728 x 90

گردهمایی امسال مقاومت در مختصات جدید سیاسی

گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس
گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس

                                                                                                    برگرفته از وب‌سایت Iran Freedom

تحولات ایران سرعت بی‌سابقه‌یی گرفته است. حتی کسانی که سنگ طرفداری از رژیم را به سینه می‌زنند، در این موضوع اتفاق‌نظر دارند که اوضاع در ایران به سمت تعیین‌تکلیف پیش می‌رود.

در صحنه داخلی طی هفته‌های گذشته شاهد قیام مردم کازرون بودیم و از سوی دیگر اعتصاب بی‌سابقه رانندگان کامیون که سراسر کشور را فراگرفته است.

دیدیم که چگونه جوانان و دانشجویان زاهدان به میدان آمدند و غارت‌شدگان، رژیم غرق در بحران را یک گام به عقب راندند.

از نظر بین‌المللی هم آثار خروج آمریکا از برجام هر چه بیشتر بارز می‌شود. بیانیه ۱۲ماده‌یی وزیر خارجه آمریکا این بحران را برای رژیم آخوندی خطرناک‌ و پیچیده‌تر کرده و تحریم‌های جدید دیوارهای بلند تنگنا و انزوا را در برابر نظام تقویت کرده است.

در چنین شرایطی مقاومت ایران در حالی که با تمام قوا به‌دنبال استمرار جنبش‌های اعتراضی و قیامهای مردمی است، در خارج کشور نیز درصدد برگزاری گردهمایی سالانه مقاومت در۳۰ژوئن است.

گردهمایی سالانه مقاومت که در نهم تیرماه در پاریس برگزار خواهد شد، در صفحه مختصات ایران که در هر گوشه‌یی از آن شاهد خیزش‌ها و قیام های پی‌درپی هستیم ـ چه جایگاهی دارد؟

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران و کهکشان بزرگ سال ۹۷که امسال در ویلپنت پاریس برگزار می‌شود، می‌خواهد دو پیام را به جهان برساند که:

  

  • سرنگونی رژیم آخوندی به دست مردم و مقاومت ایران قطعی است.
  • یک آلترناتیو دموکراتیک برای جایگزینی این رژیم وجود دارد. آینده از آن مردم ایران است و مردم آماده‌اند که آینده را دست بگیرند.

آری! پیام گردهمایی بزرگ امسال مقاومت بسیار روشن است. پیام پایان عصر دیکتاتوری آخوندها و آغاز یک خیزش عظیم اجتماعی که بالمال منجر به تغییر این رژیم و استقرار یک حکومت دموکراتیک و مردمی در ایران خواهد شد.

هدفی که شورای ملی مقاومت و مجاهدین خلق به‌مثابه پیشتازان مبارزه برای این تغییر دموکراتیک به مدت چندین دهه برای آن مبارزه کرده‌اند.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران در گردهمایی سال ۱۳۹۶مقاومت در پاریس گفتند: «پیام من به همه دنیا این است که:

۱ـ این رژیم باید ساقط شود تا صلح و آرامش به منطقه و جهان و دموکراسی و آزادی در ایران محقق شود. لازمه این‌ها، سقوط این رژیم است.

۲ـ امکان ساقط کردن این رژیم هست و سرنگونی در دسترس است.

۳ـ این رژیم یک آلترناتیوی دارد که قدرت جایگزینی رژیم و انتقال آرام قدرت از این فاشیسم دینی به نمایندگان واقعی مردم را دارد.»

و اکنون با اتکاء به تحولات و تغییرات یک‌سال گذشته بوضوح شاهد حرکت جامعه در تحقق و اثبات مفاد فوق‌الذکر است.

امسال اما حرف تمام مردم ایران که با قیام هایشان در سراسر کشور به‌روشنی و بوضوح بیان کردند این است که این رژیم آینده‌یی ندارد و ساقط شدنی است. مردم می‌گویند آلترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت ایران، خواهد توانست ایران را به ساحل امن برساند و از یک بحران ۴۰ساله به صلح، به آرامش و دموکراسی رهنمون سازد و آزادی و عدالت را محقق کند.

این گردهمایی به مردم ایران، به کانونهای شورشی، به شوراهای مقاومت، به کارگران اعتصابی در اصفهان و خوزستان و اهواز و سایر نقاط کشور، به غارت‌شدگان، به جوانان زاهدان و هموطنان بلوچمان، به هموطنان عرب و کردمان می‌گوید که این قیام و این مردم پشتیبان دارند. می‌گوید که این قیام ادامه دارد و این رژیم سرنگون می‌شود. پس همه ما باید عزم و اراده‌هایمان را برای تغییر این رژیم متمرکز کنیم.

آری این پیام کهکشان است.

پیام نیروهای مقاومت در داخل کشور؛ پیام کانونهای شورشی، هواداران مقاومت و... که به انحاء مختلف بیان می‌کنند نیز این است که کهکشان امسال، کهکشانی در ادامه و استمرار قیام است.

مقاومت ایران در گردهمایی امسال به جامعه جهانی این پیام را خواهد رساند که آری، آینده از آن مقاومت مردم و از آن کسانی است که این روزها در صحنه و در خیابانها برای تغییر بسوی یک ایران دموکراتیک حضور دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/73f5c1f2-2fc4-40ea-b49d-77cbdb03db47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات