728 x 90

وحشت شدید رژیم از کنفرانس ورشو

کنفرانس لهستان در کمین رژیم آخوندی
کنفرانس لهستان در کمین رژیم آخوندی

شکل‌گیری یک اجماع جهانی علیه رژیم در ورشو و مقابله بین‌المللی با سیاست صدور تروریسم و جنگ‌افروزی در منطقه، کابوسی است که خواب را از چشمان ایادی و سردمداران رژیم ربوده است. به‌خصوص بعد از این‌که هر کشوری که اعلام شرکت در این کنفرانس می‌کند، این وحشت بیش‌از‌پیش نمایان می‌شود.

اعلام شرکت وزیر خارجه انگلیس در کنفرانس ورشو بازتاب گسترده‌ای در مطبوعات رژیم داشته است. از جمله سایت حکومتی تابناک متعلق به پاسدار رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصحلت رژیم، با سوز و گداز به‌ نقل از روزنامه گاردین می‌نویسد: «وزیر خارجه انگلیس شرکت در نشست ورشو را مشروط بر آن که مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در حاشیه آن میزبانی نشستی در خصوص یمن را برعهده بگیرد، پذیرفته است. هانت بعد از گفتگو با مایک پمپئو در واشنگتن پذیرفته در این نشست شرکت کند».

همچنین خبرگزاری حکومتی فارس نوشته است: «یک رسانه انگلیسی گزارش داده وزیر خارجه این کشور در کنفرانس ضدایرانی که قرار است در لهستان برگزار شود شرکت خواهد کرد».

وی ضمن اعلام شرکت در این کنفرانس گفت که در اجلاس ورشو درباره تروریسم رژیم ایران سخنرانی خواهد کرد.

«خالد بن احمد، وزیر خارجه بحرین، اعلام کرد در کنفرانس وزیران خارجه کشورهای مختلف در ورشو لهستان درباره تروریسم چندجانبه رژیم ایران سخنرانی خواهد کرد. وی طی پیامی گفت: «ماه آینده کشورهای جهان برای گفتگو حول چالش‌هایی که امنیت و ثبات خاورمیانه با آن روبه‌روست در ورشو گرد خواهند آمد و من در حالی‌که به آنچه دیگران می‌گویند خوب گوش خواهم کرد، در رابطه با تروریزم چندوجهی رژیم ایران که هر روز با آن مواجه هستیم، صحبت خواهم کرد».

نمایشهای جمعه در شهرهای مختلف کشور، صحنهٔ ابراز وحشت از کنفرانس ورشو بود.

آخوند آل هاشم، امام‌جمعه و نمایندهٔ خامنه‌ای در تبریز، در رابطه با نشست ورشو گفت: «هدف استکبار جهانی حذف محور مقاومت در منطقه است. یکی از دیپلمات ‌های آمریکا اعلام کرده است که در این نشست بر ضرورت اقدام علیه برنامه موشکی... و اقدامات تحریک‌آمیز غیرقابل قبول از سوی ایران و سوریه و شلیک موشک به سوی صهیونیستها نیز صحبت ‌هایی خواهد شد».

آخوند طالبی در نمایش جمعه اقلید فارس گفت:‌ «دشمنان همواره کوشیده‌اند که به کمک رسانه‌های خود در دنیا نشر دهند که ایران اسلامی به‌دنبال تولید سلاح کشتارجمعی، موشک بالستیک همراه با توان کلاهک هسته‌ای، حمایت از تروریسم، ناامنی منطقه، دخالت در امور سایر کشورهای منطقه، تهدید اسرائیل، نادیده گرفتن حقوق زنان، از بین بردن آزادی‌های سیاسی و... است... بخشی از این دشمنی‌ها را مستقیم و برخی را نیز با زور و اجبار توسط دیگر کشورها، علیه ما انجام می‌دهد به‌طوری‌که هم‌اکنون با دوره‌گردی در دنیا به‌دنبال این است که ایران را مسبب ناامنی منطقه معرفی کند».

مجلس ارتجاع نیز به تکاپو افتاده و اعلام کرده که کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس در روز یکشنبه آینده(۷بهمن‌ماه) با حضور مسئولانی از وزارتخانه‌های خارجه و اطلاعات، اهداف آمریکا از برگزاری اجلاس صلح و امنیت خاورمیانه در کشور لهستان با تمرکز بر موضوع ایران را بررسی می‌کند. در ادامه اظهارنظرهای ایادی رژیم علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت مجلس نیز ترس و وحشت خود را از برگزاری این کنفرانس از هم‌اکنون اعلام کرده است. او «هدف آمریکا از برگزاری اجلاس ضدایرانی در لهستان را ترویج فضای ایران هراسی و افزایش فشار بر جمهوری اسلامی ایران» دانسته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd812f7b-b25b-4eab-bcb0-26a32eac6f51"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات