728 x 90

سرریز کردن بودجه به کام نهادهای بیت خامنه‌ای

سرریز کردن بودجه به کام نهادهای بیت خامنه‌ای
سرریز کردن بودجه به کام نهادهای بیت خامنه‌ای

در میان اسناد افشا شده از مجلس ارتجاع به سندی برمی‌خوریم که حاوی نامهٔ محرمانهٔ آخوند محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر خامنه‌ای به محمدباقر قالیباف است. در این نامه که مهر «اقدام سریع» دارد، درخواست‌های زیر به رئیس مجلس دیکته شده است:

۱- افزایش اعتبارات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه؛

۲- اختصاص ۱۰۰۰میلیارد ریال کمک به صندوق ودیعهٔ مسکن طلاب خارجی جامعه المصطفی؛

۳- اختصاص ردیف ۵۴۰۰۰۰ بودجه به آستانهای مقدس؛

۴- افزایش بودجهٔ ۳۰۰میلیارد ریالی آستانهای مقدس به ۸۰۰میلیارد ریال؛

۵- اختصاص ۱۰۰۰میلیارد ریال به صندوق بلاغ برای حمایت از یک تشکیلات موهوم به نام «مبلغین بومی!» در خارج از کشور؛

۶- افزایش بودجه ریالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مجمع جهانی اهل بیت؛

۷- درخواست اختصاص بودجه به «برخی مؤسسات مراکز وابسته و مرتبط با دفتر!» [دفتر خامنه‌ای] تحت عنوان «کمک به نهادهای آموزشی و فرهنگی!»؛

۸- درخواست افزایش صددرصدی اعتبار ردیف ۱۰۹۵۰۳ برای «حمایت از مدارس علوم دینی اهل سنت و کمک به معیشت روحانیان اهل سنت»

«دفتر مقام معظم!» به این نامه اکتفا نکرده و در پیوست نیز لیستی از نهاد‌های دست‌ساز و در خدمت ولی‌فقیه را ردیف کرده که باید تتمهٔ بودجه را بمکند.

نفس دیکته‌کردن چنین چیزی از طرف بیت خامنه‌ای به مجلس تحت‌امر بیانگر آن است که این مجلس و به تبع آن دولت و قوه قضاییه تنها و تنها در خدمت ولی‌فقیه و منویات افسارگسیختهٔ آن هستند. شخص خامنه‌ای هر گاه بخواهد می‌تواند ارقام بودجه را فقط با یک انگشت جنباندن به نفع نهادهای وابسته به خود دستکاری کند. فراتر از آن نشان می‌دهد که مأموریت مجلس ارتجاع لباس به‌اصطلاح قانونی پوشاندن به خاصه‌خرجی‌های بی‌حساب و کتاب خامنه‌ای است. این در حالی است که در این نظام مافیایی اقتصاد ایران به تیول شخص علی خامنه‌ای و اقلیت ۴درصدی دزدان و جنایتکاران بیت او درآمده است.

در این اقتصاد غارت‌محور، شرکتها و کارخانه‌های دولتی [یعنی اموال و سرمایه‌های ملت ایران] به آقازاده‌ها و مهره‌های سرسپرده و دانه درشت نظام واگذار شده است. مأموریت بانکها و مؤسسات اعتباری، غارت پول ته قلک مردم است. سپاه پاسداران دست باز دارد که از طریق اسکله‌ها و گذرگاههای مرزی به حراج مواد خام و قاچاق کالا و مواد مخدر بپردازد.

در چنین چرخه‌یی، ولی‌فقیه فرمان می‌دهد، مجلس حلقه‌به‌گوش برای آن قانون می‌تراشد، دولت سوگلی این قانون را پیش می‌برد و کار قضاییهٔ جلادان نسق کشیدن از هر کسی است که به این چرخهٔ فساد و جنایت اعتراض کند یا درصدد براندازی آن برآید.

نهادهایی که ولی‌فقیه خواستار افزایش بودجه یا اختصاص ردیف بودجه به آنان است، کاری جز حفظ نظام و سلطهٔ شوم خامنه‌ای را برعهده ندارند.

از فردای به گل نشستن کشتی جنگ با عراق، حفظ قدرت از اوجب واجبات ورثهٔ خمینی بوده است. کشتار زندانیان سیاسی در تابستان۶۷، قتل‌های زنجیره‌یی، پروژهٔ مخفی اتمی برای دستیابی به بمب اتمی، دخالت‌های تروریستی در عراق، سوریه، فلسطین، لبنان، یمن و مزدور پروری در این کشورها، همه و همه در راستای حفظ و سراپا نگه‌داشتن نظامی بوده است که هیچ سنخیتی با دنیای معاصر ندارد. پروار کردن و ارتزاق قضاییه و عملهٔ سرکوب پول می‌خواهد. راضی نگه‌داشتن مهره‌های دخیل در جنایت و تروریسم خرج دارد و باید ولی‌فقیه دست آنها را در رانت‌خواری و فساد باز بگذارد. از آن سو به زندگی مردم نگاه کنیم. در جا به جای ایران فریاد زحمتکشان، گرسنگان و غارت‌شدگان به آسمان بلند است. این دستاورد و ثمره‌ٔ حکومتی است که در طول عمر ننگینش کاری جز بحران‌آفرینی، چپاول، جنایت و مکیدن خون مردم نداشته است.

تعداد این نهاد‌های دست‌ساز آن‌قدر زیاد است که مخاطب با برشمردن آنها دچار غثیان می‌شود:

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای عالی حوزه‌های علمیه، جامعه المصطفی العالمیه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه‌های علمیه خراسان، سازمان اوقاف و امور خیریه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مجمع جهانی اهل‌بیت، مجمع جهانی تقرب مذاهب، ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر، مرکز رسیدگی به امور مساجد، مؤسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، فرهنگستان زبان و ادب فارسی، مؤسسه نشر آثار خمینی ملعون، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مؤسسه آموزشی و پژوهشی خمینی ملعون، ستاد اقامه نماز، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، مؤسسه دایرهٔ المعارف فقه اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد دایرهٔ المعارف اسلامی، مؤسسه رسیدگی به امور مساجد، دانشگاه امام صادق، دانشگاه بین‌المللی خمینی، دانشگاه اهل‌بیت، دانشگاه سوره، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، بنیاد سعدی، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، جهاد دانشگاهی و... بودجه این نهادهای وابسته به ولی‌فقیه از سال ۱۴۰۱ به ۱۴۰۲ بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است.

مکش و ربایش بودجهٔ کشور و سرریز کردن آن به کام نهادهای بیت خامنه‌ای با فرمان ملوکانهٔ «دفتر مقام معظم!» در حالی است که نهادهای دانه‌درشت و گردن کلفتی مانند بنیاد مستضعفان، بنیاد شهید، آستان قدس رضوی، کمیتهٴ امداد خمینی، قرارگاه خاتم الاوصیاء، قرارگاه خاتم‌الانبیاء، ستاد اجرایی فرمان خمینی و... با برخورداری از ثروتهای نجومی از حساب پس‌دادن و پرداخت مالیات معاف هستند.

***

بدیهی است اسناد افشا شده، فقط بخشی از رازهای مگو را برملا می‌کند. بی‌گمان افشا ناشده‌های بسیاری در پس پرده وجود دارد که فقط و فقط با به زیر کشیدن این دستگاه فساد و جنایتکار برملا خواهد شد. آن روز دور نیست.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/522ff53d-f670-4201-a7ac-cd180195e45e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات