728 x 90

کارزار چهارشنبه‌سوری تنها جواب شیخ آتش!

سخن روز
سخن روز

به‌رغم بسیج سرکوبگرانهٔ رژیم و آماده‌باش مزدوران نیروی انتظامی و سپاه و بسیج و اطلاعات آخوندی، جوانان شورشگر و کانون‌های شورشی چهارشنبه‌سوری را به خیزشی آتشین علیه رژیم ضدایرانی آخوندها تبدیل کردند. در بسیاری از شهرهای میهن جوانان شورشگر با بر افروختن آتش و پرتاب ترقه و سردادن شعارهای ضدحکومتی چهارشنبه‌سوری را علیه ضحاک دوران برپا کردند و در برخی شهرها مراکز سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، ستاد غارتگر فرمان خمینی و حوزه‌های جهل و جنایت آخوند‌ها را مورد تهاجم قرار دادند و به آتش کشیدند.

به این ترتیب در شرایط اختناق مطلق و در حالی که رژیم آخوندی همهٔ نیروهای سرکوبگر و مأموران امنیتی خود را بسیج کرده و به‌صحنه آورده و چهارراهها و خیابانهای اصلی شهرها را قرق کرده بود، اما باز هم کانون‌های شورشی نقش خود را به‌عنوان نیروی اختناق‌شکن و پیشران جامعه به‌اثبات رساندند. آن چنان که چهارشنبه‌سوری امسال با شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای»، «۱۴۰۳ آتش به‌بیت می‌رسه»، «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر»، «میدان ما ایران است، سر مار در تهران است»، «زن، مقاومت، آزادی»، «پاسخ ما به‌اعدام، آتش به‌سمت قیام»، حال و هوای دیگری داشت.

پیش از این، روز اول اسفند ماه جاری ستاد اجتماعی مجاهدین، طی فراخوانی کارزار ملی چهارشنبه‌سوری را با شعار تنها جواب شیخ آتش، آتش شعله برکَش!» اعلام کرد. در پاسخ به‌این فراخوان، کانون‌های شورشی و جوانان شورشگر در سراسر کشور از روز ۱۲اسفند، بلافاصله پس از کارزار سراسری تحریم انتخابات قلابی خامنه‌ای به‌پا خاستند و در یک کارزار سراسری و طی دهها رشته عملیات آتشین، به‌این فراخوان پاسخ دادند.

در فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین خطاب به‌هم‌میهنان، قیام‌آفرینان سلحشور و جوانان مجاهد و مبارز ایران زمین، ‌آمده بود: خامنه‌ای ضحاک عمامه‌دار برای سدبستن در برابر قیام مردم ایران و برای این‌که از قیام خلق و سرنگونی محتوم گریزگاهی بجوید به‌جنگ‌در خارج از مرزهای ایران روی آورده است. اما شورشگران گفتند: میدان ما ایران و سر مار در تهران است.

آری، جواب شیخ ستمگر، خامنه‌ای دجال ضدبشر، آتش است و بس. فرزندان رشید ایران با چنگ و ناخن و دندان، بند از بند این رژیم خواهند گسست.

باید تمامی خشم فرو خوردهٔ محرومان، کارگران، کولبران، سوختبران و تمام مردم ایران را با شعله‌های سرخ بر سر خامنه‌ای و رئیسی و پاسداران جنایت بریزیم.

در ادامه فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین، خطاب به‌کانون‌های شورشی و جوانان شورشگر میهن آمده بود: باید نمادها و مظاهر حاکمیت رژیم آخوندی را در همه جا منهدم کرد.

در پاسخ به‌این فراخوان، کانون‌های شورشی، در دهها رشته عملیات انقلابی و اختناق مراکز سرکوب و غارت و دجالگری نظام پلید ولایت فقیه را به‌آتش کشیدند یا منفجر کردند.

علاوه بر این عملیات‌های آتشین، نمادها و مظاهر حاکمیت آخوندی و بنرهای تبلیغاتی رژیم در دهها شهر توسط کانون‌های شورشی و جوانان شورشگر به‌آتش کشیده شد. این شهرها عبارتند از:

جیرفت، دهدشت، الیگودرز، دزفول (در چند نقطه) گرگان، زاهدان، کرمان، نرماشیر کرمان، کرمانشاه، ارومیه، مشهد، اصفهان، رشت، آستارا، گچساران، محلات، کرج، مهرشهر کرج، سمنان، اردبیل، کازرون، قیدار زنجان و تهران

در برخی شهرها، کانون‌های شورشی با نصب پوسترهای حاوی تصاویر یا با فتوکال تصاویر رهبری مقاومت بر دیوار و با شعارها و نصب پلاکاردها و پرده‌نوشته‌ها حاوی شعارهای ملی و میهنی به‌استقبال کارزار ملی چهارشنبه‌سوری رفتند و در شامگاه ۲۲ اسفند:

در تهران: در میدان تجریش عکسهای خامنه‌ای و قاسم سلیمانی به‌آتش کشیده شد. در مشیریه و سرآسیاب ملارد جوانان با سردادن شعار «مرگ بر خامنه‌ای» و «جلاد مرگت فرا رسیده» مواد آتش‌زا پرتاب کردند. در شمیران ترقه و نارنجک‌های دودزا و صوتی و آتش تمام فضا را پر کرده است. در شهریار جوانان شعار «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر» سردادند. در قلعه حسن‌خان تهران جوانان با آتش خیابان را بستند.

در قم: جوانان با آتش زدن لاستیک اقدام به‌بستن خیابان کردند.

در سنندج: جوانان به‌پایگاه بسیج رجایی در محله حاجی‌آباد نارنجک آتشزا پرتاب کردند. جوانان شعار مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر سر دادند.

در مشهد و قزوین جوانان با شعار «زن، مقاومت، آزادی» و «سال ۱۴۰۳ آتش به‌بیت می‌رسه!» آتش بر افروختند.

در اراک و ساوه: مردم طناب دار را در اعتراض به‌اعدامهای گسترده در رژیم آخوندی به‌آتش کشیدند و شعار دادند «پاسخ ما به‌اعدام، آتش به‌سمت قیام!» سر دادند.

در اهواز: جوانان در گروه‌های چند نفره از روی آتش می‌پرند و پلاکارد «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر!» در دست داشتند.

در کامیاران: جوانان با روشن کردن آتش شعار «مرگ بر خامنه‌ای» و «آتش جواب آتش!» سر دادند.

در اصفهان: جوانان با آتش زدن لاستیک شعار می‌دادند «آتش آتش تهاجم، این است جواب مردم».

در فردیس کرج: جوانان شعار می‌دادند «میدان ما ایران است، سر مار در تهران است».

جوانان در بهشهر، شهر کرد، بابل، اندیمشک و لاهیجان عکس‌های خامنه‌ای و قاسم سلیمانی را به‌آتش کشیدند.

آری، اینچنین باید به‌سوی سرنگونی و پیروزی به‌استقبال نوروز و سال نو پیش برویم، بر «سر مار» بکوبیم و ایران اشغال شده را از جلادان عمامه‌دار پس بگیریم و زیباترین وطن را آزاد و آباد کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/18765b62-7c72-4af5-8826-119d0f1fdac0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات