728 x 90

درخواست جهانی برای محاکمه سران رژیم

محاکمه سران رژیم آخوندی...
محاکمه سران رژیم آخوندی...

دشمن مردم ایران از سر استیصال و بدبختی وارد حیطه‌ای تماماً باخت شد و به پای خود به گور آمد. رسانه‌های حکومتی روز ۷مرداد از سیرک مسخره‌ٔ رژیم خبر دادند که «دادگاه کیفری یک استان تهران... از اعضای متواری سازمان مجاهدین خلق» خواسته است «وکیل قانونی خود را به این دادگاه معرفی کنند... بر اساس پرونده تشکیل شده در این دادگاه قرار است ۱۰۴نفر از اعضای سازمان... محاکمه شوند... در غیراین صورت مطابق قانون، تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد»!

 

ظاهر خبر البته بسیار مضحک و به نوعی خودزنی به نظر می‌رسد و چه کسی است که نداند هر جا که قطره‌ای از آزادی و عدالت و انسانیت و الزامات واقعی یک محاکمه حقوقی عادلانه باشد مجاهدان پیروز آن میدان هستند. با این حال، علت این جنون گاوی رژیم را باید ابتدا در اعتلای روزافزون آلترناتیو آن، به‌ویژه پس از سلسله کهکشانهای ۱۴۰۲ دید. در این احوال، ولی‌فقیه فرتوت و درمانده چه جوابی برای نیروهای درمانده‌ٔ خود بدهد و در حالی که دستش از موشک‌پرانی و عملیات تروریستی هم علیه مجاهدین به نسبت قبل بسته‌تر است، آیا راهی جز هیاهوی پوشالی با عنوان جنجالی و دهان‌پرکن «محاکمه بزرگ» دارد؟

 

کیفرخواست رژیم آماده است

در مقابل اتهام‌های ساختگی رژیم هم‌چون منافق و محارب و طاغی و یاغی و باغی و... که در ترمهای حقوقی و محاکم قضایی بین‌المللی جایی ندارند، کیفرخواست رژیم از جانب مردم و مقاومت ایران از سال‌ها قبل آماده و مستند است:

مسئولان رژیم آخوندی در قتل ۱۲۰هزار نفر از جمله ۳۰هزار زندانی سیاسی که دوران محکومیت خود را می‌گذراندند دست داشته‌اند.

خامنه‌ای پس از قتل بیش از ۱۵۰۰نفر در قیام آبان، با فتوای مجرمانهٔ ممنوعیت واکسن، مقصر اصلی مرگ بیش از ۵۰۰هزار هم‌وطن بی‌گناه در تنور داغ کرونا است. او و همهٔ کارگزاران و حامیان و پاسدارانش به‌خاطر نابودی حرث و نسل مردم و انهدام سرمایه‌ها، استعدادها، ذخایر، محیط‌زیست و... مجرمند و باید محاکمه شوند.

 

البته که این سیاهه بسیار طولانی‌تر است و مسئولان سپاه و قضاییه و تمام نهادهای رژیم، به‌دلیل ۴۲سال غارت و جنایت و نسل‌کشی باید محاکمه شوند. دایره درخواست مجازات سران رژیم اکنون از شهروندان ایران عبور کرده است.

تاکنون ۱۲۴تن از رهبران پیشین جهان موافقت خود را برای قرار دادن مسئولان قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در برابر عدالت و قانون اعلام کرده‌اند. هم‌چنین ۳۶۰۰قانون‌گذار در ۶۱پارلمان از ۴۰کشور جهان شامل ۲۹ اکثریت پارلمانی خواستار محاکمه و حسابرسی از سردمداران رژیم به‌خاطر جنایت علیه بشریت شده‌اند. در جریان اجلاس جهانی ایران آزاد ـ کهکشان مقاومت شاهد بودیم که:

آقای مایک پنس اعلام کرد «ابراهیم رئیسی باید به‌دلیل جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی محاکمه شود».

جان برد وزیر خارجه سابق کانادا به رژیم هشدار داد: «روز حسابرسی و پاسخگویی فرا خواهد رسید... این هیولاهای شیطانی در برابر عدالت قرار خواهند گرفت».

گی فرهوشتاد نخست‌وزیر بلژیک تا سال۲۰۰۸ همه سران رژیم را «جنایتکار» دانست و گفت: «همه آنها جنایتکارند. باید تک‌تک مقامات رژیم را مورد مجازات قرار دهیم».

استفن هارپر نخست‌وزیر پیشین کانادا از زمانی گفت که «فرا رسیده است تا سران جمهوری اسلامی را به‌خاطر جنایاتشان مورد حسابرسی قرار بدهیم».

آقای یانس یانشا نخست‌وزیر اسلوونی تا ۲۰۲۲ و زندانی سیاسی سابق افزود «من دوباره بر حمایت ثابت خود از آرمان آنها تأکید می‌کنم برای عدالت و حسابرسی از طرف کمیسیون تحقیق ملل متحد در مورد این قتل‌عام».

دیگرانی هم‌چون سفیر یواخیم روکر رئیس شورای حقوق‌بشر ملل متحد تا ۲۰۱۵ و آناند گروور گزارشگر ویژه ملل متحد برای حق درمان تا ۲۰۱۴ و دکتر ملانی او بر این رئیس انجمن بین‌المللی محققان نسل‌کشی نیز به این درخواست جهانی پیوستند و هم‌صدا با آقای استانیسلاو پاولووشی وزیر پیشین دادگستری مولداوی درخواست کردند که «یک دادگاه بین‌المللی برای تحقیق پیرامون جنایتهای رژیم ایران تشکیل شود و عاملان آن جنایت مورد حسابرسی قرار بگیرند».

 

بنابراین، کیفرخواست مردم ایران علیه رژیم ضدبشری آخوندی با تمام شواهد و قرائن و مستندات، تهیه شده است. شهود ۸۰میلیونی هم آماده‌اند. سالگرد قیام ۱۴۰۱ نیز در پیش است و یقینا با اتخاذ «تصمیم مقتضی» از جانب هر جوان عصیانگر و هر کانون شورشی در هر کوی و گذر، سرنگونی این رژیم پلید و «محاکمه بزرگ در راه است»!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4e954599-6871-42ab-b325-27553ed09f92"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات