728 x 90

اعتلای مقاومت و زوزه‌های ادامه‌دار

زوزه‌های نظام آخوندی
زوزه‌های نظام آخوندی

شتاب تحولات داخلی و بین‌المللی و وحشت از پیامدهای آن، امکان هرگونه واکنش حساب شده از رژیم را گرفته است. به همین دلیل زوزه‌های گوشخراش وحشت از بوق های تبلیغاتی و نگهبانان درون مرزی و برون مرزی نظام ولایت به هوا بلند شده است و کارشان به پریشانگویی هم رسیده است.

از جمله در روز ۵فروردین ۹۶شمخانی دبیر شورایعالی امنیت ملی رژیم با سوز و گداز اعلام کرد: «مایه شرمساری آمریکاست که مقام مسؤل امنیت ملی‌اش حقوق بگیر فرقه تروریستی با سابقه کشتار ۱۷هزار نفر از شهروندان بی‌گناه ایران است». پاسدار شمخانی سپس تشدید محاصره رژیم را «زمینه ساز تقویت اقتدار و نفوذ معنوی» نظام دانست و برای نشان‌دادن صورت سرخ نظام به دود و دمهای نخ‌نما شده بی‌رمق پرداخت.

دود ودمهای اقتدار مدارانة‌شمخانی در حالی است که در روز ۴فروردین ناله تلویزیون رژیم از نقش مقاومت ایران در جریان قیام به آسمان بلند بود و در یک گزارش مشروح از جمله گفت: «تقویم سال گذشته ایران در برخی از روزها شاهد تیزی دشنه دشمن بر پهلوی کشورمان بود، آنجاهایی که برخی با سو استفاده از احساسات یا مطالبات بعضاً به‌حق مردم سعی در گرفتن ماهیهای خودشون از آب گل‌آلود آشوب داشتند». سپس در ادامه گفت: «همزمان با تجمعات در چند شهر کوچک حرکتهایی مشکوک آغاز شد، حرکتهایی که بیشتر رنگ امنیتی و براندازی داشت تا پیگیری مطالبات واقعی مردم. بلافاصله فاز دوم اغتشاشات با حمایت آشکار حامیان اشوبگران کلید می‌خورد». سپس بخشی از پیام مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت را پخش کرد که می‌گفت: » همه هموطنان در سراسر ایران را به برخاستن و پیوستن به این خیزش فرا می‌خوانم».

تریتا پارسی از نگهبانان خارجی رژیم در آمریکا در روز 4فروردین به این کار ناهماهنگ زوزه‌های یاس آلود پیوست و نوشت: «وقتی ما با خروج ام.ئی.کی از لیست تروریستی آمریکا می‌جنگیدیم به این خاطر این کار را می‌کردیم... به این خاطر که به‌محض این‌که از لیست خارج شوند راهشان را تا کاخ سفید باز می‌کنند و جنگ با ایران را شروع می‌کنند. حالا آنها از طریق بولتون در کاخ سفید هستند».

کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان خامنه‌ای در داخل کشور هم در روز 3فروردین چنین ابراز وحشت کرده بود: «خبر کوتاه است اما معنا دار. جان بولتن حامی آمریکایی (مجاهدین) عالی‌ترین پست سیاسی را در دولت تمامیت‌خواه ترامپ به‌دست آورد!».

یک خبرگزاری حکومتی از باند خامنه‌ای هم نوشته بود: «خبر انتصاب بولتون به‌عنوان مشاور امنیت ملی ترامپ را رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک...، در اجتماع نوروزی مجاهدین (۲۹اسفند ۱۳۹۶) اعلام کرد که با ناباوری مواجه شد». (خبرگزاری حکومتی دانشجو- 4فروردین).

خبرگزاری سپاه پاسداران هم در روز 4فروردین به کر زوزه‌های وحشت پیوست و نوشت: «رودی جولیانی که همیشه پای ثابت نشستهای (مجاهدین خلق) است با شرکت در نشست این گروه در شهر واشینگتن گفت که از اغتشاشات در ایران حمایت می‌کند. جولیانی که از دوستان نزدیک ترامپ نیز به‌شمار می‌رود، به (مجاهدین خلق) قول داد که ایالات متحده آمریکا، تمامی ابزارهای لازم برای ایجاد اغتشاش از جمله «دسترسی سریع به اینترنت و انتقال صدای آنها به همه دنیا» را فراهم خواهد کرد».

نقوی حسینی معاون سابق نیروی تروریستی قدس و سخنگوی فعلی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع هم گفت: «جان بولتون یکی از طراحان براندازی جمهوری اسلامی ایران بود و در این مسیر از سازمان مجاهدین خلق حمایت می‌کند». (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ـ تسنیم ۴فروردین ۹۶).

جالب این است که آن روی این زوزه‌های وحشت، ابراز نگرانی و یاس از شکست برجام و چشم‌انداز تیرهٴ در پیش روی نظام است که اگر برای جان به در بردن پای مذاکره و سرکشیدن جام‌های زهر موشکی و منطقه‌یی و حقوق‌بشر برود به قول خامنه‌ای به «تنزل بی‌پایان» راه می‌برد و اگر لاجرعه این جامها را سر نکشد، به تحریمهای بسا شدید‌تر نسبت به قبل از برجام و خفگی کامل اقتصادی راه خواهد بود. این دو راهی مرگبار وقتی در شرایط انفجاری جامعه با ملتی بپاخاسته و آلترناتیوی سازمانیافته ضریب می‌خورد، بیشتر معنی زوزه‌های ممتد نظام مفهوم می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80f85ae4-6187-44ee-ad60-924aadcfb709"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات