728 x 90

مجلس پاسدار قالیبافان فاسد

پاسدار قالیباف در رأس باندهای فساد و غارت
پاسدار قالیباف در رأس باندهای فساد و غارت

در شورای نگهبان، صلاحیت پاسدار قالیباف تأیید شده است. کسی که باند مقابل را به حرف آورده است که اگر قرار باشد به جرم فساد کسی رد صلاحیت شود، قالیباف که از مفسدین پیشانی سفید است.

پاسدار قالیباف متهم به فساد اقتصادی و سوءاستفاده از قدرت و تشکیل باندهای مافیایی خرید و فروش اراضی شهری، در شهرداری تهران است. او در دوره ریاستش چنان پرونده‌های بزرگ و کلفتی از بندوبستها و زد و بندهای گوناگون با مقامات دولتی، نمایندگان مجلس و مهره‌های خامنه‌ای در نهادهای امنیتی به‌بار آورد که رژیم سرانجام مجبور شد افشا کنندگانش را به زندان افکند، اما امروز یک پرونده کوچک از تخلفات او که مربوط به خانواده‌اش هست در رسانه‌های حکومتی دست‌به‌دست می‌شود و روشن می‌گردد که جز فاسدان و کسانی که اموال عمومی را به یغما می‌برند از صافی شورای نگهبان عبور نمی‌کنند. نمونه خیریه موسوم به متوسلین امام رضا نمایانگر دخل و تصرف قالیباف و همسرش در اموال عمومی و زمینهای دولتی است.

 

سایت حکومتی رویداد ۲۴در مطلبی با عنوان« اسناد و ارقام باور نکردنی درباره خیریه همسر قالیباف» می‌نویسد:

«در حالی که محمد باقر قالیباف برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرده و شورای نگهبان معتقد است او هیچگونه شائبه مالی ندارد، نامه‌نگاریها و اسنادی که این روزها در شهرداری تهران در حال بررسی است، نشان می‌دهد یکی از مواردی که هنوز تعیین‌تکلیف نشده، چگونگی واگذاری زمین‌ها به خیریه زهرا مشیر استخاره همسر قالیباف است».

این رسانه ‌ حکومتی ضمن پاسخ به فریبکاری و توضیحات قالیباف که مدعی شده بود هدف ساختن یک بیمارستان عام‌المنفعه بوده و همسرش یکی از اعضای هیأت‌امنای بیمارستان بوده است، با معرفی اعضای هیأت‌امنا که از همدستانش در غارت اموال مردم در شهرداری بودند می‌نویسد: «در سال ۱۳۹۰ تنها ۵درصد از بهای ملک به‌عنوان پیش‌پرداخت توسط شهرداری دریافت می‌شود و قرار می‌شود بخش دیگر ۵درصد نقد و مابقی در اقساط پرداخت شود. چنین قراردادی کاملاً یک‌سویه و به نفع طرف مقابل بوده و مهمتر آن‌که فروش ملک اساساً ارتباطی به سازمان مشارکتها نداشته و این اقدام می‌بایست از طریق سازمان املاک انجام می‌شده است... اگر گمان می‌کنید عجایب این قرارداد با عدم پرداخت بهای زمین به پایان می‌رسد، سخت در اشتباهید؛ در نامه رسمی معاونت مالی و اقتصاد شهری به حراست، ادعا شده که قیمت ملک از ابتدا نادرست بوده و ملک با یک‌پنجم قیمت واگذار شده است». (رویداد ۲۴ـ ۲۰بهمن ۹۸)

 

مؤسسات خیریه به چه‌کار مشغول‌اند؟

در رژیم ولایت‌ فقیه استفاده از مؤسسات خیریه برای پول‌شویی و سفیدسازی بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد میزان مؤسسات خیریه در کشور بالغ‌ بر ۱۰۰هزار عدد می‌باشد که اکثر این مؤسسات خیریه وابسته به نهادهای مختلف در رژیم آخوندی هستند که در ظاهر به کارهای عام‌المنفعه مشغول هستند اما در عمل حوزه‌ای است که دولت در آن حق دخالت ندارد و محمل خوبی برای درست کردن صورتحساب‌های مالیاتی است. بسیاری از نهادها با داشتن چنین مؤسسات خیریه‌ای از زیر بار دادن مالیاتها فرار می‌کنند چرا که پول‌هایی که در عرصه این سازمانهای و نهادهای خیریه سرمایه‌گذاری می‌شود مشمول مالیات نمی‌شود.

 

عباس هشی تحلیلگر مسائل اقتصادی در رابطه با فرارهای مالیاتی می‌گوید: «حدود ۱۰۰هزار خیریه در کشور وجود دارد که اظهارنامه مالیاتی به دولت نمی‌دهند.»(نود اقتصادی -۲۳آذر ۹۸)

احمد امیر‌آبادی عضو مجلس نیز گفت: «مؤسسات خیریه شامل معافیت‌های مالیاتی هستند در صورتی‌که بسیاری از این مؤسسات صرفاً از اسم مؤسسه خیریه استفاده کرده تا مالیات ندهند و کالاهایی را که از خارج از کشور وارد کرده به فروش می‌رسانند.» (تجارت‌نیوز- مهر ۱۳۹۸)

 

اعتراف یک مهره حکومتی به ۴۰ساله شکست رژیم

محمد غرضی یکی از مهره‌های قدیمی رژیم است که مدعی است از زمان شاه نیز مشغول فعالیت برای آزادی و عدالت بوده است هم‌چنین او یکی از مدعیان تأسیس سپاه برای سرکوب مخالفان رژیم آخوندی از بدو تأسیسش می‌باشد و طبق گفته خودش مسئول آموزش فرمانده سپاه نیز بوده است اما پس از ۴۱سال شریک دزد و رفیق قافله بودن و تمام مدارجی که حکومت به او سپرده بود و حتی نتوانست یک کارنامه نیمه مثبتی از خود ارائه دهد امروزه بعد از ۴۱سال از تصاحب قدرت به دست رهبر خود خمینی جلاد به این نتیجه رسیده است که در کشورداری شکست‌خورده‌اند و مردم محروم از هر گونه خدمات حداقلی نیز در رنج و فلاکت به‌سر می‌برند او خود می‌گوید: «طی این سال‌ها نه جمهوریت شکل‌ گرفته و نه اسلامیت،.. مسأله روشن است. انقلاب سر جای خود است اما قدرتهای سیاسی مربوط به احزاب و گروه‌های چپ و راست در اداره کشور شکست خورند... او در این ارزیابی بدون تعارف از شکست در کشورداری می‌گوید.» (جهان صنعت ۲۰بهمن ۹۸)

 

خامنه‌ای و مجلس غارتگران

نقشه خامنه‌ای برای یک‌پایه کردن چندباره نظامش چند روز دیگر با نمایش انتخاباتی اسفندماه اجرا خواهد شد. باند مغلوب موسوم به اصلاح‌طلب شکست‌خورده، متشتت چشم به برگشت چند کرسی توسط شورای نگهبان هستند. باند غالب ولایت‌مدار هم آماده فتح مجلس به دست پاسدار قالیبافانی است که سراپای فاسدشان جلوه و آیینه رژیم ولایت‌ فقیه است. این مهره‌ها با چنان پرونده‌های باز و گشوده غارتگری اموال مردم، با مدال تأیید صلاحیت شورای نگهبان اثبات‌کننده این هستند که این رژیم نه‌تنها اصلاح شدنی نیست بلکه از روز اول هم در تیول غارتگران و چپاولگران اموال و ثروت مردم بوده است و حالا مؤسس سپاه و مهره ۴۰ساله حکومت ولایت‌ فقیه در یاس و درماندگی چاره‌ای جز اعتراف به این ندارد که در کشورداری شکست‌خورده‌ایم.

 

مردم ایران به‌درستی می‌دانند نه مجلس رژیم و نه دولتش و نه رهبرش هیچ‌کدام نماینده اقشار و طبقات مختلف ایرانیان نیستند بلکه ادامه‌دهندگان حکومت مغول‌واری هستند که سرزمین ایران را غصب کرده‌اند حال با تحریم کامل نمایش انتخابات از سوی عموم مردم ایران تشت رسوایی رژیم آخوندی به علامت سقوط بسیار نزدیک آن، به زمین خواهد افتاد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8ab00c08-420e-465a-a1ce-b2a996712219"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات