728 x 90

کشتار مردم با ملاحظات سیاسی یا پزشکی!

تاکید مجدد خامنه‌ای بر جهش تولید و اصرار روحانی بر گسترش مناطق سفید برای چیست؟ از افزایش موج کشتار در قربانگاه کار و کرونا چه سودی می‌برند؟ چرا روحانی با انکار فاجعه تلاش می‌کند اذهان را منحرف کند؟

روحانی: «روزهای پیک و اوج این بیماری و این ویروس در کشور ما تقریباً روزهای آخر اسفند و هفته‌های اول فروردین است».

یک کارشناس حکومتی با اشاره به کشتار گله‌ای، چراغی بر تاریک‌خانة کرونای ولایت انداخت.

روزنامه جهان صنعت ـ محبوب‌فر: «ایمنی جمعی یا ایمنی گله‌ای نه‌تنها به‌نفع جامعه مدنی و مجموعه نظام نخواهد بود بلکه این سیاست در آینده به‌صورت تولید انبوه بیماران کرونایی و افزایش مرگ‌ومیرها در جامعه سر باز خواهد کرد».

تلویزیون حکومتی ۱۷اردیبهشت ۹۹:

  • مجری: اکنون ۲روز است که تعداد مبتلایان قطعی ما داره افزایش پیدا میکنه دیروز ۱۰۰نفر امروز۳۰۰نفر نسبت به روزهای قبلش بیشتر شده و این می‌تواند یک سوت یک زنگ خطر باشد.
  • نمکی: الآن دقیقاً استانهای گرمسیر ما مثل خوزستان مثل هرمزگان مثل بوشهر اینها دارند به شکلی یک خیز‌هایی را برمی‌دارند.

به‌گواه پزشکان روانه کردن مردم به قربانگاه کار هیچ توجیه علمی و پزشکی ندارد. هدف قربانی کردن میلیونها انسان بی‌گناه پای سلامت و امنیت نظام ولایت است.

وحید احمدی، معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان: «از اوایل اردیبهشت به‌دلیل کم‌شدن کمرنگ شدن فاصله اجتماعی از ۲۳فروردین‌ماه یک روند افزایشی را از اوایل اردیبهشت داریم.

یک کارشناس حکومتی ضمن اعتراف به ملاحظات سیاسی به‌جای پزشکی نوشت: «به‌راستی در ایران چه می‌گذرد و مرجع تصمیم‌گیری در این بحران کیست؟ در چنین شرایطی انتظار می‌رود قوه قضاییه پا به میدان گذاشته تا مردم مظلوم ایران بیشتر از این بازیچه اهداف سیاسی عده‌ای نشوند».(روزنامه جهان صنعت ـ محبوب فر)

البته آن‌چنان‌که تابه‌حال نشان داده‌اند این مردم هستند که حساب خودشان را در کف خیابانها با کرونای ولایت روشن می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45f3d63a-9a28-48c8-9658-d74b6664b3b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات