728 x 90

رخداد - پشت‌بام خوابی، آخرین سوغات خامنه‌ای

بعد از گورخوابی، لوله‌خوابی و کارتن‌خوابی، چشممان به پشت‌بام‌خوابی هم روشن شد.

روزنامه همشهری ۴تیر ۹۹ با اشاره به ۳۸میلیون حاشیه‌نشین نوشت: «پشت‌بام‌ها در تهران شبی ۵۰هزار تومان برای خواب اجاره داده می‌شوند. سال گذشته اجاره این پشت‌بام‌ها‏ ۲۵هزار تومان بود و اکنون به ۵۰هزار تومان افزایش یافته است.

پاسدار قالیباف ۸تیر ۹۹: «بعضی واقعیت‌های تلخ هست این روزها در رسانه‌ها می‌بینیم که حرف از خلاصه اجاره پشت‌بام گفته می‌شود».

خمینی دجال سال۵۷: «دلخوش نباشید که مسکن فقط می‌سازیم آب و برق را مجانی می‌کنیم اتوبوس را مجانی می‌کنیم. دلخوش به این مقدار نباشید»!

به ۳۸میلیون آواره می‌گویند بدمسکن! کدام مسکن؟ مردم نان شب ندارند، پول آب و برق و مسکن پیشکش!

زیرنویس: احمدی بیغش، مجلس آخوندی ۳تیر ۹۹: «بس کنین مردم را ۸سال سرکار گذاشتید مردم زیر چرخ گرانی له شدند مردم نان خالی ندارند بخورند پول آب و برق و گاز هم بماند».

همین حاشیه‌ها را هم سرشان خراب می‌کنند. مادر آسیه پناهی را با آلونکش نابود کردند. خانه ۴۸ساله مادر فلج خرم‌آبادی را تخریب کردند، انتظار دارند مردم منفجر نشوند.

فرزند خانه: «یک خانه ۴۸ساله با یک زن فلج رو بدون این‌که پولی بهشون بدهند، بدون این‌که حکم تخریب به اینها بدهند. آیا این انصافه؟ اینجا مگر چیه؟ اینجا فلسطنیه؟ اسراییل هم اینکار رو به فلسطین نمی‌کنه که اینا می‌کنند. نگاه کن، ساعت ۰۶۳۰صبح پنج هزار نیرو با خودشون آوردند گوش دایی‌ام کر شده چشم خواهرم از حدقه زده بیرون... ما پدر هم نداریم. این دولته»؟

خمینی دجال سال۵۷: «به این نغمه‌های باطل گوش نکنید. اینها حرف می‌زنند ما عمل می‌کنیم»!

این تیک‌تاک انفجار و قیام ارتش گرسنگان است که رژیم ضدبشر را به زانو درمی‌آورد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af981f28-b24c-40e3-9eb2-697ec2a440d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات