728 x 90

ضربهٔ کاری به ماشین صدور تروریسم رژیم

سخن روز
سخن روز

روز چهارشنبه اول می‌ (۱۱اردییبهشت ۹۸) در یک کنفرانس مطبوعاتی که توسط دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن برگزار شد، از کتاب جدید این شورا با عنون «فرستاده‌های ترور رژیم ایران» رونمایی شد. در این کنفرانس که خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های خبری بین‌المللی در آن حضور داشتند، علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت، محتوای این کتاب را تشریح کرد. این کتاب شامل ۳معرفی است که توسط فرماندار تام ریج وزیر پیشین امنیت داخلی آمریکا، فرانسیس تاونزند مشاور سابق امنیت داخلی آمریکا، و لوئیس فری رئیس پیشین اف.بی.آی در ضرورت انتشار این کتاب نوشته شده‌اند.

 

درباره مضمون کتاب 

کتاب «فرستاده‌های ترور رژیم ایران» در ۱۹۴صفحه و ۶فصل تدوین شده است. علیرضا جعفرزاده در کنفرانس مطبوعاتی گفت در این کتاب با اسناد محکم تشریح شده که رژیم چگونه از طریق سفارتهای خود شبکه قتل و جاسوسی را هدایت می‌کند و سفارتخانه‌های رژیم در کشورهای غربی، پایگاه امنی برای حضور مأموران وزارت اطلاعات برای انجام عملیات تروریستی هستند.

این سفارتها در گذشته نقش کلیدی در عملیاتی کردن کارهای تروریستی رژیم داشته‌اند و رژیم در حال حاضر بیش‌از‌پیش سفارتخانه‌های خود را فعال کرده که موارد مشخص آن در پاریس و آلبانی فاش شده و نقش تنگاتنگ وزارت اطلاعات رژیم با سپاه پاسداران، با سفارتخانه‌های رژیم برملا شده است.

 

روش کار رژیم بر ضد مقاومت 

علیرضا جعفرزاده با اشاره به اقدامات و توطئه‌های رژیم علیه مقاومت در کشورهای مختلف، گفت:

بدلیل اعتراضات و قیامهای مردمی و نقش داخلی و بین‌المللی مجاهدین، رژیم هیچ چاره‌ای جز روی آوردن به تهاجم علیه مجاهدین در داخل و خارج از کشور و راه‌اندازی کمپین گسترده شیطان‌سازی برضد مجاهدین و شورای ملی مقاومت ندارد. تنها در سال ۲۰۱۸ ده اقدام یا توطئه تروریستی در اروپا و آمریکا را علیه مجاهدین سازمان داد.

 

ضرورت مقابله با قلب تروریسم رژیم 

علیرضا جعفرزاده با برشمردن شمار دیگری از اقدامات تروریستی رژیم، خواستار لیست‌گذاری تروریستی وزارت اطلاعات رژیم و بستن سفارتخانه‌های رژیم در کشورهای مختلف به‌عنوان مراکز پیشبرد تروریسم حکومت آخوندی شد.

در کتاب« فرستاده‌های ترور رژیم ایران» نقش شخص خامنه‌ای و دفتر ویژه او در عملیات تروریستی فاش شده از جمله آن که فرمان همه عملیات تروریستی توسط شخص خامنه‌ای صادر شده و در بسیاری از دادگاههای بین‌المللی هم شخص خامنه‌ای مجرم شناخته شده و لازم است خود او به‌عنوان تروریست اصلی، لیست‌گذاری شود.

 

نگاهی به فصل‌های کتاب 

فصل اول کتاب، این موضوع را بررسی می‌کند که به‌دلیل شروع قیامها، قدرت گرفتن مجاهدین و نقش تاثیرگذار آنها در قیام و تحولات بین‌المللی، رژیم به موازات یک کارزار گسترده شیطان‌سازی، به تروریسم با تمرکز بر روی مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران روی آورده است.

فصل دوم کتاب به نقش سفارتهای رژیم می‌پردازد و این‌که چگونه در همه عملیات‌های تروریستی رژیم نقش کلیدی و محوری داشته‌اند و به‌طور اخص به سفارتهای رژیم در کشورهای آلبانی، اطریش، فرانسه، آلمان، ایتالیا، سوئد، سوئیس و ترکیه می‌پردازد و نمونه‌های کارهای تروریستی رژیم در این کشورها که توسط سفارتخانه‌های آن و دیپلمات هایش پیش برده شده تشریح گردیده است.

از جمله به نقش سفارت رژیم در اتریش در قتل قاسملو دبیرکل حزب دموکرات کردستان ایران و نقش سفارت رژیم در فرانسه در ترور بختیار در فرانسه، نقش سفارت آلمان در جنایت میکونوس و توطئه تروریستی علیه خانم مریم رجوی در آلمان، نقش سفارت رژیم در ایتالیا در قتل محمدحسین نقدی در رم، نقش سفارت رژیم در سوئیس در قتل دکتر کاظم رجوی در ژنو و نقش سفارت رژیم در آنکارا و کنسولگری‌اش در استانبول در ربودن و قتل علی‌اکبر قربانی و ترور مجاهدین شهید زهرا رجبی و علی مرادی در استانبول و نقش سایر سفارتخانه‌های رژیم در توطئه‌های متعدد جاسوسی و ترور در کشورهای مختلف اروپایی برملا شده است.

در فصل سوم، به افشای مهره‌ها و کارگزاران تروریست رژیم که درگیر عملیات تروریستی بوده‌اند اختصاص دارد و از جمله به نقش رضا امیری مقدم معاون وزارت اطلاعات، اسدالله اسدی، غلامحسین محمدنیا سفیر اخراجی رژیم در آلبانی، مصطفی رودکی و جانشین او در آلبانی به‌نام ارض پیما و چگونگی بکارگیری بریده مزدوران، تشریح شده است.

در سایر فصول کتاب آمده است که چگونه تروریسم یک امر نهادینه شده در نظام ولایت فقیه است و نحوه و ساختار تصمیم‌گیری برای کارهای تروریستی و نقش و کار کرد ارگانهای دست‌اندرکار مانند بیت خامنه‌ای، شورای عالی امنیت ملی رژیم، وزارت اطلاعات، نیروی قدس و اطلاعات سپاه مورد بررسی قرار گرفته و همچنین فاش شده که تروریستهای لو رفته و محکوم شده در کشورهای مختلف مانند محمد جعفری صحرارودی، قاتل قاسملو و کاظم دارابی قاتل جنایت میکونوس اکنون در ایران به‌عنوان دستیار روحانی و لاریجانی در بالاترین سطوح مشغول کارند.

این کتاب از روز اول مه از طریق سایتهای معروف توزیع کتاب از جمله آمازون، بارنز اند نوبل، در دسترس عموم قرار گرفته است.

 

بازتاب افشاگری دفتر نمایندگی شورا در آمریکا

قابل ذکر است که کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی شورا در واشنگتن با استقبال گسترده رسانه‌های آمریکایی روبه‌رو شد و بازتاب‌های بسیاری در آمریکا یافت.

انتشار این کتاب مستند در شرایطی که رژیم زیر ذره‌بین جهانی قرار گرفته، فرصت مناسبی برای در معرض تماشا قرار دادن رژیمی است که از تمامی نهادهای مشروع بین‌المللی برای عملیات نامشروع و تروریستی خود استفاده می‌کند!

رژیمی که مردم خود را از حداقل آزادی‌های اجتماعی با خشونت تمام محروم می‌کند اما خود از تمامی امکانات و آزادی‌های اجتماعی نهادینه در جوامع غربی برای پیشبرد مقاصد شوم خود حداکثر سوءاستفاده را می‌کند!

افشای حقیقت شومی که پشت دیوار سفارت‌خانه‌های فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران در سراسر جهان پنهان شده، ضرورت امنیت تمامی مردمی است که در معرض آسیب‌های ناشی از عملیات تروریستی و سرکوبگرانه این رژیم قرار گرفته‌اند. شهروندان اروپایی در حوادث تروریستی سالهای پیش خود که با امواج ترور و قتل بمب‌گذاری دیپلمات تروریست‌های ارتجاع مذهبی حاکم بر ایران روبه‌رو شدند هنوز لحظات تلخ آن روزها را به یاد دارند، روزهایی که در صورت رها گذاشتن این باند جنایتکار هر لحظه احتمال تکرار دارند.

بی‌تردید افشای این چهره دیگر حکومت آخوندها نیز اساساً به مدد تلاش‌های شبانه روزی مجاهدین و مقاومت ایران امکانپذیر شد، همان‌طور که افشای ماجراجویی اتمی آخوندها نیز تنها به همت پیگیریهای «سنگین‌بهای» مجاهدین و مقاومت ایران ممکن گردید.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/881e15f3-5ec0-4090-bd7a-8574016d0bae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات