728 x 90

از مروارید تا الماس (۱)

بررسی کرنولوژیک وقایع مهم در منحنی رو به صعود کارزار بین مقاومت ایران و دیکتاتوری آخوندی از شهریور ۹۷ تا شهریور ۹۸

اشرف ۳
اشرف ۳

در پنجاه‌وپنجمین سالگرد تولد سازمان مجاهدین خلق ایران لازم است، نگاهی به پشت‌سر بیاندازیم و شکوه راه طی‌شده را از نظر بگذرانیم. این بازنگری ما را یاری می‌کند که تصویر درستی از توانمندی‌ها و قابلیت‌های مقاومت داشته باشیم و آن را برای رقم‌زدن تحولات بعدی بیشتر کنیم و ارتقا بدهیم.

 دوست و دشمن اذعان دارند که مقاومت ایران، بعد از هجرت بزرگ وارد یک سیر صعودی شد و به‌سرعت توانست پتانسیل انفجاری خود را بارز کند و وارد فاز تهاجمی گردد. برپاکردن اشرف۳ در خاک اروپا، بن‌مایه و سلسله‌جنبان تحولات بعدی بود. ارتش آزادیبخش بار دیگر پس از عبور از میان موجهای سهمگین توانست به‌سلامت عبور کند و خود را یکسره وقف سامان‌دهی کانون‌های شورشی و سازمان‌دادن قیام خلق بنماید. ما در این نوشتار برخی از وقایع مهم یک‌سال اخیر را بررسی می‌کنیم.

نگاهی گذرا به برشی از تحولات سیاسی‌ـ‌اجتماعی یک سال اخیر، همچنین شاخص خوبی به‌دست می‌دهد که با تکیه به آن می‌توانیم بفهمیم چگونه مقاومت ایران با نقشی فعال، اثرگذار و سمت‌وسو دهنده توانست موقعیت خود را اعتلا بخشیده و متقابلا حاکمیت ولایت فقیه را در کرنر قرار داده و او را به سرنگونی خود نزدیک و نزدیک‌تر گرداند. سازمان مجاهدین خلق ایران به‌عنوان قلب سرخ و تپندهٔ مقاومت جایگاه خاصی در سمت‌دهی به قیام و کانون‌های شورشی داشته و دارد. بر تارک سلسله فعالیت‌های مقاومت، نقش بی‌بدیل مریم رجوی درخشان‌تر از هرگاه خود را می‌نمایاند.

در آغاز پنجاه‌وپنجمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران ما با سلسله‌ای از تولدها و رویش‌ها در صف مقاومت و با زنجیره‌ای از افول‌ها و حضیض‌ها در صف دشمن مواجه هستیم.

از شما دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید.     

 

۳۱شهریور ۹۷ ـ پیام مریم رجوی به کنفرانس جوامع ایرانی در آمریکا

 

 

پیام مریم رجوی به کنفرانس جوامع ایرانی در آمریکا

پیام مریم رجوی به کنفرانس جوامع ایرانی در آمریکا

 

تحولات پرشتاب ایران، چشم‌انداز ایران بدون استبداد دینی را روشن کرده است. از قیام دیماه ۹۶ تا امروز، جامعه ایران از جنبش و اعتراض نایستاده است. در مرداد گذشته دست‌کم ۲۷شهر ایران دوباره قیام کردند.

رژیم بیش از هزار نفر از قیام‌کنندگان را دستگیر کرد، اما باز هم نتوانست جنبش اعتراضی در سراسر ایران را متوقف سازد.

مریم رجوی

 

روز شنبه ۳۱شهریور ۹۷(۲۲سپتامبر ۲۰۱۸) کنفرانس جوامع ایرانی در آمریکا با عنوان گردهمایی قیام ایران، در مسیر آزادی-آلترناتیو دمکراتیک، در حمایت از تظاهرات و قیام مردم ایران و معرفی آلترناتیو دمکراتیک، در شهر نیویورک برگزار شد. در این جلسه شماری از شخصیت‌های سیاسی از آمریکا و اروپا حضور داشتند و به ایراد سخنرانی پرداختند.

مریم رجوی در یک پیام ویدئویی به این کنفرانس تحولات پرشتاب ایران و چشم‌انداز یک ایران بدون استبداد مذهبی را مورد بررسی قرار داد و در ضمن سخنان خود گفت:

 «امروز می‌خواهم به‌طور خلاصه درباره نقشه‌مسیر آزادی و برنامه مقاومت ایران برای آینده صحبت کنم.

تحولات پرشتاب ایران، چشم‌انداز ایران بدون استبداد دینی را روشن کرده است. از قیام دیماه ۹۶ تا امروز، جامعه ایران از جنبش و اعتراض نایستاده است. در مرداد گذشته دست‌کم ۲۷شهر ایران دوباره قیام کردند.

رژیم بیش از هزار نفر از قیام‌کنندگان را دستگیر کرد، اما باز هم نتوانست جنبش اعتراضی در سراسر ایران را متوقف سازد. هم‌چنان که مسعود رجوی گفته است:‌ «این قیامی است تا سرنگونی و پیروزی» که «تداوم دارد، گسترش می‌یابد، عمق پیدا می‌کند، با مقاومت سازمان‌یافته پیوند و پشتوانه دارد و دشمن ضدبشر در برابر آن راه‌حل و برون‌رفتی ندارد.

امروز هم آنچه وحشت آخوندهای حاکم را مضاعف کرده، نقش سازمان مجاهدین و کانونهای شورشی در هدایت و استمرار قیام‌هاست. کارشناسان رژیم می‌گویند:‌ «عنصر تعیین‌کننده به‌نسبت اغتشاشات دیماه ۹۶ متشکل شدن اغتشاش‌گران است، تشکل‌هایی به‌نام کانونهای شورشی درست کرده‌اند که هم قدرت تکثیر نیرویی دارند و هم از پتانسیل جایگزینی فرماندهان... صحنه برخوردار می‌باشند».

 

پیام مریم رجوی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۷

 

دانش‌آموزان و دانشجویان!

بازگشایی مدرسه‌ها و دانشکده‌ها نیروی تازه‌ای به‌ قیام‌ها و ‌جنبش اعتراضی اضافه می‌کند و می‌تواند رژیم پوسیده را به‌محاصره درآورد...

کانونهای شورشی را در مدرسه‌ها و دانشگاهها گسترش دهید.

هر مدرسه را یک کانون شورشی، هر دانشکده را یک کانون شورشی و هر شهر ایران را یک شهر شورشی کنید.

آزادی و پیروزی در دستان شماست!

 

مریم رجوی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۷ طی پیامی خطاب به دانش‌آموزان و دانشجویان گفت:

«بازگشایی مدرسه‌ها و دانشکده‌ها در سالی که با قیام و جنبش اعتراضی آمیخته است، اهمیت ویژه‌ای دارد. قیام ۱۴۲شهر در دیماه ۹۶، قیام دست‌کم ۲۷شهر در مرداد امسال و قیامهای تهران، کازرون، اهواز، خرمشهر و برازجان پیام مهمی دارد. این قیام‌ها بیش از هر زمان دیگری درس آزادی را بالاترین و مبرم‌ترین درس جوانان و نوجوانان ایران کرده است.

درس اول درس آزادی است.
درس دوم ازخودگذشتگی برای آزادی است. ۱۲۰هزار تن از فرزندان دلیر ایران در مبارزه با این رژیم جان خود را فدا کردند. از جمله ۳۰هزار زندانی سیاسی قتل‌عام شده در سال ۶۷ و نیز دهها شهید و هزاران دستگیری در خلال خیزش‌های امسال. همه اینها بهایی است که نسل جوان ایران برای آزادی پرداخته و می‌پردازد.

اما سومین درس، اتحاد و همدلی برای آزادی است که در برپایی کانونهای شورشی و شوراهای مقاومت بارز می‌شود و قیام‌ها و جنبش اعتراضی را به‌پیش می‌برد».

رئیس‌جمهور برگزیدهٔ مقاومت در انتهای پیام خود خطاب به دانش‌آموزان و دانشجویان افزود:

«بازگشایی مدرسه‌ها و دانشکده‌ها نیروی تازه‌ای به‌ قیام‌ها و ‌جنبش اعتراضی اضافه می‌کند و می‌تواند رژیم پوسیده را به‌محاصره درآورد.

برای ادای دین به‌ هموطنان محروم و ستمزده به‌خصوص کودکانی که در این رژیم قربانی شده‌اند، برای استمرار قیام‌ها و برای آزادی ایران از اشغال آخوندها به‌پاخیزید.

کانونهای شورشی را در مدرسه‌ها و دانشگاهها گسترش دهید.

هر مدرسه را یک کانون شورشی، هر دانشکده را یک کانون شورشی و هر شهر ایران را یک شهر شورشی کنید.

آزادی و پیروزی در دستان شماست»!

در سال ۹۷ ایستادگی مقاومت ایران بر روی اصول خود و پافشاری بر خواست سرنگونی، کفهٔ معادلات را به‌نفع مردم ایران تغییر داد. با نمونه‌ای از این تغییرات آشنا می‌شویم:

۱۱مهر ۹۷ ـ در کنفرانسی در استراسبورگ، سیاستمداران اروپایی نقض حقوق‌بشر و اعمال تروریستی رژیم ایران را محکوم کردند.

۱۱آبان ۹۷ ـ معرفی کتاب جدید- افشای تروریسم رژیم آخوندی در کنفرانس واشنگتن

۱۳ آبان ۹۷ ـ آغاز فشار حداکثری و تحریمهای سخت علیه رژیم

مایک پمپئو در مطلبی که روز پنجشنبه ۲۶مهر در نشریه فارین افرز منتشر شد، نوشت:

«آمریکا در پیگیری کارزار فشار حداکثری برای مقابله با رژیم ایران مصمم است.

به گفته وی رژیم ایران هنجارهای بین‌المللی را نادیده می‌گیرد، حقوق‌بشر را در مورد مردم ایران نقض می‌کند و مرگ و تباهی را در سراسر جهان می‌گستراند».

۲۴ آبان ۹۷ ـ تصویب شصت و پنجمین قطعنامه ملل ‌متحد در محکومیت نقض حقوق‌بشر در ایران

 

فاشیسم دینی حاکم باید از جامعه جهانی طرد، پرونده آن به شورای امنیت احاله و سرمدارانش به‌خاطر جنایت علیه بشریت محاکمه شوند.

 

به‌دنبال تصویب شصت‌وپنجمین قطعنامهٔ ملل متحد، مریم رجوی ضمن استقبال از آن خطاب به جامعهٔ بین‌الملل گفت:

«این قطعنامه که در محکومیت نقض سیستماتیک و وخیم حقوق‌بشر توسط فاشیسم دینی حاکم بر ایران است، بار دیگر نشان می‌دهد که این رژیم حقوق بنیادین مردم را در همه وجوه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به‌صورت فاحشی لگدکوب می‌کند. رژیمی که هیچ سنخیتی با قرن بیست‌ویکم ندارد و باید از جامعه جهانی طرد شود».

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت تأکید کرد:

«بالاترین مصداق نقض جدی حقوق‌بشر در ایران، قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ است که مهم‌ترین نهادها و سران کنونی رژیم در آن دست داشته و هم‌چنان از آن دفاع می‌کنند و تا امروز از هر مجازاتی مصونیت یافته‌اند از این‌رو تحقیق پیرامون این جنایت بزرگ علیه بشریت و محاکمه مسئولان آن یک آزمایش بزرگ در مقابل جامعه جهانی است».

 

اشرف۳ توجهات جهانی را به خود جلب می‌کند

اشرف۳ که پیشتر یک قطعه زمین کشاورزی و بی‌آب و شبکه برق‌رسانی بود، کمتر از یک سال بعد، به شهری تازه‌ساز بر گرده تپه‌های منطقه‌ای از آلبانی قدبرافراشت تا نقشه گوگل را به‌هم‌بزند و توجهات جهانی را به خود جلب کند. ساکنان لیبرتی، اکنون در شهری که خود آن را با دستانشان ساخته بودند گردآمدند و میوه یک پایداری پیروزمند را جشن گرفتند. بار دیگر اشرف به‌عنوان یک واقعیت انکارناپذیر در صحنهٔ سیاسی ایران و جهان مطرح گردید.

 

۲۱ تا ۲۳اکتبر ۲۰۱۸ ـ دیدار هیأت آلمانی از اشرف ۳

 

دیدار هیأت آلمانی از اشرف۳

دیدار هیأت آلمانی از اشرف۳

 

در این تاریخ، هیأت‌رئیسه و شورای مشورتی کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد به‌ریاست خانم ریتا زوسموت، رئیس پیشین مجلس فدرال آلمان، برای دیدار با اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در آلبانی به تیرانا سفر کردند.

کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد گزارش بازدید شخصیتها و پارلمانترهای آلمان از اشرف۳ و دیدارهای آنها با مجاهدان اشرفی و شخصیتها و مقامهای آلبانی را منتشر کرد.

در این گزارش با عنوان «مخالفان ایرانی محل استقرار جدید خود را برآمد یک پایداری پیروزمند می‌دانند»، آمده است:

«مخالفان ایرانی که قبلاً در عراق مستقر بودند یک مبارزه طولانی را برای آزادی در پشت‌سر خود دارند و فقط ظرف ۸سال گذشته برای آن قیمت سنگینی پرداخت کرده‌اند: بیش از ۱۶۰کشته و نزدیک به ۱۰۰۰مجروح که جراحت برخی از آنها شدید بوده است».

 

 

۴آذر ۹۷ ـ دیدار هیاتی از پارلمان اروپا با مریم رجوی

 

دیدار هیاتی از پارلمان اروپا با مریم رجوی

دیدار هیاتی از پارلمان اروپا با مریم رجوی

 

یکشنبه ۴آذر ۹۷، هیاتی از پارلمان اروپا متشکل از آقایان تونه کلام، عضو کمیسیون خارجی و نایب‌رئیس گروه دوستان ایران آزاد و آقای یارومیر اشتتینا، عضو کمیسیون خارجی و نایب‌رئیس زیرکمیسیون امنیت و دفاع و همچنین آقای استرون استیونسون، هماهنگ‌کننده ‌کارزار برای تغییر در ایران‌، با مریم رجوی دیدار و گفتگو کردند.

هیات پارلمان اروپا با اشاره به بیانیه ۱۵۰نماینده پارلمان اروپا، بر حمایت بخش وسیعی از نمایندگان پارلمان اروپا از مجاهدین و مقاومت ایران تأکید کردند. در بیانیه نمایندگان پارلمان تصریح شده است «از اواخر دسامبر سال گذشته، شهرهای ایران صحنه قیامهای گسترده و اعتراضات ضدرژیم بوده‌اند. فضای اجتماعی جوشان است و مردم خواهان تغییر بنیادین هستند. مقامات رژیم نقش «کانونهای شورشی» اپوزیسیون سازمان مجاهدین را در سازماندهی اعتراضات و اعتصابهای سراسری تأیید کرده‌اند».

بیانیه تأکید می‌کند «رژیم، ناتوان از مقابله با معترضان در داخل کشور، موج جدیدی از تروریسم را علیه فعالان اپوزیسیون دموکراتیک در اروپا و آمریکا راه‌انداخته است» و نتیجه‌گیری می‌کند «ما باید رژیم ایران را به‌خاطر توطئه‌های تروریستی‌اش مورد حسابرسی قرار بدهیم و مأموران وزارت اطلاعات ایران را از اروپا اخراج کنیم. ما همچنین باید روابط خود با رژیم ایران را به‌ بهبود حقوق‌بشر و حقوق زنان و توقف اعدامها مشروط کنیم».

آقای استیونسون در این دیدار گفت: «همه علائم نشان می‌دهد رژیم حاکم بر ایران در تنگنای سختی قرار گرفته و قادر به ادامه حیات نیست. تصریحات ولی‌فقیه و رئیس‌جمهور و دیگر مقامات این رژیم در نقش سازمان مجاهدین در پیشبرد قیام مردم جای شکی باقی‌نمی‌گذارد. بنابراین برای ما چیز عجیبی نیست که ماشین دروغ‌پردازی‌اش را با سرعت هر چه بیشتری به‌راه انداخته است. ولی این تشبثات کسی را نمی‌فریبد.

 

۱۲آذر ۹۷ ـ سازمان عفو بین الملل با انتشار گزارشی درباره قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷ اعلام کرد رژیم ایران همچنان در حال ارتکاب جنایت علیه بشریت است

ظهور سریع، دوباره و قدرتمند اشرف، این‌بار در خاک اروپا، توجه شخصیت‌های سیاسی آلبانی را نیز به خود معطوف می‌کند.

 

۱۳آذر ۹۷ ـ دیدار هیأتی از پارلمان آلبانی با مریم رجوی

 

دیدار هیأتی از پارلمان آلبانی با مریم رجوی

دیدار هیأتی از پارلمان آلبانی با مریم رجوی

 

عصر روز سه‌شنبه ۱۳آذر ۱۳۹۷، هیاتی از پارلمان آلبانی، به‌ریاست آقای ادی پالوکا، نایب‌رئیس پارلمان، با مریم رجوی، در آلبانی ملاقات و دیدار کردند.

در این ملاقات همچنین ۵تن از نمایندگان پارلمان آلبانی، آقایان ادموند اسپاهو، اندری هاسا و جِمال جونکشی و خانم‌ها گریدا دوما و والنتینا دوکا حضور داشتند.

ادی پالوکا، نایب‌رئیس پارلمان آلبانی، در این دیدار گفت نه تنها ما در پارلمان بلکه عموم مردم آلبانی از حضور مجاهدین در این‌جا خوشحال هستند. ادموند اسپاهو نماینده پارلمان گفت:

«شجاعت و اراده و پایداری شما یک نمونه تاریخی است و به‌همین خاطر حمایت‌های بین‌المللی از مقاومت شما هر روز زیادتر شده است».

گریدا دوما، نماینده دیگر پارلمان آلبانی، گفت: «برای ما افتخار است که به شما خوش‌آمد بگوییم، ما همه در آلبانی از حضور شما در اینجا حمایت می‌کنیم. به‌خاطر این‌که شما ارزش‌های آزادی و دموکراسی را نمایندگی می‌کنید. شما ارزش‌های اصیل انسانی در اسلام را احیا کرده و علیه اجبارات مذهبی بپاخاسته‌اید».
 

۲۰آذر ۹۷ ـ حمایت بیش از ۱۰۰نماینده کنگره آمریکا در محکومیت توطئه تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی مجاهدین در پاریس 

روز ۲۰آذر برابر با ۱۱دسامبر کنفرانسی در کنگره آمریکا با حضور اعضای ارشد و نمایندگان برجسته کنگره آمریکا در همبستگی با قیام مردم ایران برای آزادی، در آستانه سالگرد قیام سراسری مردم ایران علیه رژیم آخوندی برگزار شد.

 در این کنفرانس که با مدیریت سفیر آدام ارلی برگزار گردید، سخنرانان ضمن حمایت از قیام و اعتراضات مردمی در ایران، سرکوب داخلی و تروریسم رژیم آخوندی را محکوم کردند و خواستار اعمال قاطعیت هر چه بیشتر در مواجه با این رژیم شدند.

در این جلسه حمایت بیش از ۱۰۰نماینده کنگره آمریکا از قطعنامه دوحزبی ۱۰۳۴ در محکومیت توطئه تروریستی رژیم علیه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس و حمایت از خواست مردم ایران برای برقراری یک جمهوری دموکراتیک اعلام شد.

 

اعلام حمایت ۱۰۴عضو مجلس نمایندگان آمریکا از طرح ۱۰‌ماده‌ای خانم مریم رجوی

روز سه‌شنبه ۲۰آذر ۹۷، کنفرانسی در کنگره آمریکا با حضور اعضای ارشد و نمایندگان برجسته دموکرات و جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا در همبستگی با قیام مردم ایران برای آزادی برگزار شد. این کنفرانس که در آستانه سالگرد قیام سراسری مردم ایران علیه حاکمیت آخوندی بود، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و محافل سیاسی داشت.

در این جلسه حمایت ۱۰۴تن از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا شامل ۵۲رئیس و نایب‌رئیس کمیته‌های اصلی و فرعی، از قطعنامه دوحزبی ۱۰۳۴ در محکومیت توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در فرانسه و در حمایت از طرح ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی برای ایران فردا اعلام شد.

قطعنامه دوحزبی ۱۰۳۴ در مجلس نمایندگان، تأکید می‌کند: توطئه تروریستی رژیم علیه گردهمایی ایران آزاد که به‌منظور حمایت از طرح ۱۰ماده‌ای رهبر اپوزیسیون ایران خانم مریم رجوی برای آینده ایران ارائه شده برگزار شد، صورت گرفته است؛ طرحی که مبتنی بر حق رأی همگانی، انتخابات آزاد، برابری زن و مرد و برابری مذهبی و قومی و لغو قانون شریعت آخوندی‌ است و به تشکیل یک جمهوری در ایران بر اساس جدایی دین از دولت و یک ایران غیراتمی که خواهان صلح و همکاری بین‌المللی و منطقه‌ای و احترام به منشور ملل ‌متحد است، فراخوان می‌دهد.

قطعنامه ۱۰۳۴ به آژانس‌های ذیربط دولت آمریکا فراخوان می‌دهد که با متحدان اروپایی آمریکا کار کنند تا مقامهای (رژیم) ایران را که در پشت این توطئه بوده‌اند شناسایی کنند و به پای میز عدالت بکشانند.

سخنرانان در این کنفرانس ضمن حمایت از قیام و اعتراضات مردمی در ایران، سرکوب داخلی و تروریسم رژیم آخوندی را محکوم کردند، بر نقش محوری مجاهدین خلق ایران در قیام تأکید نمودند و خواستار اعمال قاطعیت هر چه بیشتر در مواجهه با این رژیم شدند.

 

۲۴آذر ۹۷ ـ کنفرانس جوامع  ایرانیان به‌طور همزمان در ۴۰شهر در ۳قاره مختلف با حضور رئیس‌جمهور مریم رجوی

 

۲۴آذر ۹۷ ـ دیدار مریم رجوی با پاندلی مایکو، پاتریک کندی و خانم اینگرید بتانکورد در آلبانی  

 

دیدار مریم رجوی با پاندلی مایکو، پاتریک کندی و خانم اینگرید بتانکورد

دیدار مریم رجوی با پاندلی مایکو، پاتریک کندی و خانم اینگرید بتانکورد

 

شنبه ۲۴آذر ۹۷ آقای پاندلی مایکو، وزیر ارشد در دولت آلبانی و نخست‌وزیر سابق این کشور، همراه با آقای پاتریک کندی و خانم اینگرید بتانکورد با مریم رجوی دیدار و گفتگو کردند.

آقای پاندلی مایکو با ابراز خوشوقتی از پیشرفت سازندگی در اشرف ۳، استقرار مجاهدین را در خانه جدیدشان تبریک گفت و بر‌ ضرورت تأمین و تضمین امنیت آنها تأکید کرد.
آقای پاتریک کندی از این‌که برای اولین بار به اشرف ۳ رفته و در جمع رزمندگان آزادی حضور یافته است ابراز خوشحالی کرد و افزود: «من خودم را یک ایرانی و یک اشرفی محسوب می‌کنم و یکی از بهترین فرازهای زندگی خود را حمایت از حفاظت و امنیت ساکنان اشرف می‌دانم».

خانم اینگرید بتانکور، کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا، گفت: «از پیشرفت و ابعاد سازندگی‌ها در اشرف ۳ و همچنین از روحیه مجاهدان اشرفی شگفت‌زده‌ام و خوشحالم که بعد از سال‌ها پایداری و رنج و خون‌، اکنون از حداقل امنیت و حفاظت، برخوردار هستند».

مریم رجوی در این دیدار خاطرنشان کرد:

«رژیم آخوندها در محاصره بحرانهای فزاینده داخلی و خارجی و با حضور کانونهای شورشی قادر به متوقف کردن اعتصاب‌ها و اعتراضات و قیام مردم ایران برای آزادی نیست. از این‌رو، تنها راه را در تشدید صدور تروریسم علیه نیروی اصلی سرنگونی و تنها جایگزین دموکراتیک و مستقل یافته است».

 

ادامه دارد...

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7492ed14-a621-4d7d-958a-b13a7e46fe85"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات