728 x 90

تلاشهای عاجزانه برای رنگ و لعاب دادن به نمایش 22بهمن

قیام مردم ایران
قیام مردم ایران

در آستانهٴ نمایش همه ساله 22بهمن، سردمداران رژیم آشکارا امسال دچار دلهرهٴ شدیدی هستند که چه بسا این نمایش، بیش از هر سال به نمایش منفوریت و ورشکستگی رژیمشان تبدیل شود. این هراس و دلهره در اظهارات مقامات و سردمداران رژیم موج می‌زند و همه آنها عاجزانه و البته با وقاحت بسیار از مردم می‌خواهند که در این راه‌پیمایی شرکت کنند و علاقة‌ خود را به این نظام نشان بدهند؛ نظامی که آنها را از اولیه‌ترینهای یک زندگی انسانی محروم کرده. همه آنها به اهمیت فوق‌‌العادهٴ شرایط امسال نسبت به هر سال اشاره می‌کنند؛ اما هیچ‌کدام جرأت نمی‌کنند که به قیام که خط فاصلی بین امسال و همه سالهای قبل کشیده اشاره کنند. اما وحشت خود را از انزوای جهانی و منطقه‌یی نتوانسته‌اند پنهان کنند.

واعظی رئیس دفتر روحانی روز  18بهمن ملتمسانه گفت: «خب شرایطی که الآن منطقه ما داره شرایط خاصی هست و ما در منطقه‌یی داریم زندگی می‌کنیم که بحرانهای مختلفی درش هست،  ما با یک شرایط ویژه‌یی مواجه هستیم آمریکا تلاشش بر این هست که به نوعی فشار به ایران بیاورد و لذا ما همه، شخص رئیس جمهور، اعضای دولت تقاضا و خواهش‌شون از مردمی هستش که حضورشون در راهپیمایی 22بهمن در سراسر کشور بسیار تعیین‌کننده هستش و من امیدوارم که انشاالله مردم ما بتوانند که حمایت خودشان را از مقام رهبری و از نظام‌شون مجدداً به جهانیان نشان بدهند».

روحانی در جلسه هیأت دولت در روز 18بهمن به اهمیت فوق‌العاده این راهپیمایی برای نظام اشاره کرد و آرزو کرد که «انشاالله» مردم شرکت کنند.

آخوند آملی لاریجانی رئیس قضاییهٴ خامنه‌ای  در  18بهمن با اشاره به بحرانهایی که «می‌تواند کشورهای مستقل را به زانو در بیاورد» التماس شرکت در راهپیمایی داشت.

آخوندهاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت آخوندها  در روز 18بهمن در وحشت از بارزتر شدن نفرت عمومی از ولی‌فقیه ارتجاع از حامیان نظام خواست حمایت خودشان را از «رهبری» نشان بدهند.

نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت روحانی با وضع پریشان‌تری استغاثه کرد که « اما امسال به جهت تحولات منطقه‌یی نیاز بیشتری به نشان‌دادن انسجام ملی داریم... در طی این 39سال گذشته که همواره بدخواهان این انقلاب که از ابتدا مایل به پیروزی انقلاب نبودند استمرار خصومت‌هاشون رو به هر شکلی تلاش کردند که متجلی و متعین بکنند.... ما امسال نیاز بیشتری داریم با توجه به آنچه که در منطقه   (اتفاق)افتاد بنابراین حضور گسترده مردم می‌تواند کلاً مایوس بکند همه کسانی را که در انتظار دیدن یک شکاف کوچک در ملت بزرگ ایران هستند.

این ادعاها در شرایطی است که در شراره‌های قیام مردم ایران  بارز شد بین مردم و نظام ولایت فقیه یک درهٴ پر ناشدنی از جنایت و چپاول و غارتگری است. که این دره که نوبخت سخنگوی دولت از آن به «یک شکاف کوچک» اسم می‌گذارد برخلاف این ظاهرسازیها پرناشدنی است و تنها با سرنگونی این نظام ضدبشری است که حفره بین مردم با استقرار یک حاکمیت ملی پر خواهد شد.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/629ee41d-60ff-4737-97d7-4bb5ab243910"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات