اساساً بی‌خبر هستند.

 

مقایسه داستان اتمی آخوندها با داستان جنگ ضدمیهنی ایران و عراق 

اما نسل‌های اخیر می‌توانند در یک قیاس ساده به حرکت مجاهدین و مقاومت ایران در ایستادگی‌شان در برابر پروژه ضد ملی و ضدانسانی اتمی خامنه‌ای نگاه کنند و داستان مواضع مجاهدین خلق و مقاومت ایران در آن جنگ شوم را هم حدس بزنند.

در ماجرای اتمی آخوندها هم باز این مقاومت ایران و مجاهدین خلق بودند که پیشگام مبارزه سیاسی و مبارزه عملی با ماجراجویی اتمی آخوندها شدند. آنهم هنگامی که هیچ نیروی سیاسی دیگری جرأت و جسارت ورود به این عرصه را نداشت.

 

جنگ پنهان و نبرد بی‌سر و صدا! 

در کارزار افشاگرانه برای جلوگیری از دستیابی رژیم به بمب اتمی که آخوندها آن را ضامن بقای حکومتشتان می‌دیدند مقاومت ایران کماکان و مانند آن جنگ ضدمیهنی، باز تنها و تنها بود. مجاهدین در این کارزار  از تمامی حساب‌وکتاب‌های سیاسی درباره «خودشان» و آینده سیاسی خودشان چشم پوشیدند تا مانع از دست‌یابی دشمن مردم ایران به سلاح اتمی شوند.

اینک همگان به‌روشنی می‌دانند این مجاهدین بودند که «پیه» تمامی انگ‌ها و برچسب‌ها و مارک‌هایی هم‌چون «جاسوس» و... را به تن خود مالیدند و بی‌زره و سپر وارد نبردی  شدند که اگر نمی‌شدند آخوندها دور از چشم جهانیان به‌راحتی به سلاح اتمی دست یافته و جهانی را به گروگان می‌گرفتند و پیش از همه و بیش از همه، دمار از روز و روزگار ایران و ایرانی در می‌آوردند.

 

اذعان مقامات رژیم به نقش مجاهدین در شکست سیاست اتمی آخوندها

اعتراف آخوند یونسی وزیر اطلاعات خاتمی در 25اسفند سال 1383در تلویزیون رژیم که به مواضع منحصربه‌فرد مقاومت ایران و مجاهدین در ضدیت عملی با ماجراجویی ضدانسانی هسته‌یی آخوندها اشاره می‌کنند مانند همان اعتراف‌ علی شمخانی به مواضع منحصربه‌فرد مجاهدین در قبال آن جنگ ضدمیهنی است.

آخوند یونسی وزیر اطلاعات خاتمی در 25اسفند83 در تلویزیون رژیم در مورد انرژی هسته‌یی و غنی‌سازی اورانیوم گفت:

«در این رابطه سالیان سال هزینه کردیم، هزاران نفر هم تربیت شدند، بودجه‌های هنگفتی هزینه شده تا ما به اینجا برسیم. آیا ملت به دولت اجازه میده که از این حق صرف‌نظر کنه. نظرسنجیهایی که شده، مردم به‌طور قاطع نظر دادن که باید دولت در اعمال این حقش پافشاری بکنه و جالب  اینجاست که تنها نقطه وفاق ملی هم، این است. یعنی حتی مخالفان جمهوری اسلامی بجز گروهک تروریستی منافقین، اکثر گروه‌های مخالف، اونها هم در این جهت به‌عنوان یک حق ملی دفاع میکنه از موضع جمهوری اسلامی. در اینجا فقط این گروهک جاسوسه که نظرش این نیست. ولی بقیه گروه‌های برانداز و مخالف و آرام و ساکت، انواع و اقسامشون در این جهت موضع جمهوری اسلامی را دارند و حتی اونها نگران هستند که جمهوری اسلامی نکند در اینجا کوتاه بیاید. بنابراین جمهوری اسلامی یک نقطه بسیار مهمی را پیدا کرده، به‌عنوان این‌که مرکزی است، بهانه‌یی است برای وحدت ملی. یعنی ما می‌تونیم همه در یک نقطه متمرکز بشیم. در این موقعیت که ما رسیدیم، اصلاً حق داریم از این حق صرفنظر بکنیم؟ دولت همچین حقی ندارد، هیچکس حق ندارد...».

 

نتیجه نبرد تا همینجا 

اما به‌رغم تمامی این سخن‌پراکنی‌های تبلیغاتی، سرانجام هنگامی که واقعیت فعالیت‌های اتمی آخوندها توسط مجاهدین برملا شد و جهانیان متوجه خطر قریب‌الوقوع ظهور یک هیولای فاشیستی مذهبی اتمی  با عبا و عمامه آخوندی شدند، مخالفتها با این پروژه هم شروع شد.

 

و به این ترتیب مقاومت ایران و مجاهدین، رژیم را در استراتژی تضمین بقا(با تمسک به سلاح اتمی) پس از 24سال به‌کلی شکست دادند و دیکتاتوری حاکم بر ایران را یک گام بلند به سرنگونی نزدیک‌‌تر کردند.

اظهارات صریح سرکردگان رژیم در این باره به اندازه کافی گویاست و نیازمند توضیح و تشریح نیست. 

در این نوشته بخشی از اعتراف‌های رژیم به نقش مجاهدین در شکست سیاست اتمی آخوندها به اطلاع خوانندگان می‌رسد:

 

مصاحبه تلویزیونی احمدی‌نژاد. 4ا سفند 1386

احمدی‌نژاد: یه گروهی از منافقین اومدن یه گزارشایی منتشر کردن از نطنز و اراک و این حرفا بعد نطنز و اراک و بعد قطعنامه‌های شورای حکام پی‌درپی، پی‌درپی

 

پاسدار سلامی جانشین سرکرده سپاه پاسداران  16شهریور 1392

شما دقیقاً واقف هستید که اینها بودند که با جاسوسی در محیط هسته‌یی ما یک فضای خیالی و موهومی و تصنعی در نظام بین‌الملل نسبت به فعالیت هسته‌یی ما ایجاد کردند و هرآنچه که امروز ملت ایران از تحریم از کاهش تعاملات جهانی و تأثیرات آن می‌بینه همه ناشی از خیانتی است که اینها به ملت ایران کردند

 

تلویزیون شبکه یک رژیم صالحی 21دی 1393  

صالحی: و اما در خصوص پرونده هسته‌یی خوب عنایت دارید پرونده هسته‌یی کشورمان از سال 2002میلادی شروع شده، یعنی الآن تقریباً 13سال ازش میگذره یعنی قریب به 12سال چون وارد 2015 شدیم، سیزدهمین سالش رو داره طی می‌کنه از آن ابتدا که این پرونده ساختگی شروع شد، مبناش واقعاً بر کذب و مبناش بر ایجاد یک اتهام واهی بود، عنایت دارید چگونه شروع شد به این صورت شروع شد که، منافقین اعلام کردند جمهوری اسلامی ایران در جایی به‌نام نطنز فعالیتهای سری هسته‌یی داره...

و آن‌قدر آنها بلند با صدای بلند این دروغ رو رواج دادن که آرام آرام برای خیلیها جا افتاد حتی در خود آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به‌رغم این‌که آقای البرداعی این رو گفته بود برخی از مشاوران اش تشکیک می‌کردند در این امر که من یادمه آنموقع با یکی از مشاوران آقای البرداعی حرفم شد.... بعدش می‌دانید فضای سیاسی آن‌قدر غلبه پیدا کرد که دیگه در مسیر دیگری قرار گرفت، خوب از آنموقع این مسأله شروع شد. این مسأله شروع شد تا به امروز رسیدیم.

 

آخوند حسن روحانی در کتاب «امنیت ملی و دیپلوماسی هستهای»  صفحه 120نوشته:

«در سال 1381، فعالیتها در فضایی آرام پیش می‌رفت، ولی به ناگاه و با دستور آمریکا، مجاهدین با ترتیب دادن یک مصاحبه مطبوعاتی و وارد کردن اتهامات واهی سر و صدای زیادی راه انداختند. نظر سازمان انرژی اتمی این بود که تأسیسات نطنز تکمیل و سپس به آژانس اطلاع داده شود تا آنها در برابر عمل انجام شده قرار گیرند و سر وصدای غرب مانع کار نشود، ولی متأسفانه این رویکرد سازمان، برنامه‌های آتی آن را با مشکل مواجه ساخت. کشور در وضعیتی قرار گرفت که به ناچار در همان سال از البرادعی دعوت کرد تا از نطنز بازدید کند. او پس از سفر به ایران و بازدید از نطنز اعلام کرد در حال حاضر ایران دارای توان غنی‌سازی است. بنابراین، اهمیت سال 1381از یک سو به‌دلیل پیشرفت در فناوری هسته‌یی و از سوی دیگر بین‌المللی شدن موضوع هسته‌یی بود.....

بهرحال پس از مرداد 1381و آغاز جنجالهای تبلیغاتی، در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی راجع به این موضوع جلساتی تشکیل شد و در نهایت در آخرین روز دیماه آن سال طی جلسه‌ای در سطح سران نظام، تصمیم نهایی برای دعوت از البرادعی اتخاذ شد. در همان جلسه نیز بحث الحاق به ”ترتیبات فرعی“ توسط رئیس سازمان پیشنهاد شد. وی استدلال می‌کرد که همه کشورهای عضو پادمان به جز ایران این مقررات را پذیرفته‌اند، پس در شرایط فعلی ضروری است آن را بپذیریم........ در آن جلسه پیشنهاد سازمان مورد قبول واقع شد و بر مبنای آن هم سازمان انرژی اتمی در اوایل سال 2003، ” ترتیبات فرعی“ را پذیرفت........ بعدها وقتی پرونده هسته‌یی ایران به شورای امنیت ارجاع شد، ایران امضای خود را در مورد ترتیبات فرعی پس گرفت»

 

خبرگزاری مهر 27خرداد 1383 

دبیر کمیته سیاست خارجی شورای عالی امنیت ملی در گفتگو با رویترز:

موسویان: ادعای منافقین کذب محض است

گروهک منافقین روز گذشته جمهوری اسلامی ایران را متهم کرد در حالیکه مخفیانه به توسعه تسلیحات هسته‌یی می‌پردازد با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بازی موش و گربه به‌راه انداخته است. این اتهام به‌شدت از سوی یک مقام برجسته ایرانی تکذیب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین موسویان دبیر کمیته سیاست خارجی شورای عالی امنیت ملی ایران در یک گفتگوی تلفنی با رویترز گفت: این اتهامات ادعاهای بی‌اساس دیگری در ادامه ادعاهای کذب منافقین است.

وی افزود: در طول پانزده ماه گذشته آنها ادعاهای زیادی را مطرح کرده‌اند و اطلاعاتی را در اختیار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار داده‌اند که  ثابت شد همگی دروغ و بی‌اساس بود.

 

خبرگزاری مهر (رژیم) 21تیر 1392  

عراقچی:   سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن تکذیب ادعای گروهک تروریستی منافقین مبنی بر ساخت سایت هسته‌یی زیرزمینی در منطقه دماوند ایران، گفت: این مطالب ادامه داستان‌سراییهای گروهک ورشکسته منافقین است.

در پی انتشار اخباری از سوی گروهک تروریستی منافقین مبنی بر این‌که ایران در حال ساخت سایت هسته‌یی زیرزمینی در منطقه کوهستانی دماوند است و استقبال رسانه‌های غربی و صهیونیستی از این خبر، سید عباس عراقچی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان این مطالب را ادامه داستان‌سراییهای گروهک ورشکسته منافقین خواند. وی افزود: چنین خبری به هیچ‌وجه صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

 

خبرگزاری فارس (رژیم) 28آبان 1392

افخم سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم به خبرنگاران:

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود درباره برخی تلاشهای منافقین در فرانسه علیه مذاکرات تأکید کرد مشخص شدن مخالفان حل پرونده هستهیی خودش دستاوردی برای جامعه بینالمللی است.

 

خبرگزاری ایرنا (رژیم) 28آبان 1392  

«بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی:

بر اساس خبر اعلام شده از سوی بنگاههای سخن پراکنی بینالمللی، گروهک منافقین در امتداد ادعاهای مکرر و بیمبنای خود درباره فعالیتهای صلحآمیز هستهای ایران مطالب بیپایهای مبنی بر وجود تأسیسات مخفی اتمی در ایران مطرح کرده است که بهشدت تکذیب میشود.

 

 خبرگزاری مهر 28آبان 1392  

پاسدار دهقان، وزیر دفاع رژیم:

نتانیاهو و گروهک تروریستی منافقین که خیانت و دروغگویی از مشخصات بارز آنان بهشمار میرود در یک همسویی خباثت آمیز به جعل این خبر کذب روی آوردهاند تا شاید به خیال واهی خود دیپلوماسی موفق جمهوری اسلامی ایران را خدشهدار و تحت تأثیر قرار دهند. بیتردید این ترفند جدید و ادعای کذب که آخرین آن نیز نخواهد بود همچون سایر ترفندها و نقشههای شوم خنثی خواهد شد و اینگونه دسیسهها نمیتواند کوچکترین خللی بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد مقاصد صلحآمیز هستهای ایران و تداوم منطقی مذاکرات با گروه 1+5 ایجاد کند و طرف مقابل نیز با توجه به سابقه تاریخی که از این جریان شوم و دروغ افکن دارند نباید اعتنایی به اینگونه ادعاها داشته باشند.

 

خبرگزاری ایرنا – زاکانی و خرازی- اطلاعات غلط مجاهدین  5بهمن 1393

علیرضا زاکانی نماینده مجلس رژیم یادآور شد:  

 اگر قرار باشد به اشتباهات بپردازیم می‌توانیم به کتاب مبانی نظری و مستندات برنامه چهارم توسعه رجوع کنیم، بی‌دلیل نبود که در آن زمان ما دائماًً مورد شماتت قرار می‌گرفتیم. این شماتت به‌دلیل اطلاعات غلط منافقین به غرب و نکته دوم چراغ سبز از داخل کشور به آنها بود.

 

خبرگزاری فارس (رژیم) 15تیر 1394    

جواد جهانگیرزاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در خصوص برخی شیطنتهای  منافقین  در جریان مذاکرات هستهیی گفت: عوامل گروهک تروریستی  منافقین  برای ضربه زدن به روند مذاکرات فعال شدهاند. وی افزود: عوامل این گروهک در تازهترین اقدام خود نویسنده آمریکایی نشریه واشینگتن پست را تطمیع و هدایت کردهاند تا مطلبی در خصوص غیرقابل اعتماد بودن ایران برای حصول به توافق در این نشریه درج کند..... وی مقاله را تنها یک نمونه از اقدامات  منافقین  خواند و افزود: انتظار این است که آنها در عرصههای دیگر همچون خبرسازی و ارائه تحلیلهای غلط و حتی انتقال آن به داخل کشور به در مسیر ضربه زدن به مذاکرات یا تشویش اذهان عمومی گام بردارند که این موضوع توجه بیشتر مسئولان کشورمان را طلب میکند.

 

اذعان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به نقش مجاهدین در افشای ماجراجویی اتمی آخوندی

سال 81 به‌رغم تکذیبهای شدید و غلیظ رژیم هم‌چنانکه آخوند روحانی اذعان کرد، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی موضوع را جدی گرفت و در اسفند 1381 برای بازدید از محلهایی که مجاهدین افشا کرده بودند، به تهران رفت.

 

اذعان عالی‌ترین مقامات آمریکایی به نقش مجاهدین و افشاگریهای اتمی آنها 

نمونه دیگر، سخنگوی کاخ سفید آری فلایشر بود که در فوریه سال 2002 گفت: رژیم "ایران به وجود این تأسیسات تنها بعد از این‌که هیچ راه دیگری نداشت اعتراف کرد."  آری فلایشر افزود: " تنها به‌خاطر این‌که یک گروه اپوزیسیون ایران این افشاگریها را کرده بود."

 

-نمونه دیگر، سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است که به گزارش بی.بی.سی در 15آذر 1382گفت: ایران در حال انجام آزمایشهای متعددی بود.  آنها بهعنوان مثال تنها چیزی کمتر از یک گرم پلوتونیوم را بهدست آورده بودند و از چند دستگاه سانتریفوژ استفاده میکردند. برای بازرسان، بدون این‌که اطلاعاتی در این مورد داشته باشند، کشف این آزمایشها ساده نبود،  چرا که ایران کشور بسیار بزرگی است و هر قدر هم کار بازرسی دقیق انجام می‌شد، لزوماً نمی‌شد انتظار داشت که این موارد کشف شوند.  ما به اطلاعات نیاز داشتیم و در نهایت از طریق یک گروه مخالف ایرانی،  که به‌عنوان مثال در مورد تجهیزات نطنز و اراک اطلاعات دادند،  این اطلاعات را به‌دست آوردیم. از ماه اوت بود که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با دنبال کردن این اطلاعات گام به گام پیش رفت و در مورد یافته‌ها از ایران توضیح خواست و جزء جزء این معما را کشف کرد. 

 

-همچنین وقتی شورای ملی مقاومت در اردیبهشت‌‌(مه2003) پروژه ساخت تسلیحات کشتارجمعی در لویزان را افشا کرد  رژیم ابتدا آن را انکار و سپس،  برای ممانعت از رسوایی بیشتر، تأسیسات لویزان را تخریب کرد.  اما متعاقباً بر اثر پیگیریهای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ناگزیر از اعتراف به وجود چنین مرکزی برای  «تحقیقات بیوتکنولوژیک» گردید!

در تمامی این سالها مقامهای آمریکایی از رئیس‌جمهور تا وزیر خارجه  و رئیس شورای امنیت ملی، و کارشناسان بارها و بارها بر روی همین حقیقت انگشت گذاشتند.

اول بار در 22شهریور سال 83 بود که خانم رایس در مقام مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا،  گفت ما که خبر نداشتیم و فی الواقع یک گروه مخالف ایرانی بود که نیروگاه غنی‌سازی اورانیوم رو در نطنز فاش کرد.

چهار روز بعد از آن وزیرخارجه وقت آمریکا کالین پاول،  در 26شهریور سال 1383گفت بله آنچه که ورق را چرخاند، اطلاعات مخالفان ایرانی بود.

در بیستم آبان همان سال 1383باز هم پاول وزیر خارجه آمریکا گفت که اطلاعاتی که مخالفان رژیم ایران فاش کردند نشان می‌دهد که این رژیم روی طرحهای تسلیحات اتمی کار می‌کند. مخصوصاً برای گذاشتن کلاهک اتمی روی موشکهایش  و پس از آن رئیس‌جمهور آمریکا، جرج بوش سه بار در:

 29بهمن سال 1383،

در اول اسفند سال 1383

و در 26اسفند سال 1383

بر روی همین حقیقت انگشت گذاشت و گفت: ما متوجه شدیم که رژیم ایران به‌طور مخفیانه به غنی‌سازی اورانیوم مشغول است، این واقعیت دارد چون یک گروه ایرانی بود که موضوع را فاش کرد.

 بوش در مصاحبه با یک روزنامه فرانسوی هم گفت: این یک گروه ایرانی مخالف بود که زنگ خطر را نزد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به صدا درآورد، و برنامه اتمی رژیم را به دنیا نشان داد، و در 26 اسفند سال 83آقای بوش تصریح کرد که رژیم ایران برنامه هسته‌یی‌اش را پنهان کرده بود، برنامه فاش شد، نه به‌خاطر این‌که اونها از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یا معاهده منع تکثیر تبعیت کرده باشند و خودشان گفته باشند، نه، بلکه به‌خاطر این‌که یک گروه مخالف این را به جهان نشان داد.

  علاوه بر رئیس جمهور آمریکا، معاون رئیس‌جمهور هم در 16آذر سال 1386گفت که اگر به یاد داشته باشید در سال 2002 برنامه‌های رژیم توسط اپوزیسیون این رژیم بود که فاش شد.

پس از آن هم کاندولیزا رایس در مقام وزیر خارجه در سال 1383که در مقام رئیس شورای امنیت ملی آمریکا بود، در مقام وزیرخارجه هم 7بار به‌مناسبتهای مختلف در فروردین 1384 در لس‌آنجلس تایمز، در 10فروردین با روزنامه دی ولت، با سی.بی. اس، با تلویزیون سی.ان.ان و در سایت رسمی وزارت‌خارجه گفت که یک گروه مخالف بود که جهان را بیدار کرد.

رایس از جمله در مهر سال 1384مجدداً سؤال کرد و گفت: خب اگر رژیم چیزی برای پنهان کردن نداره، چرا این فعالیتها وقتی برای ما شناخته شد که مخالفان ایرانی اون را فاش کردند؟

همین مقام آمریکایی در مهر 1385هم گفت، این را بیاد داشته باشید که ما از طریق اپوزیسیون ایران از وجود چنین سایتهایی مطلع شدیم.

و در 30خرداد سال 1387باز همین مقام آمریکایی مجدداً تأکید کرد که مشکل با رژیم ایران اینه که اونها همیشه میتونن راهی برای فریب دادن پیدا کنن. بازرسهای آژانس مدتهای طولانی است که در ایران هستند، با این‌حال ما از طریق گزارشهای مخالفان ایران است که متوجه این فعالیتهای پنهان می‌شویم.

 استفان هدلی، رئیس شورای امنیت ملی آمریکا  هم به نقش افشاگریهای مجاهدین اذعان کرد

همانگونه که هانس بلیکس کارشناس ارشد و نماینده ویژه دبیرکل ملل‌متحد در آذرماه سال 1386گفت که بدون شک این این گروه مقاومت ایران بود که برای اولین بار برنامه هسته‌یی رژیم را افشا کرد

رهبر مقاومت ایران  بعداً در همین مورد گفت:

«بله ما با افتخار ملی و میهنی تا آنجا که در توان داریم قطعاً که نمی‌گذاریم رژیم به بمب اتمی مسلح و تجهیز بشود. با درود به همه مجاهدان، پیش رزمان، قهرمانان و دست اندکاران این تلاشهای شگفت برای افشای بمب‌سازی رژیم، تردیدی نیست که مقاومت ایران از بابت بیدار کردن جهان در این زمینه از بابت هشدار نسبت به چنین خطری شایان یک قدرشناسی تاریخی است.

جیغ و دادهای رژیم علیه مجاهدین بی‌علت نیست، در تمام این سالها ادعا می‌کرد که مجاهدین اخبار و گزارشها و اطلاعات خودشان را از اسراییل یا آمریکا می‌گیرند، مطمئن باشید که این کد(کد دریافت اطلاعات از اسراییل و آمریکا) هر که بگوید یا هر کی گفته باشد بدون ذره‌یی شک و شبهه سرنخ را که بگیریم در انتهای این رشته به وزارت بدنام و مأموران پیشانی سیاه یا گمنام خواهیم رسید».

 

خامنه‌ای با اتمی، ‌بی اتمی،‌سرنگون،‌سرنگون 

و به این ترتیب، یک بار دیگر مجاهدین در یک بزنگاه مهم و حیاتی تاریخی،سیاستهای ضدملی آخوندها  را افشا کردند و مانع از دستیابی آنها به سلاحی  برای تداوم بخشیدن به دیکتاتوری مذهبی شدند.

نقشه‌های شیطانی‌شان برای دستیابی به سلاحهای کشتارجمعی آنهم از نوع اتمی‌ را نقش بر آب کردند.

و به این ترتیب، آخوندها را یک گام بلند به ورطه سرنگونی نزدیک‌تر کردند.

 

رهبر مقاومت مسعود رجوی سال‌ها پیش در این مورد گفته بود:

« شکست استراتژی تضمین بقای رژیم قرون‌وسطایی با بمب اتمی، خواه و ناخواه به تضعیف کیفی این رژیم و بر هم خوردن تعادل آن منجر می‌شود.

اکنون دیگر از یک نقطه‌عطف در سرنوشت این رژیم گذشتیم. مماشات، دلالی و داعیه اصلاح و اعتدال برای این رژیم دیگر اثر ندارد. ما با یک دشمن زهر خورده و کیفا ضعیف‌تر روبه‌رو هستیم و این چیزی قابل پوشاندن و واژگونه نمایی نیست و به‌سرعت در میدان عمل به اثبات می‌رسد. تا آنجا که به رژیم مربوط می‌شود مرحلة «واپس تمرگیدن» تازه شروع کار است و این رشته سر دراز دارد. سر و وضع و حرکات و آشفتگی و پریشانی و درهم شکستگی آشکار خامنه‌ای در این ایام به‌وضوح مؤید همین حقیقت است.

بگذریم که حتی اگر رژیم آخوندی به اندازه رژیم شاه هم حمایت کشورهای غربی را می‌داشت (که ندارد)، حتی اگر به اندازه رژیم شاه هم پول و اعتبار می‌داشت (که ندارد)  باز هم نقطه‌ای در تقدیر است که اینها چاره‌ساز نیست و انقلاب و سرنگونی خود را تحمیل می‌کند. حالا هم  دیگر، رفع تحریم از این رژیم، نه تنها هیچ مسأله‌ای حل نمی‌کند، بلکه بر ابعاد بحران سرنگونی می‌افزاید و آن را عمیق‌تر می‌کند.

بحرانهای حاد اجتماعی و اقتصادی در اوج خود به بحران سیاسی تبدیل می‌شوند و راه‌حل آنها هم راه‌حل سیاسی یعنی کنار رفتن یا تغییر و سرنگونی رژیم مربوطه است. برای فهم این حقیقت بایستی عینک اکونومیستی را کنار گذاشت و موضوع را در طاق سیاسی و پایه طبقاتی آن بررسی کرد.

اینجاست که روشن می‌شود، سرمایه اتمی رژیم که بیش از ربع قرن برای آن وقت و انرژی و منابع کلان صرف کرده بود حالا دیگر در بهترین صورت متوقف و منجمد شده و دیگر ضامن بقای آن نیست.

به وضوح پیداست که مردم ایران به چیزی کمتر از سرنگونی رژیم ولایت فقیه و استقرار آزادی و حاکمیت مردم رضایت نمی‌دهند. این هسته مرکزی کارزار ملی و میهنی با این رژیم بوده و خواهد بود.

جنگ آزادیبخش و سرنگونی خلافت ارتجاعی، انتخابات آزاد و تدوین قانون اساسی جمهوری جدید

در مجلس مؤسسان و قانون گذاری ملی حق مسلم مردم ایران است.

هم‌چنان که در اطلاعیه رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در روز اعلام توافق آمده بود، حق مسلم مردم و کارگران، دهقانان، معلمان، پرستاران، دانشجویان و عموم اقشار و طبقات خلق در زنجیر است که برای درهم شکستن خط فقر و چپاول و اعاده حقوق خود بپاخیزند.

از این پیشتر هم حرف مردم و مقاومت ایران این بوده است که خامنه‌ای با اتمی، بی‌اتمی،سرنگون سرنگون...!»

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/514555be-ed92-4246-aaa2-a6d50f2c1367"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات