728 x 90

بررسی سیرک هفتگی ولایت

سیرک هفتگی نماز جمعه در تهران
سیرک هفتگی نماز جمعه در تهران

نمایش‌های مهوع جمعه‌بازارهای نظام آخوندی در واقع نمایشگاه هفتگی دجالیت و وقاحت آخوندهای حکومتی است و از آنجا که این موجودات پلید مستقیماً از بیت‌العکنبوت ولایت تغذیه‌ٔ فکری می‌شوند، بررسی گفته‌ها و کشف ناگفته‌های عمدی آنان، می‌تواند مانند لرزه نگارهای مراکز علمی، نشان‌دهنده وضعیت و حال و هوای درون بیت ولایت و حاکمیت فاسد آخوندی باشد.

از سوی دیگر از آن جا که عقل آخوندهای عقب‌مانده دربار خامنه‌ای به نسبت گشادی دهانشان کوچک است، گاهی اعترافات قابل توجهی از زیر زبان‌شان در می‌رود و گاهی هم گاف‌هایی می‌دهند که وضعیت به‌غایت در هم‌ریخته و آشفته نظام را برملا می‌کنند.

 

قزوین

برای مثال در سیرک هفتگی آدینه قزوین در ۱۰دی ۱۴۰۰، آخوند مهدی خضری، امام نمره موقت این شهر در تقلایی مضحک تلاش کرد تمام بحرانهای روز کشور را به گردن یک باند از نظام بیندازد و باند غالب نظام را تبرئه کند؛ اما از آنجا که این سناریوی نخ‌نما دیگر حتی در بسیجی‌های فارغ‌العقل نظام هم خریدار چندانی ندارد، تلاش کرد با اضافه کردن روغن داغ و بیشتر کردن شعله‌های سخنان‌اش، این جماعت را تحت تأثیر قرار دهد! خضری خواستار «محاکمه‌ٔ بانیان وضع موجود» شد! چه بسا که پس از پایین آمدن از منبر بلافاصله پاچه‌ٔ عبایش به دندان سگ‌های هار بیت بیفتد که با این «گل به خودی» بیش از آن‌که به باند زهرخوران بنفش یا لجنزار سبز لگد زده باشد، خود ولی‌فقیه ناقص نظام را مورد عنایت قرار داده است!

دیگر هر بسیجی هم می‌داند که طبق اصل ۱۱۰ قانون اساسی همین حکومت ارتجاعی، مسئولیت تمامی تصمیم‌گیریهای کلان و راهبردها و خطوط سیاسی اصلی نظام بر عهده‌ٔ شخص عمود خیمه‌ٔ ولایت است. با این توصیفات یا باید علی خامنه‌ای را پای میز محاکمه آورد (که خواست مردم و مقاومت ایران هم از قضا همین است!) یا کفتاران هار ولایت بپذیرند و اعلام کنند که در درون نظام سگ صاحبش را نمی‌شناسد و پشمی به کلاه خامنه‌ای نمانده است!

 

همدان

اما در فاصله‌ٔ ۲۳۷ کیلومتری مهدی خضری، آخوندی دیگر تلاش کرد رکورد بلاهت این امام پلاک موقت را جابه‌جا کند! حبیب‌الله شعبانی موثقی، اندک تعارف آخوند پیشین را هم کنار گذاشت و مردم محنت‌زده و فقیر و معترض ایران را به‌عنوان مقصران و بانیان وضع موجود معرفی کرد! وی که با وقاحت از مردم ایران با عنوان آخوند ساخته‌ٔ «اغتشاش‌گر» نام می‌برد، آنها را مقصر تحریم‌های بین‌المللی علیه نظام شناخت؛ چرا که با قیام قهرمانانه‌شان باعث شده‌اند «آمریکا ۶۰۰ فرد و نهاد ما را تحریم کند!»

آخوند شعبانی موثقی تلاش کرد سوزاندن کلان سرمایه‌های چند میلیارد دلار ملی مردم ایران را در بازارهای سیاه و در سوداگری اتمی و تروریستی ولایت به عمد ناگفته بگذارد و پنهان کند؛ زوزه سر داد که در قیام عظیم ۸۸ که لرزه‌ٔ سرنگونی بر سراپای نظام افکند، «۸۶ میلیارد تومان خسارت به اموال عمومی» وارد آمده است! لابد چند ده دزدی و اختلاس که یک قلم ریز آن سه هزار میلیارد برای ملت ایران آب خورد، از جای دیگری به تاراج پاسداران ولایت رفته است! زهی وقاحت!

 

تهران

در تهران اما گراز ولایت، آخوند احمد خاتمی با هول و هراس تلاش می‌کرد ذوق و شوق جنایتکارانه‌اش از جان بدر بردن نظام از سرنگونی در قیام قهرمانانه عاشورای ۸۸ و سرکوب و کشتار مردم را در باندرول «بصیرت» به خورد کفتاران بسیج و سپاه بدهد. از سوی دیگر نیز اگر چه ناگزیر بود به گرانی‌های کمرشکن و بحران عظیم اقتصادی اعتراف کند، اما به تقلید از بلاهت و دجالیت عام آخوندی، هم‌زمان به تهدید کشورهای دیگر پرداخت تا ضعفهای نظام پوسیده‌ٔ ولایت را در پس پرده‌های لاف و گزاف ضداستکباری و ضداسراییلی بپوشاند.

 

مشهد

در مشهد نیز پدر زن جلاد منفور ۶۷ مانند هفته‌های پیش به میدان آمد تا ضمن پاچه خواری همیشگی از خامنه‌ای، با یاد کردن از رئیس منصوب شده جمهوری آخوندی به‌عنوان «دولت ولایی» تلاش کرد دامادش را محکمتر به بیت‌العنکبوت گره بزند!

از سوی دیگر آخوند احمد علم‌الهدی در زوزه‌های دردناکش نشان داد که در اندرونی نظام هنوز رعشه‌های قیام ۸۸ جسم ناقص خامنه‌ای را رها نکرده است! در حالی که احمد خاتمی در تهران مدعی بود که «مردم فهمیدند که دیگر قصه قصه اعتراض به انتخابات نیست... نظام ولایی و سقوط نظام ولایی را هدف قرار داده بودند» اما علم‌الهدی مدعی شد که برخی نوابغ نظام هنوز هم نفهمیده و «درک نکرده‌اند» که «فتنه ۸۸ کسی عمق آن را نمی‌فهمید چیست. هنوز هم درک نمی‌کنند! آقا فتنه ۸۸ فتنه براندازی بود مسأله تقلب و انتخابات و رقابت و انتخابات اینها همه افسانه بود».

 

اهواز و گزینه‌های مردم

از آن‌جایی که حتی ساعت‌های عقربه‌ای خراب هم روزی ۲بار ساعت را درست نشان می‌دهند، گاهی از آخوند‌های حکومتی هم سخن درست صادر می‌شود! این بار آخوند محمد نبی موسوی فرد در نمایش جمعه‌ٔ اهواز، در تلاش برای قدرت‌نمایی پوشالی حرفی زد که شاید به عقل خودش نمی‌رسید که دارد حقیقت را به بیانی دیگر بر زبان می‌راند!

از لاطائلات وقیحانه‌ٔ وی که برای مردم نسخه مصرف نکردن گوشت و مرغ می‌پیچید و فرمان می‌داد «این قدر گوشت نخورید!» بگذریم که پاسخ در خور وی را به‌زودی مردم ایران خواهند داد؛ اما در بخش دیگری از سخنان‌اش که فکر می‌کرد دارد کشورهای جهان را تهدید می‌کند، گفت: «گزینه‌های روی میز را امت اسلامی تعیین می‌کند». صد البته که به سبک پیرکفتار جماران، خمینی ملعون، وی «امت اسلام» را معادل ولی‌فقیه می‌داند، اما از آنجا که «امت» همان مردم ایران هستند، واقعیت دردناکی در پس این سخن وی، تمامی نظام را به تهدید نشسته است. گزینه‌هایی که روی میز مردم و ملت ایران قرار دارد، در هر وضعیت که خامنه‌ای در پیش بگیرد، چیزی جز سرنگونی تام و تمام آخوندهای دزد و مفت خور و سپاهیان جهل و جنایت نیست.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2cde4729-d8ca-4a49-9a34-de98bd49312c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات