728 x 90

برخورد نزدیک از نوع سوم

برخورد نزدیک از نوع سوم
برخورد نزدیک از نوع سوم
برخورد نزدیک از نوع سوم فیلمی سینمایی از گونه علمی-تخیلی به کارگردانی و نویسندگی استیون اسپیلبرگ است که در سال ۱۹۷۷بر پرده سینماها رفت و در آن به برخورد با موجودات فضایی می‌پردازد.

در این فیلم نکته جالب آنجا است که بازیگران فیلم در ابتدا و انتهای داستان، خودشان را با نام واقعی معرفی می‌کنند و مخاطب را دعوت به دیدن فیلمی می‌کنند که به گفته آنها برگرفته از یک داستان واقعی ‌است. این شیوه ساخت توجه مخاطب را بیش از پیش به متن داستان جلب می‌کند. به‌خصوص که این اتفاقات به‌طور واقعی رخ داده‌اند…

برخورد نزدیک در حکومت پر فریب
در نظام رو به سقوط آخوندی نیز با صحنه‌هایی مثل برخورد نزدیک از نوع سوم مواجهیم. سران باندهای مافیایی رژیم آخوندی تاکنون سعی می‌کردند خود را دور نگه داشته و جنگ جناحی خود را به اعضای پایین باند محدود کنند و یا جناح رقیب را به‌طور عام مورد حمله قرار دهند (یعنی برخورد نزدیک از نوع اول و دوم). اما در جریان نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری و به‌ویژه در مناظرهٴ سرکردگان هر باند- همان مناظره‌هایی که رؤسای هر جناح، رقیب چپاولگر و جنایتکارش را به‌روشنی تمام با اسناد و مدارک معرفی می‌کرد- حالا این سردمداران هر کدام از باندها هستند که مستقیماً مورد هدف قرار می‌گیرند:
«… آقای روحانی شما نبردید، باختید، همه چیزتان را باختید؛ هم اعتبار و هم اخلاق و مرام را… این کمال بی‌آزرمی است که در ایام رقابتهای انتخابات… مواضع انقلاب و نظام را… به لجن بکشید و در فردای پیروزی… مخاطب خود را سفیه انگاشته و از موضع قلندرانه تواضع‌فروشی فرمائید… این کمال بی‌آزرمی است که در شهوت نشست بر کرسی صدارت اصول فروشانه آرای خود را از بازار سیاه سیاست ابتیاع فرمائی. … پشت سر خود را ببینید که چه دسته گل‌هایی به آب دادید؟ … شما گندم نمایانه جوفروشی کردید.

ارزشش را داشت آقای رئیس‌جمهور!؟ … می‌ارزید و می‌صرفید تا برای مانایی [ماندن] در قدرت… نیروهای سپاه را متهم به موشک‌بازی کنید؟ می‌ارزید و می‌صرفید تا مانایی در قدرت… رقیب‌تان را متهم به خشونت و سرزنش بابت اعدام… نمائید؟» (تسنیم، رسالت، کیهان، مشرق نیوز، خبرگزاری فارس، آخرین خبر، بتانیوز، خبر فارسی، رویداد 24، خبر روز و… - 2خرداد 96)

«رهبر.. به موضوع پذیرش سند 2030سازمان ملل و یونسکو از جانب دولت اشاره کردند و با انتقاد شدید از این موضوع گفتند: این سند و امثال آن، مواردی نیستند که جمهوری اسلامی ایران تسلیم آنها شود، و امضای این سند و اجرای بی‌سر و صدای آن قطعاً مجاز نیست… ایشان با تأکید بر این‌که اصل این کار غلط است، خاطرنشان کردند… جمهوری اسلامی ایران احتیاجی به این سند ندارد… نباید کار تا جایی پیش برود که اکنون ما مجبور به جلوگیری از آن شویم. پذیرش سند 2030، معنا ندارد». (ولی‌فقیه ارتجاع-خبرگزاری فارس، 17اردیبهشت 96)

«مردم در این انتخابات به فریبکاران، نه گفتند… همین فریبکاران، قصد داشتند سند 2030را به دروغ مقابل فرهنگ و دین مردم نشان دهند… متاسفم برای کسانی که در انتخابات سوء‌استفاده کردند. هر چند که من از غیبت و گناه دیگران می‌گذرم، اما نسبت به 2030من نمی‌گذرم…» (آخوند حسن روحانی- اولین نشست خبری روحانی پس از انتخابات-1خرداد 96)

« انقلاب و انقلابی‌گری به‌معنای افراطی‌گری نیست. این دوگانه‌هایی که سوغات بیگانگان است و حرف دشمنان ایران است نباید در فرهنگ سیاسی ما جا باز کند». (خامنه‌ای-خبرگزاری صدا و سیما- 14خرداد 95)

«کسی حق ندارد نظر خود را بر دیگران دیکته کند… کسی حق ندارد انقلاب را به نفع خود تفسیر کند… همگان متوجه شدند که راه درست دوری از افراطی‌گری است». (روحانی-1خرداد 96)

«… سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلح نظام و حامی رئیسی، طی بیانیه‌یی پیشنهاد تشکیل دولت سایه را مطرح کرد… چهره‌های اصول‌گرا نیز اعلام کردند که باید از این 16میلیون رأی استفاده کنند… عزت‌الله ضرغامی در کانال تلگرامی خود نوشت: رئیسی می‌تواند در جایگاه آلترناتیو قوی نسبت به دولت… نقش تاریخی ایفا کند». (سایت فرارو- 3خرداد 96)

«موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و امام جمعه تهران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد رأی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری: آقای رئیسی ۱۶میلیون رأی حلال داشت». (تسنیم- 4خرداد 96)

این بدین معنی است که کلیه آراء آخوند روحانی، رأی حرام است. همین مضمون را یکی از سایت‌های باند روحانی چنین می‌گوید: «این سخنان امام جمعه تهران حکایت از این معنا دارد که 23میلیون رأی حسن روحانی غیرحلال است؟ (انتخاب- 4خرداد)

امام جمعه نمره موقت تهران ادامه می‌دهد: «ممکن است با بررسی مجدد تخلفات انتخابات رأی رئیسی از ۱۶به ۱۹میلیون و روحانی نیز از ۲۳به ۲۱میلیون برسد». (همان منبع بالا)

«رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: جبهه مردمی ۱۶میلیون رأی مؤمنانه خالص به دست آورده است». (تسنیم- 4خرداد 96)

و باز این بدین معنی است که کلیه آراء آخوند روحانی، نه مؤمنانه بلکه مشرکانه و ناخالص و با دغل و تقلب بوده است!

برخورد نزدیک و زد و خورد باندهای مافیایی نظام در بالاترین سطح ادامه دارد و هر روز شقه عمق بیشتری پیدا می‌کند.

اما در ورای همهٴ همه اینها، یک برخورد نزدیک دیگر نیز در افق و در چشم‌انداز نزدیک است؛ و آن همانا برخورد بسیار نزدیک مردم و مقاومت دیرپای آنان با رژیم پوسیده آخوندی است. داستانی واقعی که مردم با نام و هویت واقعی خود، یعنی مقاومت سرفرازشان، قیام می‌کنند و طومار این رژیم ضدبشری را در هم می‌پیچند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c3a6d92-26d3-4a2e-ab94-9f923809d8b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات