728 x 90

چرا خامنه‌ای به دادگاه نمی‌آید؟!

جوانان شورشگر...
جوانان شورشگر...

به‌محض صدور حکم دادگاه رژیم علیه ۱۰۴تن از اعضای مقاومت ایران، رهبر مقاومت در پیامی تاریخی برای حضور در هر دادگاه صالح بین‌المللی، اعلام آمادگی کرد و گفت: «به‌عنوان نخستین مسئول مقاومت و ارتش آزادیبخش ملی ایران در جنگ داخلی با ارتجاع ولایت فقیه برای محاکمه در هر دادگاه و مرجع بی‌طرف بین‌المللی بار دیگر اعلام آمادگی می‌کنم».

البته از سوی مقاومت ایران و رهبری آن، همیشه برای حضور در مقابل افکار عمومی و مردم اعلام آمادگی شده و این مرام مجاهدین بوده که همواره کوچک‌ترین امور و جزییات مبارزه – تا جایی که حفظ اطلاعات برای امنیت جان مبارزان آزادی امکان می‌داده – به اطلاع عموم رسانده شود.

 

حضور رژیم در دادگاه!

در مقابل، این سؤال از رژیم پیش می‌آید که آیا حاضر است جلوی افکار عمومی جهانی شفافیت داشته باشد و مثلا در یک دادگاه علنی شرکت کند؟! آیا توان اطلاع‌رسانی در حد مثلا اعلام تعداد کشته‌شدگان در قتل‌عام ۶۷ و یا شهدای قیام ۱۴۰۱ هست؟!

ناگفته پیداست که دادگاه واقعی و علنی، محل رسیدگی به «داد» ملت است و در آنجا باید صادقانه همه چیز را مثل روز روشن کرد. این رژیم از همان اول با خیانت و دروغ بر سر کار آمده است و هیچ برنامه شفافی ارائه نکرده و همان وعده‌های زیر درخت سیب را هم درباره «آزادی‌ها» و «جمهوری» و «زنان» و... با حاکمیت ولایت فقیه و سرکوب و «یا روسری یا توسری» پاسخ داده است. خمینی جنگ را با چند میلیون کشته و معلول از دو طرف ادامه داد و مگر کسی جرأت داشت چرا بگوید و سؤال کند؟ بعدش هم زهر خورد و باز هم نگفت چرا. پس با دادگاه و پاسخ‌گویی و شفافیت مثل جن و بسم‌الله است. مثل آب خوردن دروغ می‌گوید. آدمها را می‌رباید و می‌کشد و به رودها یا بیابانها پرتاب می‌کند. مگر ولایت فقیه برای اطلاع‌رسانی است؟ مردم چه‌کاره‌اند؟! وسط آسمان، هواپیمای مسافربری را می‌زند سه روز به کره زمین دروغ می‌گوید و آسمان را به ریسمان می‌بافد. اصلاً معلوم نیست در تاریخچه خود چند انسان بی‌گناه را اعدام و سر به نیست کرده است. این اعداد ۱۲۰هزار و ۳۰هزار و ۱۵۰۰کشته آبان و ۵۰۰هزار کشته کرونا و... هم تماماً نتیجه تلاشهای شبانه‌روزی مقاومت ایران و نزدیک‌ترین تخمین قریب به یقین بوده است وگرنه این رژیم که آماری به کسی نداده و نخواهد داد و آمار واقعی را فقط خدا می‌داند و پس از سرنگونی تا حدودی برای بشریت مشخص خواهد شد. معلوم است که هرگز پای دادگاه و عدالت و محکمه و قانون نخواهد آمد مگر این‌که آن‌قدر مجبور شده باشد که سرنگونی‌اش را دیده باشد و فردایش سرنگون شود که آن هم بحث دیگری است. همین هفته گذشته، دو روز کل ایران را به بهانه گرما تعطیل کرد! هیچ‌کس نفهمید علت واقعی چه بوده و داد رسانه‌های خودش هم در آمد که بالاخره این «تعطیلی دو روزه کشور به چه دلیل» بوده است؟! این رژیم دادگاه می‌آید؟!

 

هم‌چون الماس

اما در برابر نکبت و سیاهی ولایت فقیه نگاهی به زلالی و شفافیت مقاومت و رویکردش با افکار عمومی و جامعه جهانی بیاندازیم:

  • درب قرارگاههای مجاهدین دهه‌هاست برای همه خبرنگاران و سازمانهای بین‌المللی و شخصیت‌های سیاسی باز بوده است. پس از جنگ آمریکا و عراق، ۱۶ارگان امنیتی آمریکا مدتها به صحبت و بازجویی شخصی با رزمندگان مشغول بودند و وزارت کشور عراق نیز همان روند را ادامه داد. اماکن اشرف سه در آلبانی نیز بارها از سوی رسانه‌ها و تلویزیونها و شخصیتها بازدید شده و گزارشهای منتشر شده در اینترنت موجود است.
  • در موضوع مهم مالی و تأمین هزینه‌های مقاومت، حساب ریال به ریال و سنت به سنت هزینه‌ها و دریافت و پرداختها و کمک مالی هموطنان در برنامه گلریزان همیاری اطلاع‌رسانی شده و بخش‌های مالی سازمان و شورای ملی مقاومت بارها با حضور در دادگاهها از پاک‌دستی مقاومت دفاع کرده و همواره پیروز میدان بوده‌اند.

 

البته که این لیست را می‌شود به همه پهنه‌های عملکرد مقاومت در همه سالیان، همه قرارگاهها و همه فعالیت‌ها در کشورهای میزبان گسترش داد. هم‌چنان که رهبر مقاومت در کتاب «استراتژی قیام و سرنگونی» تصویر شفاف و روشنی از سابقه و سیمای مقاومت (کلیهٴ فعالیت‌ها مواضع، خط‌مشی سیاست و استراتژی مقاومت) ترسیم کرده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/166b2d26-b035-4312-a762-14f67679c5c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات