728 x 90

پیروزی درخشان در دادگاه پاریس بر جبهه‌ٔ خلق مبارک

تظاهرات ایرانیان آزاده...
تظاهرات ایرانیان آزاده...
«دستور استاندار پاریس به تاریخ ۲۴ژوئن ۲۰۲۳ مبنی بر ممنوعیت
این تظاهرات، تجاوز جدی و آشکار غیرقانونی به آزادی تظاهرات را
به همراه دارد و آزادی بنیادین تظاهرات را به‌طور مفرط نقض کرده است».
(اطلاعیه دادگاه فوری پاریس، ۳۰ژوئن ۲۰۲۳ / ۹تیر ۱۴۰۲)
 

درک «حال دوران» به‌قول حافظ، عبور از دهلیزهای آزمون‌کننده‌ٔ آن را می‌طلبد. از طرفی مغلوب «حال دوران» نشدن هم حاصل گذار از توفانهای پیاپی آن است.

حال و عوالم «دوران» برای یک جنبش انقلابی، تاریخی، هدف‌مند و اصیل، گذار مداوم از دهلیزها و توفانها و برون‌آمدن سرفرازانه از آزمونهای آن است. ۴۵سال نبرد مداوم مقاومت ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی با حاکمیت پلید آخوندی و مماشاتگران و معامله‌گران با آن، گواه این آزمونهای مداوم و عبورهای سرفرازانه تا هم‌اکنون بوده است.

از آخرین نمونه‌ٔ این هماوردی‌ها، باید به پیروزی بزرگ مجاهدین خلق در دادگاه فوری پاریس در تاریخ ۳۰ژوئن ۲۰۲۳ / ۹تیر ۱۴۰۲ اشاره نمود.

 

لغو تظاهرات ۱ژوئیه ایرانیان هوادار مقاومت ایران در پاریس بر اثر مذاکره با ملایان، هدفی بود که ارتجاع و مماشاتگران با آن خیلی برایش کیسه دوختند و پیرامون آن بسیار دست‌و پاکوبی نمودند. متحدان بالفعل آخوندی در صحنه‌ٔ سیاسی ایران هم، چه نقل‌ونباتها به هم پاس می‌دادند و تبریک می‌گفتند که تظاهرات پاریس لغو شد و به‌دنبالش حمله به اشرف۳ صورت گرفت!

 

رسانه‌های آخوندی با زیرمجموعه‌های تلویزیون، رادیو، نمازهای جمعه و سخنگویان قضایی و وزارت‌خارجه‌اش به همراه هم‌سالکان سیاسیِ متحدشان، با دروغ‌پراکنی و دجال‌گری، هوار می‌زدند و دم گرفته بودند که لغو تظاهرات پاریس به‌خاطر مقابله با تروریست بودن مجاهدین است! در حالی که اطلاعیه‌ٔ پلیس فرانسه فقط و فقط بر تضمین نداشتن تأمین امنیت تظاهرات تأکید کرده بود.

 

در بیش از چهار دهه‌ٔ گذشته، از این خواب‌های پنبه‌دانه‌ٔ جبهه‌ٔ متحد ولایی ــ اصلاحاتی ــ شاه‌پرستی علیه مجاهدین خلق کم نبوده است، اما همواره بسیار عاجز از درک ریشه‌داریِ تاریخی، اصالت مبارزاتی و آرمان انسانیِ مبارزه‌ٔ مستمر مجاهدین خلق با دیکتاتوریهای موروثی بوده‌اند و هستند.

 

در دو دهه‌ٔ گذشته پی‌درپی اثبات شده است که هر کجای جهان که ذره‌یی قانون و حقوق رسمیت و جایگاه و حرمت داشته باشد، با وجود تمام زدوبندهای ارتجاعی ــ استعماری، این مقاومت سیاوش‌گونه‌ٔ ایران است که سرفرازانه از میان دهلیزهای آتش مماشات و بهتان و اتهام و شیطان‌سازی، بیرون می‌آید. اطلاعیه‌ٔ دادگاه فوری پاریس به‌تاریخ ۳۰ژوئن ۲۰۲۳ / ۹تیر ۱۴۰۲ برگی دیگر از حقانیت قانونی و حقوقی و سیاسیِ مجاهدین خلق و مشروعیت مبارزه‌ٔ تاریخی آنان با دیکتاتوری ملایان است.

 

این تاریخ مستمر حقانیت یک پایداری مبتنی بر احقاق حقوق مردم رنج‌کشیده از دیکتاتوریهای موروثی است که در هر دادگاهی در کشورهای اروپایی، همواره پیروز میدان عرصه‌ٔ نبرد اصالت و قانون و حقوق علیه ابتذال و استبداد و مماشات بوده است. برآیند مداوم این پیروزیهای بین‌المللی همواره تأکید کرده و می‌کند که: هزینه‌ٔ معامله با ارتجاع پلید آخوندی از جیب مردم و مقاومت ایران، ممنوع!

 

در ۴۵سال گذشته، پایداریهای پرشکوه در داخل و خارج ایران علیه حاکمیت ملایان و هم‌دستان و معامله‌گران با آن، مبنای مشروعیت و حقانیت مقاومت ایران و زیرساخت همواره استوار دیپلماسی همیشه پیروزمند آن بوده است. اعتبار جهانیِ این مقاومت ــ که از قضا این روزها کاروانی از حمایت را کسب نموده و ادامه دارد ــ گویای پرنسیپ‌های سیاسی و اخلاقی، جدیت مبارزه‌یی طولانی و ریشه‌داریِ اصالت تاریخی و آرمانی آن است.

پیروزی درخشان در دادگاه پاریس برای برگزاری تظاهرات ایرانیان در ۱ژوئیه بر مردم و قیام‌آفرینان، بر جنبش زنان و زندانیان سیاسی، بر اشرف‌نشانان همواره حاضر در میادین جهانی، بر اشرف۳ و بر شورای ملی مقاومت و مجاهدین خلق مبارک.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3bde53cc-3856-46a3-9a35-ee1f315f38b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات