728 x 90

حفظ نظام: «اوجب واجبات!»

حفظ نظام جنگ‌افروز...
حفظ نظام جنگ‌افروز...

خمینی ملعون یک درس ماندگار به خامنه‌ای داد: حفظ نظام اوجب واجبات است. یعنی این‌که می‌توانی حرث و نسل یک ملت را به بازی بگیری اما نمی‌توانی نظام را به باد بدهی. اگر میلیاردها دلار صرف نیروهای نیابتی می‌شود و در عوض آن مردم ایران به گرسنگی کشیده می‌شوند، باکی نیست ولی حق نداری حکومتی را که به قیمت ریختن خون بهترین جوانان میهن در زندانها و خیابان‌ها به دست آمده، در معرض نابودی و سرنگونی قرار دهی.

این راز عقب‌کشیدن و کی بود کی بود من نبودم خامنه‌ای در بحبوبه جنگ در غزه می‌باشد. حالا که اقدامات جنگ‌افروزانهٔ او غزه را به کام خون و خطر کشانده است، «آقا» می‌گوید ما دخالتی نمی‌کنیم! پس آن همه شاخ و شانه کشیدن تنها برای دیدن تصاویر درد و رنج ملت فلسطین بود؟ آیا باید هزاران انسان بی‌گناه می‌مردند تا ترس و وحشت خود را در پشت شعارهای تو خالی بپوشانی؟ تکلیف عوامل مزدبگیر داخلی‌ات چه می‌شود که هاج و واج در «میدان» نگاه ملت در بند ایران مستاصل شده‌اند.

سایت رویداد۲۴ در ۱۲ آبان خلاصه مقاله‌ای از نیویورک تایمز را با عنوان: «چرا اقدامات ایران با اظهارنظرهایش برای نابودی اسراییل مطابقت ندارد» منتشر کرده و با این بهانه پرسش مزدوران فاشیسم مذهبی را مطرح کرده است: «یک معضل بزرگ پیش روی ایران قرار گرفته است؛ در شرایطی که اسراییل برای سرکوب حماس تلاش می‌کند، تهران باید تصمیم بگیرد که آیا ایران و نیروهای محور مقاومت باید به شعار‌های خود درباره نابودی اسراییل عمل کنند یا خیر؟ همین الآن برخی از محافظه‌کاران تندرو ایرانی این سؤال را مطرح کرده‌اند که چرا اقدامات ایران با اظهارنظرهایش برای آزادسازی قدس و نابودی اسراییل مطابقت ندارد».

پاسخ بزدلانه تحلیلگر خامنه‌ای به نویسنده مقاله این است که» نیازی نیست ایران مستقیماً در جنگ دخالت کند زیرا محور مقاومت عمل می‌کند!»

از سوی دیگر وزیر خارجه درمانده‌‌اش هم فریاد می‌زند که خواهان جنگ نیستیم! سبز علی رضایی هم یکی از ساقی‌های جام‌زهر به خمینی بود، همین را تکرار می‌کند... . اما اگر فقط شعارهای تو خالی و رجزخوانی باشد پس جواب نیروهای سرکوبگر داخلی چه می‌شود؟ آیا آن همه پول و امکاناتی که صرف شد تا یک قدرت منطقه‌یی ساخته شود، دود شد و به هوا رفت؟

بیچاره اراذل و اوباش‌های باند قالیباف که صورت خود را با مشت و لگد سیاه کرده‌اند: «مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس اعلام کرد «مقاومت برخلاف برخی تحلیل‌های احساساتی، بسیار سنجیده و قوی عمل کرده است!»

رسواتر از آنها ظریف بود که تأکید کرد «آقا» با عقب‌نشینی از ادعاهای قبلی‌اش اجازه نداد که جنگ دامن نظام ولایت فقیه را بگیرد! و با تحقیر شدگی گفت با موضع‌گیری خامنه‌ای «خطر بزرگی از سر ایران برداشته شد» (ایسنا۳۰مهر۱۴۰۲)

با این همه نیروی اصلی خامنه‌ای، حزب الشیطان لبنان است که آن هم با هشدارهای آمریکا تنها مشغول تیرکمان پرانی است و اجازه ندارد عمود خیمه را بلرزاند. چرا که گسترش جنگ باعث تکانهای شدید به همه تار و پود رژیمی است که حیات و بقای مزدوران به آن وابسته است.

در حال حاضر خامنه‌ای با مشاهده از دست رفتن جان ملت اسیر و رنجدیده فلسطین در غزه و کرانه باختری مشغول و مشعوف است و سفارش خمینی قسی‌القلب را مرور می‌کند که با هر چه بازی می‌کنی بکن! اما حق نداری نظام را به خطر بیندازی. تا می‌توانی از مشاهده پرپر شدن کودکان فلسطینی لذت ببر. همان احساسی که از پرپر شدن آرمیتا به‌دست آوردی را مزمزه کن تا روزی که جوانان آگاه و دلیر و شورشگر میهن، سر مار ترسیده از حضور آدمیزاد را در سوراخش بکوبند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ceda3839-0dc2-4b1c-88e8-2af680951885"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات