728 x 90

رخداد ـ نظام باندسالار و اعترافات ناگزیر

چهار دهه پس از این‌که مجاهدین جریانهای مختلف وابسته به نظام آخوندی را باندهای غارتگر معرفی کردند، حالا این کارشناس حکومتی است که تمام تعارفات سیاسی را کنار گذاشته و می‌گوید:

اقتصاد پویا: محمدرضا محبوب‌فر ـ ۱۸دی ۱۴۰۰:

پس از انقلاب شاهد باندی و جناحی اداره شدن مردم و کشور بوده‌ایم. مشکلات امروز کشور یک‌شبه حاصل نشــده است بلکه برآیند ۴۴سال مدیریت باندسالارانه بر کشور ایران است که اکنون به‌صورت ابر بحرانهای اجتماعی خود را نشان داده است.

آخوند باقری در مجلس آخوندی ـ ۲۵آبان ۱۴۰۰:

در کشور ما این باند بازیهای اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی پدر این کشور را در آورده‌اند.

در نظام غارت، هیچ حرکتی خارج از حیطه باندهای غارتگر انجام نمی‌شود. از سپاهی و سیاهی لشکران نظام تا مدیر و سفیر و وزیر و تمام سرکردگان نظام.

تلویزیون خامنه‌ای ـ کارشناس حکومتی:

مردم سؤالشون اینه که بالاخره اینها کی بودن؟ این ۴۵نفر کی هستن؟ چرا بی‌آبرو نمیشن؟ چرا محاکمه نمیشن؟ مدیری که این املاک‌رو داده کیه؟ بعد مدیره چرا محکوم نمیشه؟ کی بود؟ تقصیر خود آقای قالیباف بود؟ چرا محاکمه نشد؟ معاونی چیزی داشت اون گنده‌کاریهارو کرده بود اون چرا محاکمه نشد؟ بعد این بابا چه‌جور تأیید صلاحیت میشه تو انتخابات؟

پاسدار زاکانی هم که ژست مبارزه با فساد و فامیل بازی می‌گرفت وقتی کرسی شهرداری را تصاحب کرد تقش درآمد!

زاکانی: بستگان و فامیل خودمان را سر کار نمی‌آوریم.

اما همین جنایتکار هم در جنگ باندی زیر ذره‌بین می‌رود.

تلویزیون حکومتی ـ‌گوینده:

شهردار تهران که ۳تیر۱۴۰۰ در جمع هوادارانش گفته بود دیگر خبری از باند بازی رفیق بازی و فامیل بازی نیست حالا خود زیر ذره‌بین است.

دعوا فقط دعوای غارت و قدرت بیشتر در باندهای فاسد است. شعاری که در قیام ۹۶ در کف خیابان مهر خورد.

تجمع اعتراضی مردم: اصلاح طلب اصول‌گرا دیگه تموم ماجرا

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6620831f-e3cd-4e1a-a835-71d70e526068"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات