728 x 90

یادداشتی بر سوءقصد به‌جان مادر شهید ستار بهشتی

مادر ستار بهشتی
مادر ستار بهشتی

روز ۱۸آذر۱۴۰۰ گوهر عشقی مادر ستار بهشتی در حین تردد برای زیارت مزار فرزند شهیدش ستار به امامزاده می‌رفت که توسط اراذل و اوباش خامنه‌ای مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه سر و چشم به‌شدت مجروح شد.

مردم محل با دیدن پیکر بیجان مادر در کنار خیابان، او را به بیمارستان رساندند و خوشبختانه خطر رفع شد. تصویری که از مادر همه دیدند این بود؛ با ضربه‌ای که به سر او زده‌اند، خون‌ریزی داخلی کرده و از چشم هایش هم گذشته به‌صورتش رسیده است.

درست همان روز وزیر کشور دولت ابراهیم رئیسی پاسدار وحیدی به سایت انتخاب گفته بود: ما باید فرصتها و تهدیدها را در حوزه زنان بشناسیم، اگر انقلاب بخواهد ضربه ببیند از ناحیه زنان است. شناخت فرصتها و تهدیدها در حوزه زنان بسیار مهم است و کارکرد دشمن بر فکر، اندیشه، روان، اخلاق و عملکرد بانوان خیلی مهم است.

و... کار فرهنگی لازم است اما کافی نیست ترکیبی از کار سخت و نرم، اجبار و اختیار و الزام و تمایل باید کنار هم باشند.

بنابراین بر کسی پوشیده نیست که با توجه به اظهارات رسمی وزیر کشور این سوءقصد از جانب عوامل خامنه‌ای بوده است. عواملی که مدتهاست خامنه‌ای به آنها فرمان آتش به اختیار داده و حالا این آتش به‌اختیاران اجیرشده با حمله به مادر شهید، رافت دولت جوان حزب‌اللهی را نشان داده‌اند.

در هر دو صورت برای رفع اتهام علی خامنه‌ای یا همین وزیر کشور جانی باید از گوهر عشقی مادر شهید ستار عذرخواهی کرده و عمل را سوءقصد اعلام کنند، از ایشان دلجویی کنند و خلاصه عوامل را معرفی و یا تحت پیگرد قرار دهند و... خلاصه یک خاکی به‌سر کنند.

البته علی خامنه‌ای بقدری پررو وقیح است که بعید نیست بیاید بگوید:

در پاریس مادر ستار بهشتی را روی میله گردها هل دادند.

یا در آمریکا...

اما چیزی که به مادر ستار بر می‌گردد این‌که با وجود کهولت سن فرمان اعتراض را هم‌چنان در دست دارد و خوب می‌راند، به همین دلیل است که این‌طور وحشیانه مورد رافت! و توجه پاسداران و اراذل و اوباش حکومتی قرار گرفته است.

در سکوت و بی‌عملی کسی نه کشته می‌شود و نه ضربه‌ای می‌بیند. بهتر است تا آخرین لحظه و تا آخرین نفس بر پاهای خود ایستاده بمانیم، ایستاده برزمیم و ایستاده بمیریم.

بهر حال این اقدامات ما را در براندازی پلیدترین جنایتکاران حاکم بر میهنمان مصمم‌تر می‌کند. دیکتاتورها هرگز نمی‌دانند که لحظه پایانی‌شان همان زمانی است که فکرش را نمی‌کنند.

 

ش. اکرمی

مسئولیت محتوای مطالب وارده برعهده نویسنده است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0842180c-7bb9-4544-b8f7-04cfd8bfed49"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات