728 x 90

رخداد ـ سوءتفاهم کرونا!

در حالی که دهها هزار نفر در قربانگاه کرونا سوختند و در همین ایام هزاران خانواده داغدار شدند، آخوند جنایتکار وقیحانه گفت:

آخوند پناهیان: بحث هم از دعا یا درمان شروع شد که حالا به بحث کرونا و اینها هم کشید انشاالله که من امیدوارم کما این‌که برخی علائمش موجود هست کل ماجرای کرونا یک سوءتفاهم بزرگ باشه.

آفتاب یزد ـ هفتم مهر۱۴۰۰: مردم مثل برگ خزان در ماه‌های اخیر از دنیا رفته‌اند و منبریِ ما در تلویزیون می‌گوید سوءتفاهم شده است.

آخوند پناهیان: باید دید اونهایی که اداره می‌کنند افکار عمومی جهان‌ را چقدر در واقع هوشمندانه تدبیر کردند که تونستند یک هم‌چین اشتباه بزرگی رو جا بیاندازند.

تلویزیون خامنه‌ای ـ ۷مهر۱۴۰۰: بر اساس اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته ۱۳هزار و ۲۷۱بیمار جدید شناسایی شد و متأسفانه ۲۷۲بیمار جان خود را از دست دادند.

فضاحت آن‌قدر بالا گرفت که یک رسانه حکومتی از زبان مردم نوشت:

آفتاب یزد ـ ۷مهر۱۴۰۰: «نه کل ماجرای کرونا سوءتفاهم بزرگ است آقای ‎پناهیان نه سیطره امثال تو بر سرنوشت چند نسل از مردم این سرزمین. کاش می‌فهمیدیم شما در کدام ایران زندگی می‌کنید که مرگ رسمی ۱۲۰هزار نفر برایتان سوءتفاهم است».

 

یک هم‌وطن: اینها قراره یکی یکیمونو بکشن یه مدت با تیر و تفنگ حالا هم با ویروس. کشتن کشتنه.

 

الناز از تبریز - مهر۱۴۰۰:

این حکومت نه تنها کاری برای رفع مشکلات مردم نمی‌کنه بلکه سعی می‌کنه از این بیماری به‌عنوان یک منبع درآمد برای باندهای فاسد خودش استفاده کنه.

تنها راه نجات سرنگون کردن این حکومت پلید به دست مردم و کانون‌های شورشی و تشکیل یک جمهوری دمکراتیک و غیرمذهبی هستش.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed06c732-fdf2-4a35-b978-496172a6802e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات