728 x 90

رزمایش بیولوژیک یا نمایش ترس و تزلزل

رزمایش بیولوژیک
رزمایش بیولوژیک

در هفته‌های اخیر بارها سرکردگان سپاه ضدمردمی و ارتش تحت‌امر حاکمیت آخوندی صحبت از رزمایش بیولوژیک برای مبارزه با کرونا کرده‌اند. آنها در خیابانهای شهرها به راه افتاده و در میان یک اکیپ حداقل ۲۰نفره سپاهی و بسیجی یک نفر سمپاش به دست به‌اصطلاح رزم بیولوژیک با کرونا می‌کنند.

مورد اخیر نمایشات مسخره این نیروهای سرکوب تحت عنوان«رزمایش بیولوژیک»، ورود قرارگاه قدس سپاه ضدمردمی یعنی سپاه ضد محمد رسول‌الله در تهران بزرگ است.

 

روز ۲۸فروردین ۹۹ رسانه‌های حکومتی اظهارات سرکردگان این نیروی سرکوبگر را منتشر کردند که همگی با طمطراق از به‌اصطلاح کمکهای نیروهای تحت‌امرشان به مردم تهران بزرگ در مبارزه با کرونا خبر دادند.

در این رابطه سرکرده این قرارگاه از اقدامات این نیروی سرکوبگر «در پهنه شمالغرب » تهران بزرگ خبر داد و در این رابطه گفت: «رزمایش دوم ما انشاالله طبق فرمایش حضرت امام(منظور خامنه‌ای است) که ما انشاالله عمل خواهیم کرد با حضور تمام پایگاههای بسیج‌مان از فردا همه آمادگی دارند».

 

در همین رابطه پاسدار محمدرضا یزدی سرکرده سپاه ضد محمد هم گفت «در منطقه شمالغرب تهران متشکل از نواحی ۵ - ۲۲ و ۲ به‌علاوه یگان امام هادی سپاه حضرت محمد رسول‌الله یگان جنگ نوین سوم خرداد به اضافه شهرداریهای مناطق ذکر شده و دستگاههای دولتی دیگر در کنار هم آمدند تا رزمایشی را داشته باشند برای رفع آلودگی و گندزدایی در منطقه شمالغرب تهران»

 

پاسدار اسماعیل فردی‌نژاد سرکرده یکی از ناحیه‌های بسیج ضدمردمی سپاه تهران از اقدامات به‌اصطلاح رفاهی و بهداشتی سپاه و بسیج ضدمردمی در مناطقی از تهران خبر داد. (تلویزیون شبکه پنج ۲۸فروردین ۹۹)

این نمایشات مسخره و مبتذل به‌دنبال نامه علی خامنه‌ای به پاسدار علی باقری، سرکرده ستاد کل نیروهای مسلح نظام بود که وی را موظف به تشکیل قرارگاه بهداشتی در زمینه مبارزه با کرونا و البته مبارزه با «تهاجم بیولوژیک» کرد که به‌زعم خامنه‌ای بحران کرونا تهاجم بیولوژیک دشمن در خارج از نظام علیه نظام ولایت انجام گرفته است.

 

علی القاعده می‌بایست ارگان مبارزه با بیماری کرونا و یا هر اقدام بهداشتی دیگر وزارت بهداشت باشد و یا حداقل این‌که هر اقدامی در این زمینه با نظارت آن باشد، اما آن‌چنانکه از فعالیت‌ها و اقدامات عملی نیروهای نظامی رژیم در«رزمایش‌های بیولوژیک» مشخص می‌شود، وزارت بهداشت نقشی در این بین ندارد.

ضمنا تا آنجایی که از خبرها و تصاویر کمک ارتشهای سایر کشورهای دیگر به مردم در جریان بحران کرونا مشخص می‌شود، کار این نیروها عمدتاً کمکهای معیشتی و غذایی به خانواده‌های محروم و نیازمند است، و اقدامات بهداشتی عموماً از طریق ارگانهای ذیربط بهداشتی و درمانی به مردم ارایه می‌شود.

 

صرف‌نظر از این‌که ادعاهای سرکردگان نیروهای سرکوب به‌ویژه سپاه و بسیج در زمینه کمک‌رسانی به مردم ادعای دروغین است و جز چند اقدام نمایشی سم پاشی هیچ اقدام جدی نکرده‌اند، واقعیت این است که هدف آنها از این اقدامات نمایشی ناچیز حضور در خیابانهای شهرها به‌ویژه تهران در ترس از دست رفتن کنترل اوضاع به‌دلیل نفرت انفجاری مردم است.

پیش از این رحمانی فضلی دم خروس این به‌اصطلاح رزمایش‌ها را که هدفی جز ایجاد رعب و وحشت در میان مردم را ندارد برملا کرد.

او گفت: «ارزش روانی و بازدارندگی این موضوع بالا هست یعنی می‌تواند تأمین کننده باشد طرح سوم ما طرح مشارکت مردمی محله محور هست ما هر شهرستان را به محلات مختلف مثلا تهران ۳۰۰محله است اداره امور آن محله را از لحاظ صیانت و حفاظت و ضدعفونی و اینها خودمان.

در محله همان ترکیبی که هستند از بهداشت هستند از بسیج هستند نیروی انتظامی است شهرداری هست فرمانداری هست آنجا در ان محله از ظرفیت‌های محله استفاده می‌شود یک کار جدیدی است که اگر ما بتوانیم انشاءالله این را موفق انجام بدیم یک الگوی مناسب برای کار دیگه خواهد بود». (تلویزیون شبکه خبر۱فروردین ۹۹)

الگوی مناسب وزیر کشور دولت آخوند روحانی برای سرکوب مردم قطعاً مانند طرح‌های محله محور سپاه پاسداران و بسیج ضدمردمی با شکست مواجه خواهد شد.

رزمایش بیولوژیک نیروهای سرکوب در راستای جنگ رژیم با مردم ایران و منحرف کردن اذهان از جنگ سرنوشت‌ساز مردم ایران با آن است.

نیروهای سرکوبگر هم در هراس از خیزش و اعتراضات مردمی، و برای کنترل مردم است که به خیابان‌ها و محلات تهران و سایر شهرهایی که در آنها به‌اصطلاح رزمایش اجرامی‌شود گسیل شده‌اند.

زیرا حاکمیت آخوندی خطر وقوع اعتراضات و خیزش‌های اجتماعی را در بیخ گوش خود حس می‌کند. مردمی که بیش از هر زمان دیگری به این رژیم نفرت دارند.

در رابطه با این تشبثات سرکوبگرانه برای سرکوب مردم تحت عنوان رزمایش بیولوژیک رهبر مقاومت ایران مسعود رجوی می‌گوید« رزمایش بهانه است، اصل نظام نشانه و متزلزل است».

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cce6949d-7d13-4e4b-acd7-e99ecea1cea6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات