728 x 90

هماوردی ۴۳ساله با سپاه حافظ ولایت فقیه

سخن روز
سخن روز

بهانهٔ مضحک جوزپ بورل که اتحادیه اروپا برای تصویب قطعنامه پارلمان اروپا مبنی بر لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران، به حکم دادگاه هم نیاز‌مند است؛ ظاهراً وحشت آخوندها از تلاشهای مجاهدین در این رابطه را التیام نداده و فریاد و فغان و عمامه بر زمین کوبیدن ایادی و سردمداران رژیم هم‌چنان ادامه دارد.

روزنامهٔ حکومتی فرهیختگان (۵بهمن) ضمن چاپ تصویری از دهها تن از سیاستمداران برجستهٔ اروپایی و آمریکایی در کنار خانم مریم رجوی در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در سال۲۰۱۷ (سال ۹۶) نوشته است: «یکی از گروه‌های وابسته به‌پارلمان اروپا، گروه موسوم به «دوستان ایران آزاد» هستند که توسط لابی قدرتمند مجاهدین در بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، دانمارک، بلژیک و پارلمان اروپا سازماندهی شده‌اند. همین افراد هستند که در ازای دریافت پول، منویات مجاهدین را در اتحادیه اروپا دنبال می‌کنند. نام اکثر این افراد در طرح‌های ضد (نظام) به‌چشم می‌خورد. اعمال تحریم‌های جدید علیه (نظام) و تلاش برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران نیز از اقدامات این افراد نزدیک به مجاهدین است».

آصفری نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس ارتجاع هم گفته است: «موجب تأسف است که امروز پارلمان اروپا بر مبنای گزارشات مریم رجوی تصمیم‌گیری می‌کند... اروپایی‌ها به‌جای این‌که گول سازمان مجاهدین خلق را بخورند، بهتر است با نظام ایران گفتمان و مسائل خود را حل کنند» (روزنامه حکومتی رسالت ۵بهمن).

ناله و زاری نایب‌رئیس کمیسیون داخلی مجلس ارتجاع، که در زیر ضرب قطعنامه لیست‌گذاری تروریستی سپاه و تلاشهای گروه پارلمانی دوستان ایران آزاد، التماس می‌کند «اروپاییها بیایند با خودمان گفتمان کنند»! را وقتی در کنار حرفهای حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی باند فاشیستی مؤتلفه در همین رابطه بگذارید، حضیض ترس و ذلت رژیم آخوندی بیشتر برملا می‌شود؛ او می‌گوید: «مقرهای مجاهدین بارها توسط سپاه متلاشی شده است؛ بنابراین آنها علیه سپاه فعالیت داشته‌اند» و می‌افزاید: «رفت و آمد مجاهدین به‌اتحادیه اروپا و سخنرانی در آنجا با فریب سران اروپا همراه شده است؛ مجاهدین، منبع اطلاعاتی، تحلیلی و محاسباتی سران اروپا شده‌اند» (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۴بهمن).

واضح است که آنچه آخوندها را این‌چنین دچار ترس و وحشت کرده و آرام‌بخشی جوزپ بورل هم روی آن چندان اثری ندارد، هماوردی ۴۳ساله مجاهدین خلق ایران با سپاه جهل و جنایت خمینی و خامنه‌ای است و این‌که عزم جزم دارند برای رهایی ایران از ضحاک دوران نیروی اصلی حافظ نظام ولایت فقیه و بازوی سرکوب و صدور تروریسم این رژیم قرون‌وسطایی را درهم بکوبند. پیگیری خستگی‌ناپذیر لیست‌گذاری این نیروی اهریمنی در عرصه بین‌المللی از آمریکا تا اروپا و خلع ید از این رژیم در کشورهای منطقه نیز هر کدام بخشی از همین هماوردی استراتژیکی در میهن اسیر است.

مسئول شورای ملی مقاومت در پیام خود به‌مناسبت سالگرد انقلاب ضدسلطنتی در سال۱۳۷۷در این باره می‌گوید: «دیکتاتوری ولایت فقیه یک دیکتاتوری نظامی‌ـ‌پلیسی است. سپاه پاسداران ابزار حفظ نظام ولایت فقیه است و این رژیم عمدتاً به آن متکی است. پس سپاه ارگان محوری اعمال قهر و سرکوب نظامی است. اما دینامیسم (موتور محرک) سپاه یعنی روح حاکم بر آن صدور ارتجاع و جنگ‌طلبی مبتنی بر نظریهٔ ولایت جهانشمول است. دینامیسم و روح حاکم بر‌ ساواک شاه وابستگی به آمریکا بود. وقتی سران و شکنجه‌گران ساواک دیدند دیگر از حمایت آمریکا برای شاه خبری نیست، فضا چرخید. اکنون نیز اگر کسی می‌خواهد به‌گونه سیاسی با سپاه پاسداران مقابله کند و زیر‌ پای آن را خالی کند می‌بایستی صدور ارتجاع و جنگ‌طلبی مبتنی بر نظریهٔ ولایت جهان‌شمول را گل بگیرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1e396178-4c8c-4e2a-aa36-515f35a5e8bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات