728 x 90

سرطان خامنه‌ای با شیمی‌درمانی رئیسی

شیمی‌درمانی خامنه‌ای با رئیسی!
شیمی‌درمانی خامنه‌ای با رئیسی!

تلاش ابلهانهٔ مزدوران خامنه‌ای برای شستشوی جلاد قتل‌عام در فاز پایانی تماشایی‌ است. کیهان خامنه‌ای روز ۹شهریور نوشت:

«رئیسی در برخورد قاطع و هوشمندانه با مفسدان اقتصادی و دستگیری و محاکمه آنها، میان یأجوج و مأجوج‌های عصر حاضر و مردم مظلوم و ستمدیده ایران، دیوار بلندی کشید و دست غارتگر آنها را از جان و مال ملت کوتاه کرد...».

در نظام ولایت همه‌چیز قلب می‌شود. حتی نام‌ها و نشانها و واژه‌ها تیرباران و حلق‌آویز می‌شوند.

ابراهیم رئیسی ـ آخوند هیأت مرگ قتل‌عام زندانیان سیاسی ـ که با نامش طناب و سلسله و جراثقال در اذهان تداعی می‌شود، یک‌شبه می‌شود ذوالقرنین که دیواری بین یأجوج و مأجوج و مردم کشید.

البته یأجوج و مأجوج و مردم مظلوم هم کاملاً معکوس و حلق‌آویز شدند. منظور اصلی ژنهای مرغوب و نامرغوب است. ژنهای مرغوب مانند احمد خاتمی و علم‌الهدی و جنتی و آن یکی خاتمی و کسانی که از «فضل پدر» در خارج خوش می‌گذرانند و ژنهای بد مانند حاشیه‌نشینان و پشت‌بام‌نشینان و گورخوابان و لوله‌خوابان و کسانی هستند که هیچ در دنیا ندارند اما شرف‌شان را به شیخ نفروختند.

دیوار بلند البته درست است. مرزی بین دو طایفه که نباید مخدوش گردد.

بقیه‌اش نمایش است و بازی و چنگ‌اندازی به جان و مال و ناموس مردم.

رونامه‌ حکومتی رسالت در شماره ۹شهریور ضمن اشاره به برخی ژنهای خوب در مطلبی با عنوان «خارج‌نشینی به فضل پدر» می‌نویسد:

«از قضا، غرب‌گزینی تنها مختص به یک جریان سیاسی خاصی در کشور نیست و طیف اصول‌گرا و اصلاح‌طلب را دربرمی‌گیرد. حتی نیمه دوم سال گزارشی تکان‌دهنده مبنی بر عدم بازگشت ۳۳۰۰آقازاده دانشجوی ساکن خارج در قاب یکی از رسانه‌ها جای گرفت؛ در این گزارش آمده بود: «آن دسته از فرزندان مسئولان جمهوری اسلامی که در خارج از ایران تحصیل می‌کنند، حاضر به بازگشت به کشور نیستند و ۳سال تلاش مجلس در این زمینه هم بی‌فایده بوده است... برآورد می‌شود که دست‌کم ۵هزار تن از فرزندان و وابستگان به مقام‌ها و مسئولان نظام در خارج از کشور تحصیل می‌کنند... حال پرسش این است که مثلث رانت، نفوذ و قدرت سیاسی چه نقشی در این مسأله دارد و چرا فرزندان مسئولان تمایل به تحصیل در خارج از ایران را دارند»؟

اما ببینیم تیغ فسادستیزی جلاد که روی چندهزار کارگزار نظام ـ از هر دو باند ـ کند شد، گلوی کدام غارتگر را شکافت. جلادی که به فرمان ولی‌امرش در محاصره بحرانهای لاعلاج و انزوای روزافزون جهانی و به‌منظور ممانعت از اوج‌گیری قیام مردمی به اعدامهای وحشیانه روی آورد و روز ۶شهریورماه، ۸زندانی را به‌طور جمعی در زندان گوهردشت در کرج به چوبه اعدام سپرد. در همین روز، جلاد قتل‌عام، حمیدرضا درخشنده، ۴۷ساله، را به‌خاطر قتل امام‌جمعه جنایتکار کازرون در ملأعام بدار آویخت. دژخیمان در وحشت از تحریم شرکت سازنده دستگاه جراثقال، آنرا با پارچه پوشانده بودند.

بعد از اعدام حمیدرضا درخشنده یک کاربر در توئیتی نوشت: «حکومتی که جرثقیل را به جای عمران برای اعدام به‌کار می‌گیرد! حتماً اهدافش از انرژی هسته‌ای، صلح‌آمیز است».

در همین روز ـ ۹شهریورـ رسانه حکومتی فرهیختگان در مطلبی با عنوان «تیغ عدالتخواهی را کند نکنیم» ضمن تعریف و تمجید از قضاییه رئیسی ناگهان با تناقض بزرگی روبه‌رو شد و نوشت:

«ابهامات مهمی در برخی عملکردهای دستگاه قضا برای افکار عمومی پدید آمده که عمدتاً بدون جواب مانده است. محمدعلی نجفی تنها ۳ماه بعد از قتل میترا استاد و در روزی که قاتل امام‌جمعه کازرون به‌دار آویخته شد، با تودیع وثیقه یک‌ میلیاردی آزاد شد. ۲نماینده مجلس که به‌اتهام فساد اقتصادی و اخلال در بازار خودرو، ارز، سکه، طلا و پوشاک بازداشت شده بودند، چند روز بعد با وثیقه ۱۰میلیاردی آزاد شدند. همزمانی این موارد با احکام سنگین خبرنگاران بازداشتی و عدم ارائه توضیحات شفاف و قانع‌کننده به جامعه، ابهامات مهمی را برای افکار عمومی ایجاد کرده است».

این همان دیوار بلند است که نمایندگان فاسدش فقط در یک قلم چندهزار خودرو را یک‌جا بلعیدند و بعد از انتشار علنی فساد و دستگیری ناگزیر! بلافاصله آزاد می‌شوند، وزیر قاتل بعد از کلی جار و جنجال تبلیغاتی ـ به‌خاطر مصلحت نظام ـ دستگیر و به همان علت آزاد می‌شود اما مردم کوچه و بازار به جرم قتل و اختلاس در ملأعام حلق‌آویز.

این تنها یک صحنه از نمایش نظامی است که در شقاوت و غارت و فساد و تباهی دست و پا می‌زند و به‌یمن صلابت و پایداری مقاومتی که در صحنه داخلی و بین‌المللی یک دم آرام نمی‌گیرد، رو به احتضار و نابودی‌ است. نظامی که به اعتراف سرکردگانش روزبه‌روز ضعیف و بی‌بنیه و بیمار شده و مانند سرطانی که حتی شیمی‌درمانی شیخ و شحنه و جلاد هم کارسازش نیست رو به قبله در انتظار است.

آخوند حجتی کرمانی ۲۷مرداد در مصاحبه با رسانه حکومتی اعتماد گفت: «معتقدم که نظام مبتلا به بیماری شدید سرطان است و سرطان سراپای انقلاب را گرفته ‌است، از سقوط فرهنگی و اخلاقی و شیوع ریاکاری و شرک و ظاهرسازی و نفاق و دروغ و مفاسد اقتصادی تا اختلافات و دشمنی‌های داخلی تا مسائل خارجی. انقلاب احتیاج به یک شیمی‌درمانی همه‌جانبه دارد».

آخوند کرمانی البته خیلی زود پاسخ را در فضای مجازی دریافت کرد:

  • کار از شیمی‌درمانی گذشته، باید فکر مراسم تدفین باشیم.
  • این شیمی‌درمانی را به دکترای فوق‌تخصص مردم برانداز بسپارید تا بدون زجر و خون‌ریزی راحتتون کنیم.
  • بهترین نوع شیمی‌درمانی نابودی آخوندهای خمینی‌صفت و این نظام تروریست و غارت‌گر هست.
  • سرطان، خود جمهوری اسلامی هستش.
  • دیگه قابل شفا نیست باید این سرطان نابود بشه تا جهان یک نفس راحت بکشه.
  • به‌نظرم به تابوت بیشتر نیاز داره.
  • قربتا الی‌الله من یقراءالفاتحه!!!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9e5cee59-67e7-4d47-812e-c56a21651a85"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات