728 x 90

وحشت از فضای مجازی و دشمنی که «دل را خالی می‌کند»!

ترس رژیم از پیام‌رسان‌های اجتماعی
ترس رژیم از پیام‌رسان‌های اجتماعی

موضوع فضای مجازی و ضرباتی که حاکمیت آخوندی از این ناحیه می‌خورد عرصه جنگ شدید باندی و موجب ضدو‌نقیض‌گویی در درون رژیم شده است.

پس از شکست سیاست‌های فیلترینگ رژیم، آخوند حسن روحانی در حالی که با شیادی می‌خواست سوار بر موج نفرت مردم از فیلترینگ شود، گفت فیلترینگ فایده ندارد، یعنی این‌که رژیم بابت فیلترینگ هر چه هزینه کرده دود هوا شده است.

در مقابل این پز به‌اصطلاح ضدفیلترینگ روحانی، فریاد مقامات و مهره‌های باند خامنه‌ای از فضای مجازی به آسمان رسیده است.

آنها از فضای مجازی به‌خصوص در این زمینه نگران هستند که در این فضا تحولات به سوی سرنگونی و براندازی حکومت آخوندی سمت‌وسو پیدا می‌کند.

 

جمعه‌بازارهای خامنه‌ای و هراس از فضای مجازی

جمعه‌بازار‌های خامنه‌ای در ۵بهمن ۹۷ یکی از عرصه‌های ابراز وحشت از فضای مجازی بود. در مشهد آخوند علم‌الهدی با بیان این‌که «این فضای مجازی و این شبکه‌های اجتماعی امروز فریاد همه را در آورده» در پاسخ به حرفهای روحانی گفت: «بعد شما می‌گویید ما همان مقدار را هم که فیلتر کردیم پشیمان شدیم. حق دارید پشیمان بشوید چون درست فیلتر نکردید، آن کاری که کردی درست نبود چون عقیده نداشتید».

آخوند محمد سعیدی که به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها در نمایش جمعهٔ مشهد سخنرانی می‌کرد، عمق وحشتش از فضای مجازی را ابراز کرد: «دشمن از همه جبهه‌ها از همه منافذ سعی در نفوذ و رخنه دارد همه جا هست به‌خصوص امروز با فناوری جدید و تکنولوژی جدید از طریق دستگاهها و ابزاری که در اختیار همه هست در خانه‌ها نفوذ کرده... همه جا این دشمن جبهه‌ای را گسترانیده».

 

خالی شدن دل نظام!

آخوند حمید شهریاری سرکردهٔ مرکز آمار و فناوری اطلاعات قضاییه آخوندی که به‌عنوان سخنرانی پیش از خطبه‌های نمایش جمعه تهران به صحنه آمده بود در یک ضدو نقیض گویی آشکار از یک سو ایده بستن فضای مجازی را که دلواپسان خامنه‌ای مطرح می‌کنند «مغالطه» خواند، از سوی دیگر بر لزوم بکارگیری شیوه پلیسی ـ آخوندی برای کنترل فضای مجازی تأکید کرد و گفت: «ما می‌گوییم فضای مجازی باید مدیریت بشود. توسط دولتمردان فیلترینگ درست اعمال شود».

معاون قضاییه آخوندی بعد از به سینه زدن سنگ اخلاق و عفت در فضای مجازی به وحشت واقعی از فضای مجازی اذعان کرد: «در جنگ نرم خودشان تو خیابان ما حضور ندارند. دل مردم را خالی می‌کنند. کاری که می‌خواستند به‌زور اسلحه بکنند خود من و شما برایشان انجام بدهیم. امروز نقشهٔ دشمن این است که سربازگیری کند از داخل کشور».

 

  • ابراز نگرانی‌ها نسبت به مقاومت پیشتاز مردم ایران و فضای مجازی نتوانسته و نخواهد توانست نظام را از دام این دشمن حاکمیت جهل و جنایت که جبهه‌اش را در سراسر ایران گسترش داده نجات بدهد، خصوصاً این‌که مردم قیام‌آفرین و کانون‌های شورشی از هر فرصت و هر بزنگاهی برای مقابله با رژیم آخوندی استفاده کرده و آتش قیام و خیزش را علیه آن شعله‌ورتر می‌کنند. فضای مجازی هم از آنجا که به خیزش و گستردگی و هماهنگی آن کمک می‌کند، همه نظام آخوندی را به وحشت انداخته است.

 

پز ضدفیلترینگ روحانی

واقعیت این است که پز ضدفیلترینگ روحانی به‌دلیل شکست نظام در کنترل فضای مجازی و خصوصاً مقابله با با جریان برانداز است که خط سرنگونی رژیم را پیش می‌برند. وگرنه این شیخ امنیتی تا قبل از رسیدن به مقام ریاست‌جمهوری خودش همواره از خط‌دهندگان سرکوب و سانسور بوده و ید طولایی در این زمینه دارد.

اکنون که تمامی تیرهای نظام آخوندی در زمینه سرکوب، سانسور و فیلترینگ به سنگ خورده است، برای انحراف افکار عمومی از موضوع عاجل قیام و سرنگونی، پز حمایت از فضای مجازی و مخالفت با سیاست سانسور را می‌گیرد.

 

انجام کاری به اهمیت کار اسلحه در فضای مجازی

آخوندهای خامنه‌ای ضمن حمله به روحانی در رابطه با فضای مجازی، در حرف‌هایشان به شکست مفتضحانه سیاست فیلترینگ هم اعتراف کرده‌اند، از جمله معاون قضاییه رژیم را وحشت از دشمنی برداشته که کاری را که قبلاً می‌خواسته «با زور اسلحه» پیش ببرد، اکنون از طریق فضای مجازی دنبال می‌کند.

آخوند سعیدی، امام‌جمعه خامنه‌ای هم نگران همین دشمن است که در همه جا جبهه‌اش را گستردانده و در حال پیشروی است.

این ابراز هراس‌های امام‌جمعه‌های خامنه‌ای نسبت به دشمن و گسترش جبهه‌ آن، بیانگر وحشت آنها از سرنگونی توسط دشمن سرنگون‌کننده و برانداز است.

 

جنگ نظام با مردم و مقاومت ایران

جنگ آخوندها با مردم و مقاومت پیشناز آنهاست که طی ۴۰سال حاکمیت آخوندی یک آن از فکر براندازی نظام غافل نبوده و در تمامی دورانهای این حاکمیت، تمامی‌ توان و امکانات خود را در جهت سرنگونی آن بکار گرفته است.

همین مقاومت است که در حال حاضر هم با حمایت از کانونهای شورشی جبهه خود را در سرتاسر ایران گسترانده است، تا جایی که معاون قضاییه آخوندی اذعان می‌کند که این مقاومت (دشمن) دل او و سایر سردمداران حکومت را «خالی» کرده است.

مقاومتی که در فضای مجازی و در فضای عینی جامعه نارضایتی‌های مردمی را به سوی قیام و اعتراضات گسترده سمت‌وسو می‌دهد.

آن‌چنان‌که آخوند سعیدی در نمایش جمعه مشهد همزمان با ابراز هراس نسبت به وضعیت رژیم در فضای مجازی نسبت به این دشمن گفت: «جنگ نظام با مجاهدین و جبهه جهانی دشمنان بر سر موجودیت است و آنها می‌خواهند سر بر تن ما نباشند».

ابراز نگرانی‌ها نسبت به مقاومت پیشتاز مردم ایران و فضای مجازی نتوانسته و نخواهد توانست نظام را از دام این دشمن حاکمیت جهل و جنایت که جبهه‌اش را در سراسر ایران گسترش داده نجات بدهد، خصوصاً این‌که مردم قیام‌آفرین و کانونهای شورشی از هر فرصت و هر بزنگاهی برای مقابله با رژیم آخوندی استفاده کرده و آتش قیام و خیزش را علیه آن شعله‌ورتر می‌کنند. فضای مجازی هم از آنجا که به خیزش و گستردگی و هماهنگی آن کمک می‌کند، همه نظام آخوندی را به وحشت انداخته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/99fb8935-82ee-48e6-9250-1e31b5490509"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات