728 x 90

وحشت از یک اعتراف بعد از لیست‌گذاری سپاه

پاسدار قاسمی
پاسدار قاسمی

در هنگامه‌یی که سپاه پاسداران در لیست تروریستی رفته و رژیم به سوزوگداز و ادعا در مورد ضدتروریستی بودن سپاه پرداخته، شاهد تروریست بودن سپاه این بار نه از غیب بلکه از درون حاکمیت و توسط یکی از سرکردگان سپاه می‌رسد

تروریسم سپاه پاسداران در اروپا

پاسدار سعید قاسمی در یک برنامهٔ تلویزیونی در یکی از شبکه‌های حکومتی اسرار مگویی را در مورد صدور تروریسم توسط سپاه پاسداران فاش کرد و در این رابطه گفت:‌ « الآن دیگر می‌شود گفت چه نقشی بود چون دیگر الآن همه می‌دانند. ما هلالی احمریهایی بودیم که برای آموزش نیروهای مجاهدین رفته بودیم.

سؤال مجری: هلال احمری پوشش بود و شما مستشاری نظامی بودید.

سعید قاسمی: دیگر همه چون آمریکاییها در کتابها نوشته‌اند مدارکمان را در کتابها چندی کتاب تا حالا در آمده یکی از کسانی که مأمور بود مسائل را لو بده این کریستین بی‌شرف بود.

ولی واقعیتش این است که در بوسنی و در قلب اروپا اتفاقاتی افتاد که حضور ما و به تبع ما القاعده که آمد، یک مدتی القاعده‌یی‌ها استیل ما را گرفته بودند.

همان استیل را آوردند آنها هم آمدند آنجا مجاهدین از سراسر دنیا آنهایی که می‌توانستند آزاده‌ها آمدند. آنجا یک اتفاق جدیدی رقم خورد، تشکیل یکانهای جهادی مسلمان. آن چیزی که در این پنج شش سال در سوریه اتفاق افتاد قبلش در بوسنی اتفاق افتاد». (تلویزیون اینترنتی رژیم ۲۶فروردین ۹۸)

 

سراسیمگی نظام نسبت به اظهارات پاسدار قاسمی

در هراس از افشای نقش سپاه در صدور تروریسم و بنیادگرایی، نقش پوششی هلال احمر برای فعالیت‌های سپاه، ارتباط سپاه پاسداران با گروه‌های تروریستی و این‌که پاسدار قاسمی این همانی سپاه و القاعده و صدور تروریسم به اروپا را اذعان کرده است، مقامات و مهره‌های حکومتی به صحنه آمدند.

هلال احمر رژیم از این‌که توسط یک سرکرده سابق سپاه پاسداران به نقض قوانین بین‌المللی‌اش اذعان شده سراسیمه اعلام کرد از پاسدار قاسمی به مراجع قضایی شکایت کرده است.

هلال احمر برای در بردن خود اصل سوء‌استفاده را نتوانسته انکار کند اما ارتکاب این جرم را به گردن پاسداران انداخت و اعلام کرد:« قطعاً بدون اجازه و هماهنگی این جمعیت بوده است». (سایت فرارو ۲۷فروردین ۹۸)

سایت حکومتی خبر آنلاین نوشت«در شرایطی که آمریکا همه عزم خود را برای تروریست معرفی کردن سپاه به کار بسته است یک سردار سابقه‌دار با درجه نظامی از همکاری ایران با القاعده آن هم در پوشش هلال احمر که یک ارگان بی‌طرف محسوب می‌شود صحبت می‌کند».(خبرآنلاین ۲۷فروردین ۹۷)

آخوند احمد سالک که می‌خواست مجال تکذیب برای پاسدار قاسمی مهیا کند بدون تکذیب اصل خبر که دخالت سپاه در بوسنی در پوش هلال احمر است افزود:« به هر حال به نظرم سعید قاسمی فردی نیست که به یکباره چنین مطلبی را مطرح کند».

آخوند سالک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:« چنین صحبتها و اظهارنظرهایی در شرایط امروز صحیح نیست».(سایت قطره ۲۷فروردین ۹۸)

نقوی حسینی معاون اسبق نیروی تروریستی قدس و عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع هم که خود زمانی دست‌اندر کار صدور تروریسم بوده نتوانست اصل موضوع را تکذیب کند و گفت:« «قطعا این صحبت‌ها برخلاف امنیت ملی است چرا که آمریکایی‌ها به‌دنبال سند سازی علیه جمهوری اسلامی هستند».(سایت خبرآنلاین ۲۷فروردین ۹۸)

سایت حکومتی اقتصاد نیوز هم نوشت:« به‌دلیل ‌نام بردن او از هلال احمر در روزهایی که کمکهای خارجی به این نهاد در بحبوحه سیل، به محلی برای جدل‌های دیپلماتیک ‌تبدیل شده و نیز ادعایش درباره القاعده در شرایطی که دولت ترامپ در آمریکا در پی اثبات ارتباط ایران با این گروه است، جنبه ‌دیگری دارد و چه بسا از همین اظهارات علیه ایران در مجامع بین‌المللی سوءاستفاده شود».‌(اقتصاد نیوز ۲۷فروردین ۹۷)

 

قابل توجه آن است که پاسدار سعید قاسمی در حالی به صراحت به همکاری تروریستی با القاعده در اروپا اعتراف می‌کند که سرکردگان رژیم جابه‌جا سازمان مجاهدین خلق ایران را به همکاری با القاعده متهم می‌کنند!

 

مأموریت اصلی سپاه پاسداران در خارج از مرزها

واقعیت این است که مأموریت اصلی سپاه پاسداران در داخل مرزها سرکوب مردم و خارج از مرزها صدور ارتجاع، تروریسم و بنیادگرایی است.

سپاه پاسداران طبق اساسنامه‌اش این طور تعریف شده است: «نهادی است تحت فرماندهی عالی مقام رهبری»، و « از نظر سیاسی و عقیدتی تابع ولایت فقیه» است(مواد ۱و ۴۷).

سپاه پاسداران از همان سالهای اول، ابزار آخوندها برای دخالت در کشورهای دیگر بود، اما از سال ۱۳۶۹ با تشکیل سپاه قدس این دخالت‌های را از هر نظر گسترش داد.

در محافل حکومتی از نیروی تروریستی قدس که یکی از نیروهای رسمی سپاه است به‌عنوان «نطفه ارتش بین‌الملل اسلامی» نام می‌برند. نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران علاوه بر اشغال آشکار و پنهان چهار کشور سوریه، عراق، یمن و لبنان، حداقل در ۱۰کشور دیگر منطقه شامل بحرین و مصر و فلسطین و اردن و افغانستان و عربستان و ترکیه و امارات و کویت و قطر دخالت‌های فعالآنه تروریستی و بنیادگرایانه دارد یا به تشکیل شبکه‌های جاسوسی و تروریستی و ارسال سلاح به این کشورها مبادرت می‌کند.

 

صدور تروریسم موتور محرک سپاه پاسداران

صدور تروریسم امری است که از سالیان قبل مقاومت ایران بر آن تأکید داشت و تحریم و لیست‌گذاری سپاه از طرف کشورهای دیگر همواره مورد تأکید آن بود.

مقاومت ایران بارها تأکید کرده است سپاه پاسداران ابزار اصلی حفظ حاکمیت ولایت ‌فقیه و ارگان محوری اعمال قهر و سرکوب نظامی است. دینامیسم و موتور محرک ‌سپاه و روح حاکم بر‌آن، صدور بنیادگرایی و تروریسم و جنگ‌طلبیِ است که این خود مبتنی بر ‌نظریه ولایت فقیه است که مدعی است می‌خواهد جهان را تحت سیطرهٔ ‌ خودش بگیرد.

اکنون این یکی از سرکردگان سابق سپاه است که به‌وضوح به نقش سپاه در صدور بنیادگرایی و تروریسم در اروپا اذعان می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23140b64-7d8b-402f-afe9-3787cf7b570d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات