728 x 90

زباله‌خواری سپاه برای روحیه بخشی به بسیجیان نظام!

موشکهای رژیم خوراک بیابانهای عراق
موشکهای رژیم خوراک بیابانهای عراق

مردی خسیس فرزندش را صدا کرد و گفت: «خواب دیدم که مقداری پول به تو داده‌ام!» کودک شادمان شد که حتماً در پی این گفتگو چیزی دریافت خواهد کرد، شادمان منتظر ماند. مرد دستی بر سر کودک کشید و گفت: «اگر بچه‌ٔ خوبی باشی قول می‌دهم آن‌را از تو پس نگیرم و همه‌اش مال خودت باشد!» این حکایتی است که اکنون سپاه برای روحیه بخشی به بسیجیان وارفته‌ٔ نظام ولایت دارد!

چطور؟!:

سپاه وقتی چیزی در چنته برای رو کردن و تحکیم نیروهای ریزشی و لرزان‌اش ندارد، خلاقیت‌های عجیبی از خود بارز می‌کند؛ اما تنها در زمینه‌ٔ مزخرف گویی و دروغهای ابلهانه! به‌خصوص وقتی به دشمن اصلی نظام یعنی مجاهدین می‌رسد، معجون شگفت‌انگیزی از ترکیب بلاهت تغلیظ شده با چاشنی وقاحت درست می‌کند و به حلقوم بسیجیان کف بر دهان نظام می‌ریزد که بلکه درمان ریزش آنها باشد!

 

یک خبر و چندین دروغ!

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به «باشگاه خبرنگاران جوان» در ۴بهمن۹۹ طی مقاله‌یی با نام «انتقام ارتش و سپاه از مجاهدین پس از ترور صیاد شیرازی» نشان داد همانند «بولتن نیوز» اطلاعات سپاه، حتی برای عقل و شعور احتمالی خوانندگان بسیجی خودش هم هیچ احترامی قائل نیست!

هنرنمایی تازه‌ٔ نخبگان سپاه در خبرگزاری خودش، بی‌شباهت به حکایت روحیه دادن پوشالی آن مرد خسیس به فرزندش نیست. با این تفاوت که تخیلات احمقانه‌ٔ ولایت‌معاشان سپاه را به انواع دروغهای «بسیجی‌خرکن» هم مزین کرده است!

خبرگزاری سپاه در کلیپی که تهیه‌ کرده است مدعی است که در خرداد ماه سال۱۳۷۸ «انتقام سخت» گرفته و هزار موشک به پایگاههای مقاومت شلیک کرده است! البته نیازی هم نمی‌بیند در ادامه از نتایج این «هزار» موشک سخنی بگوید؛ چرا که در این‌صورت به‌جای روحیه دادن به ساندیس‌خواران کوی ولایت، برعکس آنها را هراسان‌تر و نگران‌تر از پیش می‌سازد که مگر جنس این‌ها از چیست که با «هزار موشک» هم چیزیشان نشد!

 

و اما سمت واقعیت!

اما برای بررسی درست حقایق قلب شده در خبرگزاری سپاه ابتدا باید چند تاریخ مشخص را یاد‌آوری کرد:

۱- عملیات اجرای حکم مجازات پاسدار جنایت‌کار صیاد شیرازی در ۲۱فروردین ۱۳۷۸ انجام شد.

۲- آنچه نخبگان بیت ولایت به‌عنوان «شلیک‌هزار موشک» مدعی آن هستند، در واقع موشک‌باران روز ۲۹فروردین سال۱۳۸۰ است. در این روز مجاهدین اعلام کردند که پایگاههای آنان در سراسر نوار مرزی مورد حمله‌ٔ ۷۷ موشک کشتار جمعی از نوع اسکاد-بی قرار گرفته است. (موشک‌باران قرارگاههای ارتش آزادی در فروردین۸۰)

۳- پاسدار رحیم صفوی فرمانده‌ٔ وقت سپاه پاسداران نظام در خردادماه سال۸۹ ضمن اعتراف به این موشک‌باران، تعداد موشکها را «هزار» عدد دانست که در «عملیاتی چند ساعته در بهار سال۸۰» به پایگاههای مجاهدین شلیک شده است!

۴- تنها خسارت جانی مجاهدین در این موشک‌باران کور که بخش عمده‌یی از آنها به بیابانها و روستاهای اطراف پایگاههای مجاهدین برخورد کرد، شهادت مجاهد خلق «رضا زحمت‌کش» در قرارگاه حبیب (در نزدیکی بصره) بود.

 

چه شد که اینجوری شد؟!

با این اوصاف می‌توان به‌سادگی نتیجه گرفت که این تولیدات جدید سپاه از چه زخمی سرچشمه می‌گیرد!

واقعیت این است که در وانفسای زوزه‌های ترس‌آلود سران و بدنه‌ٔ نظام از آینده‌ٔ پیش‌رو، و در بحبوحه‌ٔ انزوای داخلی و خارجی، سپاه پاسداران و بسیجی‌های وحشت‌زده نیاز روزافزونی به دل‌گرمی و شارژ روحی دارند. از این روست که نسخه‌های پی‌درپی و اقلام دارویی متنوعی از مشابهات «انتقام سخت» برای این موجودات مفلوک ولایت‌زده صادر می‌گردد. نسخه‌هایی که البته گهگاه دست‌کمی از امثال «روغن بنفشه» و «ادرار شتر» برای درمان بسیجیان همیشه‌ حاضر بر سفره‌ٔ بیت ولایت نداشته است.

اما مشکل این‌جاست که هیچ‌یک از ورژنهای «انتقام سخت» آن‌چنان‌که باید، برای نظام کاربرد نداشته و درد ولایت را درمان نکرده است. از این روست که سپاه پاسداران به ناچار به زباله‌گردی پرداخته و تلاش می‌کند برای دلگرم کردن نیروهایش، با رطب و یابس بافتن، موشکهای شلیک شده در سال۸۰ را با تغلیظ و غنی‌سازی، به سه سال پیش ببرد تا مدعی «انتقام سخت» خیالی در گذشته شود! شاید که دل بسیجیان ماتمکده‌ٔ بیت ولایت به این انتقام خیالی، همانند خواب همان مرد خسیس به کام فرزندش شیرین گردد!

غافل از آن‌که آنچه بر سر صیاد شیرازی جلاد و لاجوردی دژخیم اوین آمد، در مقابل آنچه که مردم ایران برای خامنه‌ای و بقایای نظام تدارک دیده‌اند، در مثل فاصله بین یک سنگ با یک کوه است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b377a26-7b9f-4f55-adbc-ecb6b963725a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات