728 x 90

نقش ویجوها در جنبش دادخواهی ۶۷

گورکن
گورکن

قتل‌عام ۶۷ ننگ تاریخ بشریت در ایران و ننگ کسانی است که بیش از ۳۰سال با سکوت به آمران و عاملان آن خدمت کردند. این قتل‌عام ننگ دولتهایی است که خمینی را در پرواز ایرفرانس و جتهای جنگنده حفاظتی استعمار به قصد سربریدن نیروهای انقلابی که شاهان مزدور ناتمام گذاشته بودند، اسکورت کردند.

درطول خلافت رژیم فاشیستی مذهبی خمینی سه قتل‌عام بزرگ از جمله کشتارهای جنگ ضدمیهنی، قتل‌عام ۶۷ و سومین آنها که در حال حاضر در ایران رخ می‌دهد، کشتار عمومی در کلان تلفات ویروس کرونا رخ داده است.

در قتل‌عام ۶۷ بیش از ۳۰هزار زندانی سیاسی به فرمان خمینی ملعون در زندانهای ایران از اواخر تیرماه تا اواسط پاییز۶۷ در تهران و شهرستانها اعدام شدند.

بیشترین زندانیان سیاسی اعدام شده از اعضا و هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران بوده‌اند در حالی که اعدام اعضا و هواداران طیفی از نیروهای دیگر مانند احزاب و سازمانهای مارکسیستی راهم شامل می‌شد. قتل‌عام شدگان به‌صورت مخفیانه در گورهای جمعی در مکانهایی اغلب نا معلوم دفن شدند که حتی والدین از محل دفن عزیزانشان خبری ندارند.

مقامات رژیم ایران نه تنها این قتل‌عام را انکار نکرده‌اند بلکه برخی از آنها به صراحت به آن اذعان می‌کنند.

آبان۱۳۹۸ یکی از عوامل این قتل‌عام در زندان گوهر‌دشت کرج، به نام حمید نوری معروف به حمید عباسی، در فرودگاه استکهلم سوئد دستگیر شد.

با شرکت شاهدان قتل‌عام در دادگاه حمید نوری این موضوع بار دیگر در ابعاد وسیع بین‌المللی به‌عنوان یکی از موارد جنایت علیه بشریت به جریان افتاده است.

 

شهدای قتل‌عام ۶۷ عاشقانی که مضاعف قربانی شدند

سیاست مماشات و سکوت درباره قتل‌عام ۶۷، قربانیان این قتل‌عام را مضاعف قربانی کرده است.

مطابق فتوای خمینی برای اعدام زندانیان سیاسی مجاهد بر سر موضع بودن زندانی است. او می‌نویسد:

«زندانی سر موضع مجاهدین را بکشید! سریع بکشید!»

امروز بعد از ۳۳سال اولین بار است که یکی ازعاملین این جنایت هولناک محاکمه می‌شود و این آغازی است برای محاکمه سران رژیم از جمله ابراهیم رئیسی که اخیراً از طرف خامنه‌ای به ریاست‌جمهوری رژیم جهل و جنایت منصوب شده است.

آن چه که امروز مشخص و محرز است این است که همه هواداران و اعضای مجاهدین خلق در قتل‌عام۶۷ با یاد و نام مسعود رجوی به‌عنوان سمبل آزادی و با سوگند وفا به آرمان مسعود رجوی به‌شهادت رسیدند و عهد و پیمان دیگری جز این در بین نبوده است.

 

موجودی به نام ویجو

گفته می‌شود حیوانی به نام ویجو در قبرستانها وجود دارد که قبرها را سوراخ می‌کند و جنازه‌ها را می‌خورد. این حیوان عجیب استعداد خارق‌العاده‌ای در تقلید صدای گریه و زاری انسان عزادار دارد، به‌طوری که چنان شیون و گریه زاری می‌کند که اگر کسی از نزدیکی قبرستان رد شود و این حیوان مشغول تغذیه باشد فکر می‌کند کسی در حال عزاداری است و مزاحمش نمی‌شود و از کنارش رد می‌شود.

حالا نقش ویجوها در این ماجرا از روز اول دادگاه با سعید بهبهانی‌ها ومصداقی‌ها مشخص می‌شود. امروز که دولت سوئد پس از سالیان طولانی، تا حدودی، اقدام به نبش‌قبر سیاست مماشات برای برقراری عدالت و دادخواهی می‌کند، ویجوهای وزارت اطلاعات (گورکن ها) منتظرند که با سوء‌استفاده از شهدای مجاهد قتل‌عام۶۷ به مرده خواری فرزندان مردم ایران که مضاعف قربانی شده‌اند، مشغول شوند.

الف. اسکویی

۲۳ آگوست ۲۰۲۱

مسئولیت محتوای مطالب وارده برعهده نویسنده است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b06e4617-43ed-46a9-b8f6-132f1be626a5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات