728 x 90

کسی این ۳۸۰هزار میلیارد تومنو ندیده؟

--
--
روس‌ها طلاهای پشتوانهٴ اسکناس ایران را به مصدق ندادند تا به قوام السلطنه بدهند.

اوباما هم پول‌ها و طلاهای بلوکه شده ایران را نگهداشت تا به خامنه‌ای بدهد.

حالا کیهان برداشته نوشته: آن 380هزار میلیارد تومان (یعنی همان هدایای ارسالی اوباما) کجاست که مردم اثر آن را نمی‌بینند؟

ایران کشوری است که 380هزار میلیارد تومان در آن به‌راحتی گم می‌شود!

***
کیهان چند روز پیش در این مورد نوشته بود: «رئیس سازمان انرژی اتمی مدعی شد 100میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده ایران آزاد شده است. علی‌اکبر صالحی در مصاحبه با ایسنا و در پاسخ به این پرسش که بالاخره پول‌های بلوکه شده ایران به‌خاطر تحریم‌های سال‌های اخیر چقدر بود؟ گفت: چیزی حدود 100میلیارد دلار پول جمهوری اسلامی ایران آزاد شده است و می‌توانیم از آن استفاده کنیم. اما این پول‌ها متعلق به همه نهادهای ذی‌ربط در جمهوری اسلامی است نه صرفاً دولت یا بانک مرکزی».

یعنی این پول‌ها ملک طلق روحانی و دولتش نیست و باید سهم باند رقیب هم پرداختش شود! این همه دریدگی برای تقسیم پول آنهم جلوی چشم ملت و بعد هم نوشتن آن با این همه صراحت، یکی از عجایب روزگار است که تنها در نظام مترقی ولایت مطلقه فقیه می‌توان یافت و دید! اما بقیه مطلب... کیهان نویس نوشته: «این اظهارات در حالی است که اولاً درآمدهای ارزی در صورت بازگشت و امکان دسترسی، در خزانه واریز می‌شود و ثانیا اگر واقعاً 100میلیارد دلار پول ایران آزاد شده باشد، باید پرسید این رقم (معادل 380هزار میلیارد تومان) کجا رفته که مردم کمترین اثر مثبت آن را در حل مشکلات معیشتی و رفع رکود و بیکاری نمی‌بینند. چنین رقمی در واقع معادل درآمد چند سال کشور است و این در حالی است که دولت همین امسال اعلام کرده 58هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد». (منبع: روزنامه کیهان خامنه‌ای ۸/۱۲/۹۵)

اینکه میزان دقیق آن پول‌ها و شمش‌های طلایی که اوباما توی صندوق چوبی و تابوت برای خامنه‌ای فرستاد دقیقاً چقدر بوده از آن اسراری است که شاید 30سال بعد که اسناد امروزی وزارت‌خارجه آمریکا انتشار علنی پیدا کرد مشخص شود، اما همین الآن هم از لابلای گمانه زنی‌های گوناگون می‌توان به حدود تقریبی آن پول بی‌زبان که به آخوندها داده شد پی برد.

در ادامه جدولی را می‌بینید که چند مورد گمانه زنی‌های تخصصی دربارهٴ میزان آن پولها از منابع گوناگون ثبت شده و خود سندی است که می‌تواند بماند و در آینده و هنگام محاکمه سران دزد و جنایتکار رژیم آخوندی مورد استفاده قرار گیرد. سندی که از منابع مختلف و نهادهای گوناگون نظام نقل‌قول رسمی کرده و به همین علت هم قابل استناد است.

نکته قابل‌توجه این‌که سند زیر متعلق به خبرگزاری فارس متعلق به سپاه پاسداران است که خود دنبال سهم گیری از هر پولی است که در این مملکت جا به جا می‌شود! یعنی باجگیر محله!
 


این سند را خوبست هر ایرانی میهن‌پرستی نگهدارد تا روزی شاید به‌کار آید.

هر آموزگاری می‌تواند این سند را به دانش آموزانش نشان بدهد تا بچه‌هایی که این روزها را ندیده‌اند بدانند سرمایه‌های ملی مملکتشان چگونه توسط آخوندها حیف و میل می‌شد.

این سند را دانشگاهیان می‌توانند به همدیگر نشان بدهند و یادی کنند از دکتر مصدق فقید که طلاهای پشتوانهٴ اسکناس ایران را روسها نزد خود نگهداشتند و به او که تنها دولت ملی تاریخ معاصر ایران بود ندادند اما به قوام السلطنهٴ خائن دادند تا سهم شاه و وزیر و سفیر و همه را بدهد!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f93a4d81-6bf7-4d8f-b3b4-5d429a9365c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات