728 x 90

طنین پر تپش گام های آتشین چهارشنبه‌ سوری در راه است

طنین پر طپش گام های آتشین چهارشنبه سوری در راه است
طنین پر طپش گام های آتشین چهارشنبه سوری در راه است

نفسهای پرطنین چهارشنبه‌سوری را که از میان خروشهای بی‌امان دی و بهمن هر لحظه نزدیکتر می‌شود را می‌توان به‌خوبی شنید و حس کرد. پیام‌اش این است که من خودم را به شما به هر قیمت می‌رسانم.
 آهای پابرهنگان، مظلومان، ستمدیدگان، محرومان و گرسنگان که یک سال در انتظار آمدن من مانده‌اید صدای گام‌هایم را می‌شنوید؟ گرمای شعله‌هایم را چطور؟ من در این چهار دهه حکومت جباران بر ایران‌زمین به‌رغم همه راه‌بندها و موانع خودم را به مردم خوب ایران‌زمین رسانده‌ام و امسال هم با توجه به شعله‌های دی و بهمن ماه هم‌چنان بی‌قرار و در تاب و تاب خودم را خواهم رساند و  آتشی در درون رژیمیان پابگور افکنده به‌همت جوانان و زنان این میهن بربادرفته خواهم افکند که آن سرش ناپیداست...
به‌درستی که آتش چهارشنبه امسال نه روز چهارشنبه‌سوری بلکه مشخصاً از روز 7دی افروخته شده و تا سرنگونی این رژیم ددمنش بی‌انتها شعله‌هایش ادامه خواهد یافت، تا صبح آزادی و فروغ ایران‌زمین بدمد. این موضوع را همه سردمداران ریز و درشت رژیم هم به‌خوبی می‌دانند. آنها با ارائه اعداد و ارقام ادای ننه من غریبم را درمی‌آورند و ضمن دلسوزی برای مردم، از آنها می‌خواهند که جشن آخر سال را به عزا تبدیل نکنند. آنها ترسشان از همین جوانان و نوجوانان و زنان ایران‌زمین است که بی‌محابا به میان آتش  می‌روند و فریاد آزادی سر می‌دهند.
ببینید که حضرات چه سوز و گدازی راه انداخته‌اند. تازه‌ این از مدیرکل دفتر مدیریت بیماریهای غیرواگیر وزارت بهداشت و درمان است، پاسدارها و حاکمان ظالم چگونه به خود می‌پیچند و می‌نالند.
.... مدیرکل دفتر مدیریت بیماریهای غیرواگیر وزارت بهداشت با تأکید بر این‌که مردم جشن چهارشنبه آخر سال را به عزا تبدیل نکنند، گفت: دو سوم حوادث چهارشنبه آخر سال مربوط به نوجوانان است.
به گزارش تسنیم، دکتر افشین استوار با بیان این مطلب اظهار داشت: سال 95 متأسفانه 16نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال فوت کردند. بیش از 500نفر در بیمارستانها بستری شدند و 30نفر نیز دچار معلولیت شدند.
وی با بیان این‌که بیشترین موارد حادثه در تهران رخ داد ولی به نسبت جمعیت استانهای غربی، کردستان، آذربایجان غربی و همدان بیشترین سوانح را داشتند، افزود: اغلب سوانح مربوط به نوجوانان پسر بوده که بیش از 80درصد را تشکیل می‌دهد، یعنی دو سوم حوادث چهارشنبه آخر سال مربوط به نوجوانان است و یک چهارم صدمه‌دیدگان این مراسم عابران و رهگذران هستند یعنی 25درصد آسیب دیدگان چهارشنبه آخر سال، رهگذران هستند.
دشمنان مردم از مدتها قبل برای سرکوب و بگیر و ببند برنامه‌ریزی کرده و می‌کنند اما هیچوقت از خود نمی‌ پرسند که این چه داستانی است که هر سال به‌رغم این همه  سرکوب و بگیر و بیند، باز نه تنها مردم دست از چهارشنبه نمی‌کشند، بلکه سال به سال این مراسم را آتشین تر علیه رژیم ضدبشری برپا می‌کنند.  بیچاره سرکوبگران رژیم که وقتی در برابر برافروزی آتش چهارشنبه‌سوری در تنگنا می‌افتند،  این گونه نعل وارونه می‌زنند!: 
«پاسدار رحیمی در یک برنامه‌ی تلویزیونی‌:....   ببینید پلیس با هر چی که در واقع باعث شادی و نشاط! مردم بشه، صله رحم باشه ما که با این مخالف نیستم بالاخره مردم باید استفاده کنند از این فرصتها حالا یا سنتهایی که دارند». 
همین پاسدار دژخیم وقتی بیشتر در تنگنا قرار می‌گیرد در قدم بعد این‌طور سوز و گداز  می کند:
«... قطعاً ما مواد محترقه استاندارد مجاز رو داریم، الآن داره فروش میره شما بروید توی بعضی از این مغازه‌ها می‌توانید خرید بکنید این‌که رسماًًً داره فروش میره ما با اینها کاری نداریم، بیشتر آنچیزی که مورد نظر پلیس هست، مواد محترقه خطرناک و خطرساز که زمینه نگرانی و برهم زدن نظم و انضباط آرامش روحی و فکری و جسمی افراد رو ایجاد بکنه این طبیعتاًً با اینها مخالفیم».
بدون شک مردم و جوانان این میهن و به‌خصوص زنان که بیش از نیمی از جمعیت ما را تشکیل می‌دهند در برابر این همه تمهیدات و تهدیدات برای گرفتن حقوق خود عقب‌نشینی نخواهند کرد و چونان سالهای گذشته و البته در مداری بسا بالاتر ظرفیت و توان مقابله با رژیم ددمنش را با آتش گرم و سوزان چهارشنبه‌سوری به نمایش خواهند گذاشت و ریش و ریشه همه آخوندهای خامنه‌ای را خواهند سوزاند.
 وعده ما چهارشنبه‌سوری با آتش و جرقه‌های آتش. 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eda2f610-e8e7-4d75-9320-be0d61e7a7ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات