728 x 90

مجلس ارتجاع؛ قانونگذار نظام غارت و چپاول

مجلس غارت... .
مجلس غارت... .

«در مجلس یک مسلمان است، آن‌هم ارباب کیخسرو زرتشتی است»

کیخسرو شاهرخ ملقب به ارباب کیخسرو، یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های جامعه زرتشتی و از خوشنامان تاریخ معاصر ایران است. انسانی خود ساخته و دوستدار بی‌منت ایران‌زمین. وی از فعالان جنبش مشروطه و به دور دوم مجلس شورای ملی به‌عنوان نماینده زرتشتیان ایران راه یافت و یازده دوره نماینده مردمش بود. در زمان جنگ جهانی اول در قحطی بزرگ ایران از فعالان کمک‌رسانی در تهران شد. خدمات کم نظیر او در توسعه و آبادانی وطن فهرست طویلی است. یک نمونه آن کشف مزار فردوسی و برپایی آرامگاه شاعر مسلمان ایران بود. وی در مجلس شورای ملی ریاست امور اداری مجلس را برعهده گرفت و در تأسیس کتابخانه مجلس مشارکت داشت و طی سه سال تعداد کتاب‌های کتابخانه را از ۵۱ جلد به ۱۳۹۴ جلد رساند. ارباب کیخسرو در فعالیت‌های اقتصادی ورشکسته شد و ناچار شد هر چه دارد، حتی خانه مسکونی خودش را بفروشد تا بدهی‌هایش را بدهد. متأسفانه در آخرین سال حکومت رضا شاه و در سن ۶۵ سالگی، به طرز مشکوکی کشته شد.

جای درنگ است که ارباب کیخسرو در کتابخانه مجلس، قرآن تذهیب شده‌ای را نگهداری می‌کرد و تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ نمایندگان مجلس شورای ملی در آغاز هر دوره مجلس به این قرآن قسم می‌خوردند.

در صداقت و پاکدستی این نماینده زرتشتیان ایران همین بس که سید حسن مدرس در یکی از جلسات مجلس پشت تریبون گفت: «در مجلس ما فقط یک نفر مسلمان پیدا می‌شود که آن‌هم ارباب کیخسرو شاهرخ است»

 

اعضای مجلس ارتجاع؛ مجری قوانین چپاولگری

حال بنگرید به افشاگریهای گروه تلگرامی «قیام تا سرنگونی» درباره هویت و کارچاق کنی‌ها و به جیب زدن اموال و دارایی‌های مردم ستمزده ایران به اسم حقوق و مزایای نمایندگان در مجلس خیمه شب بازیی که خامنه‌ای عروسک گردان آن است؛ آن‌هم چند روز پس از سالگرد انقلاب ۱۳۵۷ که اصل و اساسش را خمینی دجال به سرقت برد.

اعضای مجلس سرسپرده خامنه‌ای، غارتگرهایشان به‌طور عمده در بیرون از مجلس و حضور در شرکت‌ها، بانکها، آستانها، مراکز توزیع رانت‌ها، مدیریت صنایع، بورس، نفت و پتروشیمی‌ها و هر جایی که پول و امکانات و تسهیلات قرار داشته باشد، صورت می‌گیرد، با این‌حال جدول حقوق و مزایای اعضای مجلس در تاریخ ایران بی‌نظیر است! به هر بهانه‌ای به این سارقان مبلغی پرداخت می‌شود: وام‌های متعدد، هدایا، مبلغی برای هر کدام از مناسبتها و اعیاد مذهبی و ملی، هزینه مهدکودک و اردوهای خانوادگی، حتی خرید آجیل شب یلدا (دو میلیون تومان) و آجیل شب عید (سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان) در حالی‌که عیدی حقوق بگیران و بازنشستگان دولتی حداکثر دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

 

اعضای مجلس حلقه به گوشان پاسداران

در این افشاگری به نامه «خیلی محرمانه» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بر‌می‌خوریم که تقاضای اعتبارات بیشتری برای نیروهای سرکوبگر داخل و جنگ‌افروزی خارج ایران را دارد. سه میلیارد یورو به شکل ارز و نه ریال! هم‌چنین یک سری از درخواستها برای رفاه پرسنل نظامی ردیف شده تا «علاوه بر مبلغ سه میلیارد یورو عملی گردد»

در سند هفت صفحه‌یی با مهر «خیلی محرمانه» ستاد کل نیروهای مسلح از رئیس مجلس آخوندی می‌خواهد «مبلغ ۷۷۰۰ میلیارد تومان نیروی قدس سپاه» به سپاه منتقل شده و «ما به ازای آن به اعتبارات بنیه دفاعی نیروهای سپاه اضافه شود».

 

نمایندگان ارتجاع در خدمت دور زدن تحریم‌ها

در این افشاگری نامه‌های درخواست پاسدار شکست‌خورده در جنگ ضدمیهنی ۸ ساله، سبزعلی رضایی آمده است که از سران قوا می‌خواهد با دوز و کلک‌ها و ترفندهای «پیشنهادی جلسه ۴۸ ستاد مقابله با تحریم» موافقت نمایند. چگونه؟ مدارک شناسایی کالاهایی که خارج و وارد می‌شوند، حذف کنید... تسهیل واردات کالاهای تحریمی و دو‌گانه... جلوگیری از افشای کالاهای تحریمی... واردات و ترخیص کالاها... ورود ارز (اعم از اسکناس و حواله) معاف از مالیات»... امکان تغییر هویت با هدف استمرار فعالیت شخص با «چتر و پوشش اطلاعاتی-امنیتی»

 

مأموریت سپاه، بسیج و امنیتی‌ها در حفاظت از مجلس

افشاگری دیگر مربوط به فهرست ۵۰۶ کارمند بسیجی مجلس، کارمندان مأمور از سپاه به مجلس، تا نام، شماره تماس و رده اعضای گردان واکنش سریع (امنیتی‌ها) برای حفاظت از مجلس آخوندی است. هم‌چنین دستور «ضرورت حضور پرسنل مرکز حراست در کمیسیون‌ها» با مهر محرمانه صادر شده است.

 

فاشیسم دینی؛ چرک‌نویس ابتذال شر و نکبت

اعضای مجلس خامنه‌ای ماهیانه به‌طور متوسط ۲۱۳میلیون و ۷۶۵هزار تومان حقوق دریافت کرده‌اند. در عصر آگاهی خلق‌ها و انفجار اطلاعات، دیر یا زود جنایت‌ها، خیانت‌ها، دزدی‌ها و فساد‌های نجومی آشکار می‌گردد. نگاهی به تاریخچه مجلس در ایران نشان می‌دهد، بودند انسانهای شریفی مانند کیسخرو شاهرخ، ملک الشعرای بهار، دکتر محمد مصدق و یارانش که سمبل نمایندگان مردم در برابر دیکتاتوریها، سلطانهای نفتی و مستبدان خون‌ریز بودند. اما در دوران فاشیسم دینی حاکم بر ایران در قرن بیست و یکم، خدمت به نظام ولایت مطلقه فقیه در کسوت نمایندگی مجلس و کارگزاری حکومت ضدبشری، نشان از روح پلید و خونخواره‌ای دارد که هم‌چون یهودا، آرمانها و سرمایه‌های یک خلق ستمدیده را با مشتی دلار و دینار به حراج می‌گذارد.

ملک‌الشعرا بهار با دیدن نمایندگان فاسد و وابسته دوره چهاردهم مجلس شورای ملی قصیده فصیحی سرود و به نمایندگان واقعی دوره‌های پیش افسوس خورد. بیتی از آن چنین است:

جای کیخسرو، بگرفته فلان گبر به زر

جای مستوفی، بنشسته فلان رند به زور

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7bce81d8-f9a4-4a39-b7e0-07378a5950a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات