728 x 90

اذعان به انزوای جهانی و منطقه‌یی رژیم

تحریمهای جدید آمریکا علیه رژیم
تحریمهای جدید آمریکا علیه رژیم
در جـریان حملات باند ولی‌فقیه ارتجاع به حسن روحانی و باندش به‌خاطر تنگ‌تر شدن حلقه تحریمها به گردن رژیم، به گوشه‌هایی از انزوای جهانی و منطقه‌یی رژیم و وضعیت درهم‌شکسته اقتصادی و جام‌های زهر بعدی در پیش‌روی نظام اذعان شده است.

روزنامه حکومتی وطن امروز 9خرداد 96 در مورد سه رشته تحریم شامل لایحه S722 که تحریم کامل نهاد سپاه پاسداران است و یک تحریم ویژه محسوب می‌شود و بلوکه شدن ارز پتروشیمی متعلق به رژیم در چین و خیز تحریمی جدید درباره بسته شدن حسابهای نظام در هالک بانک ترکیه، نوشته است: «این سه تحریم باعث تعمیق اثر تحریمهای قبلی می‌شود. به بیان دیگر با گسترش تحریم برنامه موشکی، به سپاه، سپاه قدس، مسائل حقوق‌بشری و برنامه کمک به محور مقاومت، یک لایحه کامل تحریمی اضافه می‌شود». این روزنامه در پایان خطاب به دولت حسن روحانی می‌پرسد: «فارغ از سناریو نویسی‌های محتمل سیاسی، آیا دولت در مقابل این کلاف درهم‌پیچ اقتصادی راهی دارد؟».

کیهان خامنه‌ای در یادداشت 9خرداد 96 با اشاره به تحولات منطقه‌یی نوشته است: «مقطع زمانی کلیدخوردن تحریم‌های تازه مهم و قابل تأمل است، چرا که کمتر از یک هفته پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران و سفر دونالد ترامپ به غرب آسیا صورت گرفت». کیهان سپس می‌پرسد: «حال که آمریکایی‌ها اینچنین شمشیر را برای نظام از رو بسته‌اند، در مقابل چه باید کرد؟». پاسخ کیهان خامنه‌ای به این سؤال لاعلاجی نظام را برجسته کرده است. کیهان نوشته است: «نخست آن که واکنش‌ها به کلیدخوردن تحریم‌های جدید باید یکپارچه و جدی باشد. نکته دوم عمل به مرّ قانون است. حتی تعداد قابل توجهی از سیاستمداران و تحلیلگران آمریکایی نیز معترفند که در صورت وضع تحریم‌های جدید، چیزی از برجام باقی نخواهد ماند».

روزنامه جوان ارگان بسیح وابسته به سپاه پاسداران 9خرداد 96 هم در مقاله‌ای تحت عنوان” دولت دوازدهم ناگزیر از اصلاح رویکرد است ”هم سوز و گداز کرده است که «امروز اگر ‌چه به‌زعم اکثریت مطلق کارشناسان و صاحبنظران داخلی و خارجی، برجام، نافرجام و در دستیابی به اهداف مورد نظر کاملاً عقیم و ناکام بوده است، اما مستند به شعارهای انتخاباتی و قرائن و شواهد موجود، متأسفانه همان خط و رویکرد بی‌فرجام و خسارت‌بار و ضرورت مذاکره با شیطان اکبر و طاغوت اعظم، به‌عنوان نسخه عملیاتی دولت دوازدهم در سایر زمینه‌ها نظیر قدرت موشکی و وضعیت حقوق‌بشر در ایران و حمایت از جنبش‌های آزادیبخش (حزب‌الله، حماس و...) تجویز و مورد تأکید قرار گرفته است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bd8d666-3485-45be-9ded-2d20626fa7d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات