728 x 90

خامنه‌ای؛ ماله‌کشی فضیحت، با فضیحت!

سخن روز
سخن روز

پس از اظهارات پرفضیحت پزشکیان هنگام معرفی اعضای کابینه در مجلس ارتجاع، مبنی بر این‌که همهٔ اینها را «آقا» تأیید کرده و حتی خودش دستور داده، گروهی برآشفته از لجن‌مال شدن بالا تا پایین رژیم از خود خلیفه تا مجلس و رئیس‌جمهور، به‌پزشکیان اعتراض می‌کردند که چرا این طور از ولی‌فقیه هزینه کرده؟ یعنی آبروی ناداشته نظام را برده است. اما روز سه‌شنبه خامنه‌ای به‌صحنه آمد و با یک فرار به‌جلو، تلاش کرد فضیحت را تحت عنوان ”نعمت بزرگ“ و ”موفقیت بزرگ“ در اقناع مجلس! ماله‌کشی کند و این خود فضیحتی فوق فضیحت قبلی بود.

خلیفه ضمن تعریف و تمجید از رئیس‌جمهور نورسیده، به‌روند انتخاب وزرا اشاره کرد و گفت: «رئیس‌جمهور با بنده مشورت کردند و من افرادی که می‌شناختم یا صلاحیت آنها از طرق مورد وثوق به‌ما رسیده بود تأیید کردم، بعضی‌ها را هم تأکید کردم. تعداد بیشتری را نمی‌شناختم گفتم نظری نسبت به‌آنها ندارم ایشان توانستند انتخاب را انجام بدهند و مجلس را هم قانع کنند و این موفقیت بزرگی بود... این خیلی نعمت بزرگی است».

به این ترتیب کاملاً روشن شد که فاش‌گویی‌های پزشکیان با هماهنگی و رضایت خود ولی‌فقیه بوده و خامنه‌ای هم الآن ناگزیر از تصدیق آن حرفهاست و تنها راهی که پیدا کرده این است که با «فرار به جلو»، فضیحت را ”نعمت بزرگ“ و ”موفقیت بزرگ“ قلمداد کند!

اما آب رفته با این خرمردرندی به جوی باز نمی‌گردد. زیرا لجن مال شدن سرتاپای نظام با اعترافهای پزشکیان واضحتر از آن است که قابل پرده‌پوشی و ماله‌کشی باشد. در این باره، حسین شریعتمداری نمایندهٔ خامنه‌ای، یک روز بعد از اعترافهای پزشکیان در مجلس رژیم، در کیهان اول شهریور۴۰۳ نوشت: «جناب پزشکیان در جلسهٔ علنی دیروز مجلس و پیش از آن نیز به تلویح و گاه به تصریح فرموده بودند که در انتخاب تمامی وزرا با رهبر معظم انقلاب "‌هماهنگی شده است! این ادعای ایشان بلافاصله به دستاویز و بهانه‌یی برای دشمنان تابلودار نظام تبدیل شد که با استناد به اظهارات آقای پزشکیان، مردم‌سالاری و جایگاه مجلس و حتی اختیارات رئیس‌جمهور را در جمهوری اسلامی ایران به زیر بکشند!

نماینده خامنه‌ای در کیهان خطاب به رئیس‌جمهور نورسیده ولایت افزود: «جناب آقای پزشکیان، ادعای غیر‌واقعی دیروز جنابعالی همان‌گونه که قابل پیش‌بینی بود با استقبال گسترده دشمنان قسم خورده نظام روبه‌رو شده است و از آنجا که امروزه جنابعالی رئیس‌جمهور همه مردم و تابلوی تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید، انتظار آن است که اظهارات مورد اشاره دیروز خود را تصحیح بفرمایید و راه را بر سوءاستفاده دشمنان سد کرده و آنان را مانند همیشه ناکام بگذارید».

اکنون رسوایی مضاعف این جاست که ظرف کمتر از یک هفته، خود خامنه‌ای با تأیید حرفهای پزشکیان، تحت عنوان «موفقیت بزرگ» در «اقناع مجلس»، روی فضیحت را هر چه بیشتر باز کرده و نشان داده که رئیس‌جمهورش یک تدارکاتچی گوش به فرمان است. مجلس‌اش فرمایشی است. کابینه‌اش هم دستوری است.

پزشکیان در مجلس رژیم در روز ۳۱مرداد ضمن اعترافهایش در مورد کابینه سفارشی، به فضیحت حرفهایش واقف بود و خطاب به مجلس فرمایشی، چند بار گفت: چرا من را وادار می‌کنید چنین حرفی بزنم؟ چرا من را وادار می‌کنید جزئیات را بگویم، چرا من را وادار می‌کنید چیزهایی بگویم که نباید بگویم؟ رأی بدهید ما برویم دولت را تشکیل بدهیم!.

بلافاصله بعد از حرفهای پزشکیان، آخوند رسایی عضو مجلس رژیم نوشت: «بعد از هزینه بی‌سابقه‌» پزشکیان از جیب خامنه‌ای «همه کابینه معرفی شده ایشان از مجلس رأی گرفت»!

اکنون، حرفهای خامنه‌ای در تأیید حرفهای رئیس‌جمهور تحت‌امرش و توصیف آن به‌عنوان «موفقیت بزرگ» در «قانع» کردن مجلس تحت‌امر، چیزی نیست جز ماله‌کشی فضیحت، با فضیحت!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3ec3758-e731-4c24-8ae1-8d9876b735b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات