728 x 90

حاکمیت ۳۸ساله آخوندها در ترازوی قضاوت

فقر در ایران
فقر در ایران
۳۸سال بعد از سرقت انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران توسط دزد بزرگ قرن، خمینی دجال و ضدبشر، شبکه‌های اجتماعی مردمی (توئیتر) تحت عنوان کارنامه سیاه ۳۸ساله رژیم آخوندها، نفرت و بیزاری عمیق مردم ایران را از تمام دسته‌بندیهای رژیم آخوندی با انتشار تصاویری به گویاترین زبان بیان کرده‌اند.
اما ضروری است که قبل از مراجعه به آنها، در چند جمله کوتاه و مختصر موقعیت اقتصادی و اجتماعی میهن اشغال شده را مورد بررسی قرار دهیم، چرا که در نتیجه سیاستهای خانمانسوز و ضد‌مردمی باندهای فاسد رژیم، فقر چنان دامن‌گستر مردم محروم میهنمان شده که بخشی‌هایی از هموطنان به ناچار برای امرار معاش به بازیافت وسایل اسقاطی و مواد غذایی و زباله‌گردی و کارتن خوابی و... روی آورده‌اند.
این همه در حالی است که میهن اشغال شده توسط آخوندها بر دریایی از نفت و گاز قرار دارد.
-اقتصاد کشور در چنان ورطه و گردایی سقوط کرده است که بنا بر آمار رسانه‌های رژیم بیش از ۵۰ درصد صنایع ایران خوابیده، یا با کمتر از ۵۰ درصد توان کار می‌کنند. بسیاری از صنایع کشور، از جمله صنایع برق و خودروسازی و... ، ورشکسته یا در آستانه ورشکستگی اند.
-بیکاری: بحرانی فراگیر و رو به افزایش. بنا‌ به اعتراف ابراهیم رزاقی کارشناس اقتصادی رژیم نزدیک به ۱۵میلیون بیکار در ایران وجود دارد.
-فقر و گرسنگی: سیاستهای ضدمردمی آخوندهای حاکم در بیش از سه دهه گذشته با نابود کردن طبقه متوسط ایران عملاً جامعه را به دو قطب کاملاً مجزا یعنی اکثریت بسیار کم‌درآمد و اقلیت ثروتمند تقسیم کرده است آن‌گونه که اکثریت مردم ایران زیر خط فقرند و امکان تهیه یک وعده غذایی ندارند. بنا‌ به اعتراف علی‌اکبر سیاری معاون وزرات بهداشت آخوند روحانی «در حال حاضر ۳۰درصد مردم کشور گرسنه‌اند و نان خوردن ندارند».
-حاشیه نشینی و آلونک نشینی: از جمعیت ۶۵ میلیونی شهرنشین ایران یک سوم آن حاشیه‌نشین می‌باشند. محمد سعید ایزدی، معاون وزیر راه و شهرسازی آخوند روحانی اعتراف می‌کند «حدود ۲۰ میلیون نفر در ۵۳ هزار هکتار سکونت گاه غیررسمی کشور ساکن هستند».
ــ فساد مالی، مانند سرطان، همهُ اندام جامعه را فراگرفته است؛ میزان این فسادها چنان کلان و نجومی است که قابل تصور نیست و بزرگ‌ترین غارتگریها و فسادهای مالی در تاریخ بشر محسوب می‌شوند. در رأس هرم این فساد شخص خامنه‌ای قرار دارد که ٩٥ میلیارد دلار سرمایه در اختیار دارد.
-پولشویی و نهادینه شدن قاچاق: مؤسسه حکمرانی بال مستقر در سوئیس چهارم تیر ۱۳۹۵ بار دیگر اعلام کرد که ایران در سال گذشته میلادی (۲۰۱۵)، در میان ۱۵۲ کشور رتبه نخست شاخص پولشویی جهان را داشته است. روزنامه حکومتی مردم‌سالاری آشکارا اعتراف می‌کند: قاچاق یک امر نهادینه در کشور است و بیش از ۷۰ درصد مسائل قاچاق ناشی از فرآیندهای رسمی اقتصاد کشور است.
-محیط‌زیست: از جمله مهمترین پیآمد حاکمیت ارتجاعی آخوندها بر میهن اشغال شده، ویرانی تمام‌عیار محیط‌زیست‌ و نابودی میراث طبیعی چندمیلیون ساله میهن می‌باشد. عیسی کلانتری، وزیر پیشین کشاورزی و مشاور آخوند روحانی در امور آب و کشاورزی اعتراف می‌کند: «در صورت ادامه بحران آب در ایران، این کشور به‌زودی به سومالی شباهت خواهد یافت و ۵۰ میلیون ایرانی نیز ناگزیر از مهاجرت خواهند شد».

در همین زمینه مسأله آلودگی هوا در تعدادی زیادی از کلان شهرهای به معضلی جدی تبدیل شده که سالانه جان هزاران نفر را می‌گیرد.
- اعتیاد: از جمله ننگین‌ترین بخش کارنامه سیاه حاکمیت ضدبشری آخوندهای دین‌فروش در میهن اشغال شده گسترش سرسام‌آور مواد مخدر خصوصاً در میان زنان و دانش‌آموزان کشور می‌باشد. رسانه‌های رژیم به‌نقل از کارشناسان و کارگزاران رژیم برآورد نموده‌اند که حداقل ۸ میلیون از هموطنان مبتلا به این درد خانمانسوز می‌باشند.
-خودکشی و خود سوزی: ایران تحت حاکمیت آخوندها در زمینه خودکشی زنان، رتبه اول در خاورمیانه و رتبه سوم را در جهان به خود اختصاص داده است. در نتیجه سیاستهای خانمان برانداز رژیم آخوندی خودکشی همچنین در میان دانش‌آموزان یعنی قشری که در سنین آرزو و امید هستند ریشه دوانده است.
- تصادفات جاده‌یی: رژیم غارتگر آخوندی با ۸۰۰هزار تصادف جاده‌یی در سال (یک و نیم برابر میانگین جهانی) از حیث آمار در رتبه اول مرگبارترین حوادث جاده‌یی در جهان قرار دارد. تلفات سالیانه حوادث جاده‌یی ایران با یک جنگ تمام عیار برابری می‌کند.
- حوادث و سوانح کارگری: رتبه نخست حوادث و سوانح کارگری در جهان به این رژیم ضد‌مردمی تعلق دارد. ۲۱ دیماه ۱۳۹۳ اکبر شوکت رئیس کانون انجمنهای صنفی کارگران ساختمانی در مصاحبه با خبرگزاری حکومتی ایسنا به صراحت اعتراف می‌کند: رژیم ایران در رابطه با حوادث کار ساختمانی در دنیا رکوردار می‌باشد».
-اعدام: استمرار روزانه اعدامها تحت عناوین آخوند‌ساخته در حاکمیت ضدبشری آخوندی چنان جامعه بشری را تحت تاثیر خود قرار داده است که در تمام سالیان اخیر، اغلب رتبه نخست تعداد اعدام در جهان را به نسبت جمعیت به خود تعلق داده است. عفو بین‌الملل علاوه بر اینکه رژیم ایران را در سال میلادی ۲۰۱۴ دارای رتبه نخست اعدام در جهان معرفی کرد، در ژوئیهٴ ۲۰۱۵، اعلام کرد که میزان اعدامها در ایران «یک تصویر وحشتناک از دستگاه کشتار برنامه‌ریزی شده حکومتی را نشان می‌دهد».
- بیسوادی: میلیونها کودک ایرانی به علت مشکلات اقتصادی و اجتماعی از تحصیل محروم می‌باشند. بنا‌ به اعتراف معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی ۱۰ میلیون بی‌سواد و ۱۰ میلیون کم سواد در کشور وجود دارد.
- ازدواج کودکان: یکی دیگر ارمغانهای رژیم ضدبشری آخوندی برای مردم ایران پدیده شوم ازدواج کودکان می‌باشد. قربانیان کودکی که در دوران نونهالی، به جای تحصیل، بازی، تفریح تنها و تنها به‌دلیل فقر در معرض انواع آسیب‌های روحی و جسمی ناشی از این ازدواج های اجباری قرار می‌گیرند. کارگزاران رژیم اعتراف می‌کنند که: «در حال حاضر "۴۳ هزار دختر بچه‌ ۱۰ تا ۱۵ سال" در کشور ازدواج کرده‌اند».

۳۸سال حاکمیت آخوندها از دیدگاه مردم در شبکه اجتماعی توئیتر:
انقلاب اسلامی یا انقلاب اختلاسی؟! /اختلاس Embezzlement

برای حمل این تعداد لاستیک به #کولبر چقدر می‌دهند که چند صد متر آنطرف‌تر جانش را مطالبه می‌کنند اینجا #ایران است

#کارنامه۳۸ساله فقط سرکوبهای ۸۸!
#٢٢بهمن هر روز بر صف بیکاران بر اثر تعطیلی کارخانجات افزوده می‌شود و هزاران مشکل دیگر. #کارنامه۳۸ساله

در 38 مین سالگرد انقلاب57گزارشگران بدون مرز می‌گوید #ایران یکی از 5 زندان بزرگ جهان برای فعالان رسانه‌یی است #کارنامه۳۸ساله #٢٢بهمن #دهه_زجر
 

 
حدود یک میلیون کشته و زخمی در جنگ... #دهه زجر
# انقلاب بزرگ مردم #ایران نه مرده و نه خاکستر شده بلکه در مقاومت کبیر میهنی تعمیق یافته است #دهه_زجر #٢٢بهمن
 

 
 این ماه ماه بهمنه، سیدعلی وقت رفتنه مرگ براصل ولایت فقیه # انقلاب #٢٢بهمن #ایران #تهران #دهه_زجر

#کارنامه۳۸ساله فقط جنایت و کشتار با ۱۲۰ هزار شهید- دست آورد انقلاب در حکومت آخوندی! #٢٢بهمن #دهه_زجر
 

 

 
عکسی از نقش زنان در قیام ۵۷ بعد از انقلاب با روی کار آمدن خمینی و به بیراهه کشیده شدن آن، زنان بیشتر از گذشته مورد سرکوب و آزارند #کارنامه۳۸ساله
 

 
سی و هشت سال کشتن عزت نفس و اعتماد ملی در ملت؛ #٢٢بهمن #دهه_زجر #کارنامه۳۸ساله
 

 
#٢٢بهمن هر روز برصف بیکاران بر اثر تعطیلی کارخانجات افزوده می‌شود و هزاران مشکل دیگر. #کارنامه۳۸ساله


بی حجاب و با حجاب در کنار هم بدون هیچ مشکلی زندگی می‌کردند با آمدن حجاب اجباری همه زنان را به بربریت کشاندند #۲۲بهمن #کارنامه‌۳۸‌ساله

یک عکس، از نقش زنان درقیام سال۱۳۵۷.. بعد از انقلاب باروی کار آمدن خمینی و به بیراهه کشیده شدن انقلاب مردم، زنان بیشتر ازگذشته مورد سرکوب واقع شدند
 

 
سپاه پاسداران یکی از اصلی‌ترین اهرمهای سرکوب زنان و دختران ایرانی در خیابانها هستند. #ایران #سپاه #IRGC #Terorrism
 

 

 
 
#سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان #ایران باید در لیست تروریستی قرار بگیرند.#IRGC #Terorrism
 

 
#Iran #News Bolton Says #Irandeal ’One Heartbeat Away from Disappearing’ http://dlvr.it/NLNmrY
 
جعفر بدری، پیرمرد پاوه‌ای در راهپیمایی۲۲بهمن در #تهران به یاد #کولبران سردشت، باری بر پشت خود گذاشت و ساعتها توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
 

 
دیگه بی‌انصاف نباشید، ما در صنعت کاخ سازی پیشرفت‌های چشم گیری داشتیم و ۱۰۰ درصد خودکفا شدیم. #کارنامه‌۳۸‌ساله
 

 
امروز، نه استقلال داریم نه آزادی نه جمهوری، اسلاممون هم که اسلام واقعی نیست. اینه اوضاع کارنامه #کارنامه۳۸ساله

#کارنامه٣٨ساله تحلیل نمی‌کنم ولی به نتیجه‌های انقلابت نگاه کن. بچه‌های دهه شصت و هفتاد و هشتاد! ویرانی، تباهی، فساد، مرگ

اعتیاد، فقر، از بین رفتن منابع کشور... #کارنامه۳۸ساله

اصل کارنامه انقلابو از لای پروندش کشیدم بیرون #کارنامه٣٨ساله

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/268109ad-6bb4-4bf1-803d-d27f19ac0336"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات