728 x 90

وحشت خامنه‌ای از مجاهدین و کانون‌های شورشی

وحشت از محبوبیت مجاهدین و جوانان و کانون‌های شورشی، خامنه‌ای را به صحنه آورد: «دیده‌ایم اتفاق می‌افتد؛ هنرپیشه، ورزشکار، طلبه‌ٔ نیمه‌سواد، دانشجو را به یک نحوی با سر و صدا وادار می‌کنند که از کشور خارج بشوند؛ از این قبیل کارها از طرف دشمن روی جوانها دارد انجام می‌گیرد».(خامنه‌ای ۲۸اردیبهشت ۹۹)

او در حالی که تلاش می‌کرد اسمی از مجاهدین نیاورد به‌شدت وحشتش را از مقاومت و پیوستن دانشجو و ورزشکار و طلبه و هنرمند به مجاهدین و کانون‌های شورشی نشان داد: «ما در اوایل انقلاب جوانهایی را داشتیم که اینها مردمان مسلمانی بودند... اینها جذب گروه‌های التقاطی شدند و از یک جوان مؤمن سالم اسلام‌طلب و مؤمن تبدیل شدند به کسانی که بر روی هم‌میهن خودشان اسلحه کشیدن...».

یک رسانهٔ حکومتی تعارف را کنار گذاشت و نوشت: «اکنون ۲سال است که شاهد هستیم منافقین هزاران سلول خفته خود را دسته‌دسته بیدار کرده، نام آنها را کانون‌های شورشی گذاشته و با فرماندهی متمرکز به آنها مأموریت عملیات و تخریب می‌دهند». (ارجا نیوز ۲۸اردیبهشت ۹۹)

خامنه‌ای ۲۱فروردین: «مسأله کرونا ما را از توطئه دشمن‌ها غافل نکند».

محمود صادقی، عضو مجلس ارتجاع: «اگر علت بازداشت ۲دانشجوی نخبه دانشگاه شریف صحت داشته باشد، باید آن را هشدار و زنگ خطری جدی دانست؛ ناامید شدن نخبگان از مبارزه مدنی و گرایش آنها به مبارزه مسلحانه و خشونت‌آمیز».

سایت حکومتی ارجا نیوز با یادآوری این‌که مجاهدین آماده‌تر از همیشه خیز آخر را برداشته‌اند نوشت: «اکنون که دشمن قسم خورده نظام، سلولهای خفته خود را بیدار کرده، ما نیروهای مخلص و جان‌برکف انقلاب باید بار دیگر به دفاع تمام‌عیار از نظام و انقلاب قیام کنیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b220cc6d-cea1-4e57-a72b-995053c9a92c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات