728 x 90

کرونا و تجارت خونین

شیوع گسترده سوه دلتای کرونا در سطح کشور
شیوع گسترده سوه دلتای کرونا در سطح کشور

مجری تلویزیون شبکه خبر از خیز شتابان موج پنجم کرونا در استان تهران خبر داد و علیرضا زالی فرمانده ستاد حکومتی کرونا در تهران گفت: «تعداد ترخیص بیماران کرونایی نسبت به ورودی بستریها به تراز یک تراز منفی را نشان می‌دهد. از ویژگیهای خیز پنجم این هستش که هم در جوانترها بیشتر دیده میشه به‌نظر می‌رسد تمام مختصاتی که من عرض کردم به‌خصوص گروه‌های سنی جوان تر مفهومش این است که بیشتر سوش دلتا الآن به‌عنوان سوش بارز دارد خودش را نشان می‌دهد» (تلویزیون شبکه خبر ۱‍۷ تیر ۱۴۰۰).

.

تلویزیون شبکه پنج خبر داد: « پانزده مرکز استان کشور وضع قرمز کرونا اعلام شده و هم‌اکنون ۱۲۰شهرستان در وضع قرمز، ۱۸۲شهرستان نارنجی و ۱۴۶شهرستان در وضع زرد کرونا قرار دارند» (تلویزیون شبکه پنج ۱۶تیر ۱۴۰۰)

کرونا در سیستان و بلوچستان به یک فاجعه تبدیل شده و سایت خبر فوری رژیم نوشت آمار کرونا در سیستان و بلوچستان برابر با کل پاکستان است اما خامنه‌ای هم‌چنان در حال پیگیری در رابطه با کسب و کار پرسودش در تجارت واکسن کرونا است.

حاکمیت ولایت فقیه قیمت واکسن بی «برکت» داخلی را ۲۰۰هزار تومان تعیین کرده است و از دو دوز واکسن برای ۸۰میلیون ایرانی ۳۲تریلیون تومان برای نظام درآمد خواهد داشت.

این درآمد معادل ۸میلیارد دلار ۴هزار تومان است، در شرایطی که واکسن مرغوب هم در بازار قاچاق بین ۲۵تا ۶۰میلیون تومان در تهران خرید و فروش می‌شود.

این در شرایطی است که به‌نوشته رسانه‌های حکومتی رژیم ایران تنها کشوری در جهان است که بابت واکسن از مردم پول می‌گیرد. به‌نوشته یک رسانه حکومتی حتی دولت یونان برای جوانانی که واکسن کرونا را بزنند جایزه ۱۵۰ یورویی می‌دهد (انتخاب ـ ۸تیر).

در رابطه با ادعای ساختن چند نوع واکسن، سایت خبرآنلاین ۱۲تیر ۱۴۰۰ نوشت: «سرتان به ۷نوع واکسن گرم شده ولی کرونا دارد جان مردم را می‌گیرد

کشورهای پیشرفته جهان حداکثر ۲ یا ۳نوع واکسن برای کرونا دارند و البته مدتها است کار واکسیناسیون مردم خود را آغاز کرده‌اند و واکسن‌هایشان را به دیگر کشورها نیز صادر کرده‌اند. ولی ما معلوم نیست چرا دنبال ۷ نوع واکسن کرونا هستیم و به‌صورت تکراری هزینه‌ها و نیروها و امکانات زیادی را به تولید این واکسنهای تکراری اختصاص داده‌ایم».

پاسخ این سؤال روشن است زیرا خامنه‌ای از روز اول واکسنهای کارآمد را حرام اعلام کرد، تا مثل هر تاجر دیگری بازار ۸۰میلیون نفری ایران را به انحصار خود و جنس تولیدی خود و دیگر شرکایش در بیاورد و این کار را هم کرد.

اما به هرحال تزریق واکسن معتبر به مردم با نیاز خامنه‌ای به کشتار مردم توسط کرونا و زمینگیر کردن آنان در برابر قیام در تناقض است، از این رو با انواع ترفندها تلاش می‌کند واکسیناسیون را تا آنجا که می‌تواند با انواع ترفندها به عقب بیندازد.

به‌نوشته روزنامه جهان صنعت ۹تیر ۱۴۰۰حداقل ۷ نوع واکسن داخلی در حال بازاریابی در ایران هستند. واکسن‌هایی که هیچیک از آنها مجوز سازمان بهداشتی را نداشته و به همین علت فاقد ارزش و کارآمدی تلقی می‌شوند».

نگاهی به این شرکتها کافی است تا نقش جنایتکارانه خامنه‌ای و روال مافیایی او و شرکایش که بر بازار واکسن در ایران حاکم کرده‌اند روشن شود.

واکسنهای این هفت شرکت عبارتند از واکسن کووبرکت متعلق به شرکت شفافارمد از زیر مجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان خمینی متعلق به شخص خامنه‌ای، واکسن فخرا متعلق به وزارت دفاع و آستان قدس، واکسن نورا متعلق به سپاه پاسداران، واکسن اسپوتنیک ایرانی متعلق به وزرات دفاع، واکسن سیناژن متعلق به آقازاده‌های نظام که شخص سعید نمکی هم پیش‌تر سهامدار شرکت‌های مرتبط با آنها بوده است.

دو واکسن متعلق به انستیتو پاستور و انستیتو رازی متعلق به دولت است، در کنار اینها هم‌چنین می‌توان از دو واکسن تقلبی دیگر که آقازاده‌ها در شراکت با کوبا و یک شرکت استرالیایی در حال سرهم‌بندی کردنشان هستند نام برد.

واکسن‌هایی که هیچ‌کدام ارزش دارویی ندارند زیرا واکسن می‌باید طی سه مرحله بالینی که در مرحله سوم به دست کم ۳۰ تا ۵۰هزار نفر تزریق شود، مورد آزمایش قرار بگیرند و پس از این‌که مؤثر و مورد تأیید واقع شد آن وقت می‌توان اسم واکسن روی آن گذاشت.

رونامه جهان صنعت با اشاره به ۷واکسن بی‌خاصیت نوشت: آفتابه لگن ۷دست شام و ناهار هیچی.

محمدرضا محبوب‌فر کارشناس رژیم به کشته شدن ۳۰۰هزار نفر بر اثر ابتلا به کرونا اعتراف کرد و گفت: «در حالی که کرونا در بسیاری از کشورها در حال ریشه‌کنی است و زنجیره انتقال قطع شده است، اما در کشور ما پیک‌های بعدی از راه می‌رسد. تاکنون بیش از ۳۰۰هزار نفر در کشور به‌علت ابتلا به کرونا درگذشته‌اند اما واکسنهای متنوع ایرانی یکی یکی رونمایی می‌شوند و کرونا هم‌چنان جولان می‌دهد» (روزنامه حکومتی آرمان ۷تیر۱۴۰۰).

در حالی که بارها کشورهای اروپایی و آمریکا به صراحت اعلام کردند دارو مشمول تحریم نیست و آماده همه نوع همکاری در ارسال دارو و امکانات پزشکی شدند، خامنه‌ای با بهانه‌های مختلف رد کرد. بلندگوهایش در جمعه‌بازارها هم هر بار در توجیه آن دروغی بافتند، یک روز گفتند پول نداریم، روز دیگری گفتند پول داریم واکسن به ما نمی‌دهند، و یک روز هم گفتند تحریم‌ها مانع است

اولین بهای ممنوعیت خرید واکسن معتبر از دست رفتن جان صدها هزار ایرانی بود، که هنوز هم ادامه دارد. با این وجود بر اساس آمارهای رسمی تنها نیم درصد از مردم ایران تا پایان خردادماه ۱۴۰۰ دو دوز واکسن دریافت کرده‌اند.

استراتژی آخوندها ایمنی [بخوانید کشتار] جمعی است و زمانی که مردم ایران تماماً کرونا گرفتند و ایمنی جمعی ایجاد شد، آنها تعدادی واکسن به بازار بیاورند و بوق و کرنا کنند که ما همه را واکسینه کرده‌ایم.

در زمینه مدیریت کرونا رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در سخنانی تندی علیه حاکمیت و وزیر بهداشت گفت: «راجع به پشت‌پرده مدیریت کرونا در ایران و این‌که ایرانیان باید برای تزریق واکسن به ارمنستان بروند! نمکی بیسوادی است که هیچ اطلاعی از واکسن و کووید ندارد و باید محاکمه شود! ننگ بر شما که به ایرانی خفت و ننگ دادید! بلای خفت‌باری سر ایرانیان آوردید که از زمان شاه عباس تا الآن بی‌سابقه بود! وزیر بهداشت باید محاکمه شود» (تلگرام چند ثانیه ۱۸تیر ۱۴۰۰).

مصفطی معین وزیر اسبق علوم نوشت: «اکنون فقط یک و دو دهم درصد از مردم ایران دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده و مصونیت یافته‌اند در صورتی که میانگین جهانی آن به ۱۷.۲ [هفده و دو دهم] درصد رسیده است! این چه افتخاری است که ایران در بین کل کشورهای منطقه نیز آخرین رتبه را در زمینه واکسیناسیون عمومی دارد!

هم‌اکنون با ادامه واردات و تزریق قطره‌چکانی واکسن، سالمندان و دردمندان مظلوم ایرانی در صف‌ها و ازدحام غیربهداشتی مراکز تزریق واکسن بلاتکلیف و سرگردان و در معرض آسیب بیشتری قرار دارند!» (سایت جماران ۱۸تیر ۱۴۰۰).

از آنجا که کرونا متحد بالفعل ولی‌فقیه است، اساساً قصدی برای درافتادن با آن و درمان مردم را ندارد تا با کلان تلفات انسانی جامعه را کنترل کند. اما خامنه‌ای و رئیسی هرگز نمی‌توانند جامعه عصیانی و شورشی ایران را مقهور و کنترل کنند. سیل اعتراضات اقشار مختلف مردم و شعارهای مرگ بر خامنه‌ای و رئیسی در جریان قطع برق گواه روشنی بر عزم و ارادهٔ ملی برای سرنگونی تمامیت نظام قرون وسطایی ولایت فقیه است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82433446-899d-43e5-a2f8-32c429f96276"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات