728 x 90

رخداد- بودجه در تنگنای غارت و امنیت!

وقتی منافع غارتگران و مافیای دولتی با امنیت نظام تداخل می‌کند، لایحهٔ بودجه هم به بن‌بست می‌رسد

ایزدخواه در مجلس آخوندی ـ ۳اسفند ۱۴۰۰: اینقدر به فکر بدهی و کسری جیب دولت نباشیم دوستان یک طرفه نوشته شده این بودجه فقط جیب دولت را می‌خواهد جبران بکند.

روزنامه همدلی ضمن اعتراف به تضاد منافع غارتگران با امنیت نظام، در مطلبی با عنوان «بررسی امنیتی حذف ارز ترجیحی» نوشت: بسیاری از کارشناسان مخالف این اقدام هستند و آن را مساوی با افزایش افسارگسیخته قیمتها و در نهایت بروز نارضایتی‌های اجتماعی می‌دانند.

حاجی بابایی در مجلس آخوندی ـ ۲اسفند۱۴۰۰: حذف اینها یعنی شش برابر کردن قیمتها مجلس باید برود جواب بدهد سناریوی پیچیده کردن ۹میلیارد دلار و این حرفها که از صبح زده میشه یعنی مجلس را ببرند روی خطی که با مردم روبه‌رو بشه.

روزنامه شرق سوم اسفند: بدون درک شرایط بحرانی اقتصادی کشور، انواع تضادها و تناقض‌ها در رفتارمان بروز خواهد کرد و حیات و بقای ملتی را دچار انحطاط و عقب‌ماندگی می‌کند.

تقی‌پور در مجلس آخوندی ـ ۳اسفند۱۴۰۰: من خواهشم این است که جلوی این حرف‌ها گرفته بشود مجلس کارش را اجازه بدهید درست انجام بدهد این‌که مجلس را به توپ ببندید نتیجه نمی‌گیرید.

روزنامه آرمان ـ ۴اسفند: حل کسری بودجه با درآمد واقعی یا فیک؟

روزنامه جهان صنعت ـ ۵اسفند: نمایندگانی که خود برای درآمدهای دولت از محل فروش نفت ابراز تردید می‌کردند، چگونه بر آن میزان افزوده و درآمد مذکور را افزایش داده‌اند؟

توسلی در مجلس آخوندی ـ ۳اسفند ۱۴۰۰: خیلی از مواردی که ما داریم در این بودجه بررسی می‌کنیم یا تصویب می‌کنیم حقیقتاً نه منابع آن وجود دارد نه امکانش وجود دارد.

اصغر از قزوین ـ ۲۹بهمن ۱۴۰۰: هموطنان عزیز اینها کل خانواده‌شون‌رو از ایران بیرون کردند یعنی به عینه اینها ۹۰درصد اینها سرنگون شده‌اند سرنگونی نزدیکه.

شعار مردم: این همه سال جنایت مرگ بر این ولایت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2c01c97-2ab8-49d9-8d78-c040d83f44e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات