728 x 90

نوید «کارزار نوروزی» با حریق شعلهٔ گوگردی بنفشه‌ها

نوید «کارزار نوروزی» با حریق شعلهٔ گوگردی بنفشه‌ها
نوید «کارزار نوروزی» با حریق شعلهٔ گوگردی بنفشه‌ها

رهبر مقاومت ایران،‌ مسعود رجوی، در پیام پیشانوروزی خود به قهرمانان کانون‌های شورشی «تبریک و آفرین» گفت. این قهرمانان ماه اسفند، در دو کارزار پی‌درپی شرکت داشتند: «کارزار درهم‌شکستن انتخابات قلابی» و «کارزار چهارشنبه‌سوری». بیلان پراتیک‌های آنها بنا به اعلام فرماندهی ارتش آزادیبخش شامل موارد زیر است:

۱۱۷۰پراتیک انقلابی در ۸۷شهر در کارزار علیه انتخابات قلابی همراه با آمارگیری از ۲۴۳شهر

۱۸۰۰پراتیک انقلابی در ۱۰۶شهر و ۴۳منطقه در تهران در کارزار چهارشنبه سوری

کارزار علیه انتخابات قلابی، پیام تحریم قاطع این نمایش را به میان جامعه برد و پروژه شعبده خامنه‌ای در هم شکست. تبلیغات دروغین نظام ولایت فقیه از همان ابتدا بر این اساس کوک شده بود که شعبدهٔ حاکمیت را با طرح ادعای کاذب «انتخابات پرشور» و «امنیت‌آور» به خورد رسانه‌ها و افکار عمومی بدهد و چنین بنماید که گویی مردم ایران خواهان و شرکت‌کننده در این نمایش رسوا هستند. رقم‌سازیهای آن‌چنانی بخشی از این مهندسی بود ولی با حضور فعال و تمام‌وقت اعضای کانون‌های شورشی در شهرهای مختلف و رصد صندوق‌های رأی‌گیری این ادعای سخیف به چالش کشیده شد و فیلم‌ها و گزارش‌های تهیه ‌شده از صحنه اثبات کرد که مردم ایران شعبدهٔ خامنه‌ای را قاطعانه تحریم کرده‌اند.  

در کارزار چهارشنبه‌سوری - که از جانب ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور اعلام شده بود-  کانون‌های قهرمان شورشی، پیام «تنها جواب شیخ آتش»‌ و «آتش شعله‌ برکش» را، به هر محله و کوچه و خیابان بردند. آنها به چشمان منتظر ستمزدگان نوید دادند که این آتش سرانجام از بیت خامنه‌ای سربرخواهد آورد.

 ۱۸۰۰پراتیک انقلابی در ۱۰۶شهر و ۴۳منطقة تهران،‌ بیلان چهارشنبه‌سوری آتشین بود. در بسیاری از این پراتیک‌ها مراکز سپاه،‌ بسیج، نیروی انتظامی، ستاد غارتگر فرمان خمینی و حوزه‌های جهل و جنایت آخوندها به آتش کشیده شد و شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای»، «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر»، و پاسخ ما به اعدام، آتش به سمت قیام» در آسمان شهرها طنین انداخت.

انفجار ترقه‌ها، نارنجک‌های دودزا و صوتی و برافروختن کپه‌های آتش،‌آتش‌زدن لاستیک‌ها،‌ فضای قیام را به شهرها بازآورده بود. 

این پراتیک‌ها و سلسله عملیات  اختناق‌شکن در شرایطی انجام شد که هم به‌دلیل نمایش انتخابات و هم فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین،‌ طبق اعلام حکومت «بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰هزار نفر حافظان امنیت مشغول حراست و دفاع و مراقبت‌های امنیتی» بودند. «در چهارشنبه‌سوری هم فقط در تهران ۱۹هزار وحوش انتظامی و ۲۳هزار از سپاه و بسیج و بیش از ۲ هزار لباس‌شخصی از وزارت اطلاعات در هر کجا و تا آنجا که می‌توانستند مانع تحرکات و جشن و شادی مردم شدند.»

این لشگرکشی ابرهه‌وار نتوانست از عملیات قهرمانانهٔ کانون‌های شورشی جلوگیری نماید. قیام مردم ایران با خط‌شکنی و راهگشایی کانون‌های شورشی ادامه دارد و هیچ نیرویی نمی‌تواند مانع آن شود. بنابراین بیش از پیش جای «تبریک و آفرین» دارد.

کارزار هم‌چنان ادامه دارد. بعد از شکست نمایش انتخابات و خلق «چهارشنبهٔ آتشین» اینک نوبت «کارزار نوروزی» است. این کارزار و سلسله کارزارهای دیگر، بی‌گمان با «حریق شعلهٔ گوگردی بنفشه‌ها» بهار آزادی را برای مردم ایران به ارمغان خواهد آورد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/116d7995-a5cd-42b3-984f-359f2e5e5ca0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات