728 x 90

نگاهی به سیاهه تروریسم دولتی در نظام آخوندی

شکست توطئه تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی مقاومت در پاریس
شکست توطئه تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی مقاومت در پاریس

روز دوشنبه ۱۱تیرماه ۹۷ مهمترین خبرگزاریهای جهان خبر از خنثی شدن یک طرح تروریستی فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران دادند. عملیاتی که قرار بود یک گردهمایی مسالمت‌آمیز مقاومت ایران در پاریس(بیش از ۴هزار کیلومتر دورتر از تهران!) را با بیش از صدهزار مخالف ایرانی هدف قرار دهد.
خمینی از ابتدای روی‌ کار آمدنش و پس از او جانشینانش تا امروز یکی از مهمترین ابزار‌هایی را که برای تعامل!‌ با اپوزیسیون و اساساً هر مخالف خود و هر دگراندیشی به کار گرفته‌اند قتل، ترور و حذف فیزیکی بوده است.
نگاهی به آنچه که در همین روزها خامنه‌ای و روحانی با مردم تشنه‌لب خوزستان می‌کنند و آنها را به رگبار می‌بندند، گواه این واقعیت است.
اما در میان تمامی آنچه که آخوندها در سرکوب خواسته‌های مردم ایران کرده و می‌کنند، رویکرد جنایتکارانه آنها در رابطه با مجاهدین خلق و اساساً مقاومت ایران، فصلی است سیاه که خود به تنهایی کافیست تا در یک حسابرسی بی‌طرفانه و عادلانه بین‌المللی تمامیت این رژیم را از صدر تا ذیل وارد لیست دار و دسته‌های جنایتکار تروریستی کند.

 

تروریسم پس از مرگ خمینی

پس از مرگ خمینی، بازماندگانش، شمایی از یک استراتژی جدید را دایر بر «زدن سر» همه گروه‌های مخالف ‌ارائه دادند که بی‌گمان از تابستان سال ۱۳۶۷ و فتوای خمینی درباره قتل‌عام زندانیان مجاهد «سرموضع»، سرچشمه و الهام گرفته بود.‌
بعد از مرگ خمینی در خرداد ۱۳۶۸، «زوج» متضاد، اما جدایی‌ناپذیر خامنه‌ای‌ـ‌رفسنجانی، که بقای رژیم را بار دیگر در خطر می‌دیدند، با این سؤال اساسی مواجه بودند که در فقدان ۲منبع اصلی دینامیسم حکومت آخوندی ـ‌یعنی جنگ خانمان‌سوز و زعامت بلامنازع خمینی‌ـ چگونه می‌توان معجون هفت‌جوشی از باندها و دستجات درون این رژیم ـ‌این «عصاره رذائل یک تاریخ»‌‌ـ را زیر چتر یک «نظام» واحد حفظ نمود و بر بحرانهای گریبانگیر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی غلبه کرد.
آنها با تأسی از «راه‌کار»ی که خمینی یک سال قبل برگزیده بود، سیاست «ترور مخالفان» در خارج کشور را در دستورکار قرار دارند. به‌زعم آنان، بعد از مرگ خمینی که لاجرم تعادل‌قوای پیشین را دستخوش دگرگونی جدی کرده بود، چنین ضربه‌یی به‌رأس اپوزیسیون، به‌رغم بهای سیاسی و بین‌المللی گزاف آن، ضروری و صرف‌نظر‌ناکردنی بود. هدف این بود که با ترور سران اپوزیسیون، تهدید بلافصل برای حاکمیت از بین برده شود، موقعیت سیاسی رژیم تثبیت گردد و به‌ مزدوران به‌شدت ‌روحیه‌باخته رژیم قوت قلب داده شود.
برای اشراف بیشتر به گوشه‌یی از واقعیت تروریسم ذاتی این رژیم، در این نوشته، تنها به ردیف کردن اقدامات تروریستی این رژیم جنایت‌پیشه در مورد مجاهدین خلق و رهبری آنها در خارج کشور و توسط دیپلومات‌-تروریستهای رژیم به‌اجرا درآمده است اشاره می‌شود.

 

نگاهی به بیلان تروریسم دولتی آخوندها علیه مجاهدین در خارج کشور

- ۱۳تیر ۱۳۶۳ ۴تن از تروریستهای رژیم که قصد واردکردن سلاح از اسپانیا به‌ فرانسه برای اجرای یک طرح تروریستی در اور‌سور‌اواز پاریس داشتند، که توسط پلیس اسپانیا دستگیر شدند.
- ۱۷تیر ۱۳۶۶ تروریستهای رژیم با سلاحهای نیمه‌سنگین و سبک، همزمان به ۱۳پایگاه مجاهدین در کراچی و کویته حمله کردند که ۲تن از مجاهدین به‌نامهای فرامرز آقایی و علیرضا پورشفیعی‌زاد به‌شهادت رسیدند.
- ۱۹آبان ۱۳۶۷ مجاهد خلق ابوالحسن مجتهدزاده توسط دیپلومات‌ـتروریستهای خمینی در استانبول ترکیه ربوده شد. او را ابتدا به کنسولگری رژیم در استانبول بردند و سپس در‌ حین انتقال وی با ماشین دیپلوماتیک به ایران، دیپلومات‌ـتروریستها توسط پلیس ترکیه دستگیر شدند.
- ۲۳اسفند ۱۳۶۸ اقدام تروریستهای رژیم در ترکیه برای ترور محمد محدثین، مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت که نافرجام ماند و در صحنه عملیات ترور مجاهد خلق حسین عابدینی به‌شدت مجروح شد. خبرگزاری رژیم سریعاً ترور محمد محدثین را اعلام کرد در حالی‌که او در این صحنه حضور نداشت و به این وسیله به صراحت به دست‌داشتن کنسولگری رژیم در استامبول در این ترور اذعان کرد.
- ۴اردیبهشت ۱۳۶۹ ترور دکتر کاظم رجوی، نماینده شورای ملی مقاومت در مقر اروپایی ملل‌متحد در ژنو که در پی تلاشهای قاضی تحقیق سوئیس مشخص شد که سفارت رژیم در ژنو توسط ۱۳تروریست ارسالی از ایران آخوندها، دست به این اقدام جنایتکارانه زده است.

 

ترور دکتر کاظم رجوی در ژنو توسط ۱۳تروریست ارسالی از ایران آخوندها

ترور دکتر کاظم رجوی در ژنو توسط ۱۳تروریست ارسالی از ایران آخوندها


- ۴مرداد ۱۳۷۱ شهید مجاهد خلق علی‌اکبر قربانی توسط دیپلومات‌-تروریستهای رژیم ربوده شد و پس از وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها، پیکر او را در محلی دفن کردند که بعد از چند روز با دستگیری تروریست مزدور رژیم، تمام مسأله افشا شد.

 

تگ عکس ربودن و ترور شهید مجاهد خلق علی‌اکبر قربانی توسط دیپلومات‌-تروریستهای رژیم آخوندی در ترکیه

ربودن و ترور شهید مجاهد خلق علی‌اکبر قربانی توسط دیپلومات‌-تروریستهای رژیم آخوندی در ترکیه


- ۲۵اسفند ۱۳۷۱ محمدحسن نقدی، نماینده شورای ملی مقاومت در ایتالیا، به‌دست تروریستهای رژیم در شهر رم هنگام تردد به رگبار بسته شد و به‌شهادت رسید.

 

محمدحسن نقدی شهید سرفراز مقاومت ایران

محمدحسن نقدی شهید سرفراز مقاومت ایران


- ۳۰خرداد ۱۳۷۴ وزارت اطلاعات طرحی برای ترور خانم مریم رجوی، در سخنرانی دورتموند آلمان داشت. در همین رابطه آلمان ۲نفر از دیپلومات‌ـ‌تروریستهای سفارت رژیم در آلمان را اخراج کرد.
- ۱اسفند ۱۳۷۴ مجاهد خلق زهرا رجبی و علی مرادی در هتلی در استانبول ترکیه توسط تروریستهای رژیم آخوندی که توسط سفارت رژیم فرماندهی و هدایت می‌شدند به رگبار بسته شده و به‌شهادت رسیدند.

 

ترور مجاهد خلق زهرا رجبی در ترکیه توسط تروریستهای رژیم آخوندی

ترور مجاهد خلق زهرا رجبی در ترکیه توسط تروریستهای رژیم آخوندی


- ۱۴اسفند ۱۳۷۴ توپ غول‌پیکر ۳۲۰میلیمتری، در نزدیکی دفتر مرکزی مجاهدین در بغداد در خانه‌یی کشف و بخشی از شبکه مربوطه دستگیر شد.

 

کشف توپ غول‌پیکر ۳۲۰میلیمتری در نزدیکی دفتر مرکزی مجاهدین در بغداد و دستگیری بخشی از شبکه تروریستی مربوط به آن

کشف توپ غول‌پیکر ۳۲۰میلیمتری در نزدیکی دفتر مرکزی مجاهدین در بغداد و دستگیری بخشی از شبکه تروریستی مربوط به آن


- ۲۵اسفند ۱۳۷۴ وقتی کشتی کلاهدوز رژیم در بندر بلژیکی آنتورپن(Antwerpen) مورد بازرسی قرار گرفت، یکی از همین سوپرخمپاره‌ها همراه با ۳۰۰‌کیلو مواد منفجره توسط پلیس بلژیک کشف و توقیف شد و در ادامه مشخص شد که هدف این محموله پاریس و برای عملیات روی مقر رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت مریم رجوی بوده است.
- ۱۷آذر ۱۳۷۵ ۳انفجار پی‌در‌پی در منطقه دفتر مرکزی مجاهدین در بغداد به‌وقوع پیوست. انفجار ناشی از شلیک ۳توپ غول‌پیکر ۳۲۰‌میلیمتری بود که سلاح آن روی یک‌ کمپرسی نصب‌شده و کمپرسی در ۶۰۰‌متری دفتر مرکزی مجاهدین در بغداد، متوقف شده بود.
- ۱۹خرداد ۱۳۷۸ حمله به اتوبوس حامل مجاهدین در خروجی بغداد با ماشین انفجاری که بر اثر آن ۶مجاهد خلق به‌شهادت رسیدند و دهها مجاهد خلق مجروح شدند. تروریستهای نیروی قدس سپاه پاسداران که توسط سفارت رژیم در بغداد هدایت می‌شدند این عمل جنایتکارانه را انجام دادند.
- ۱۱آبان ۱۳۷۸ حمله به پایگاه مجاهدین خلق در نزدیکی بصره با کامیون انفجاری و به‌شهادت رسیدن ۵مجاهد خلق به‌همراه تعداد زیادی مجروح
- ۲۹فروردین ۱۳۸۰ تهاجم به قرارگاههای ارتش آزادیبخش ملی ایران با ۱۰۰۰موشک اسکاد
- ۱۰شهریور ۱۳۹۲ بعد از چندین حمله به قرارگاه لیبرتی در عراق، حمله جنایتکارانه به مجاهدین باقیمانده در اشرف با هدایت سفیر رژیم در بغداد و قاسم سلیمانی جنایتکار و قتل‌عام ۵۲تن از مجاهدین
- نوروز ۹۷ کشف و افشای توطئه تروریستی رژیم در چندین کشور اروپایی از جمله آلبانی علیه مجاهدین و رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت که نخست‌وزیر آلبانی در مصاحبه‌یی به آن اشاره کرد.
- ۱۱تیر ۱۳۹۷ بالاخره توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه گردهمایی مقاومت ایران در پاریس که توسط دستگاه اطلاعاتی ۳کشور اروپایی درهم‌شکسته شد.

 

چه باید کرد؟ 

سیاهه فوق تنها درصدی از اقدامات تروریستی رژیم علیه مجاهدین است. بسیار ترورهای دیگر چه علیه مجاهدین و چه علیه شخصیتها و سایر جریانهای سیاسی توسط این رژیم صورت گرفته که در حوصله این نوشته نیست.
واقعیت این است که تروریسم به‌عنوان یک پایه موجودیت رژیم آخوندی، خصیصه ذاتی این رژیم است و نمی‌تواند از آن دست بردارد. حالا در شرایطی که در داخل کشور با جامعه انفجاری و خیزشهای مستمر و در خارج به‌دلیل به حاشیه رفتن سیاست مماشات با انزوای بی‌مانند جهانی و شکست برجام و فشار تحریمها مواجه است و مهمتر از همه با آلترناتیو قدرتمندی روبه‌روست که همه مسایل را به سمت سرنگونی هدایت می‌‌کند، برای خروج از تنگنای موجود طبق معمول به تروریسم روی می‌آورد چرا که نه توان حل بحرانهای موجود در داخل را دارد و نه توانسته است به‌رغم همه توطئه‌های سیاسی و تروریستی، جایگزین مردمی خود یعنی مقاومت ایران و سازمان محوری آن، سازمان مجاهدین خلق را از دور خارج کند.
به‌طور مشخص هم‌چنان‌که بارها و بارها از دهان خامنه‌ای و دیگر سران رژیم اعتراف شده این مجاهدین و مقاومت ایران بودند که با ایستادگی و افشاگری رژیم را به این نقطه رساندند. بی‌دلیل نبود که بعد از قیام دیماه ۹۶ سران رژیم از پاسدار شمخانی و پاسدار جعفری و... صحبت از زدن ضربه به مجاهدین می‌کردند و یا طی همین چند روز برای مجاهدین و گردهمایی بزرگ آنها خط‌‌ونشان می‌کشیدند.
بنابراین هم‌چنان که مقاومت ایران بارها اعلام کرده، سفارتهای رژیم در کشورهای اروپایی مراکز هدایت تروریسم رژیم علیه نیروی اصلی اپوزیسیون و آلترناتیو نظام آخوندها یعنی مجاهدین و مقاومت ایران است و تنها راه برای برقراری امنیت در این کشورها اخراج این دیپلومات-‌تروریستها از این کشورهاست.
در اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران که ۱۱تیر ۹۷ به‌مناسبت خنثی شدن عملیات تروریستی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت صادر شده آمده است: «مقاومت ایران از این پیش‌تر بارها نسبت به آماده‌سازیهای تروریستی دیپلومات‌ها و مزدوران اطلاعات و نیروی قدس آخوندها در کشورهای اروپایی از جمله بلژیک هشدار داده بود. ارگانهای اطلاعاتی کشورهای اروپایی در گزارشهای سالیانه خود مستمراً تأکید کرده‌اند که مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران هدفهای اصلی وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس هستند. به‌دنبال اقدامات تروریستی رژیم، شورای اتحادیه اروپا در ۲۹آوریل ۱۹۹۷ مقرر کرد مزدوران و مأموران اطلاعاتی و امنیتی آخوندها از کشورهای عضو اخراج شوند و به کسی از این مأموران اجازه ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا داده نشود.
در همین رابطه مقاومت ایران خواهان بستن سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های رژیم آخوندی، لانه‌های ترور و جاسوسی، و اخراج دیپلوماتها و مأموران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از کشورهای اروپایی شد و بر ضرورت افشا و انتشار تمام جزئیات این پرونده تأکید کرد. افکار عمومی‌ بایستی به‌طور کامل در جریان توطئه‌های تروریستی رژیم آخوندها قرار بگیرند و این لازمه تأمین امنیت مخالفان و پناهندگان ایران است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f5b1fe1a-1e0c-4715-8405-f39e9c9fce90"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات