728 x 90

تقلبات نجومی و مخمصة رژیم در اعلام نتایج

-

جلسه اوپک
جلسه اوپک
رودر روییهای باندی در ادامه جنگ تقلبات انتخاباتی ادامه دارد

سخنگوی دولت حسن روحانی در پاسخ به اظهارات آخوند رئیسی گفت:‌ «صحبت از مهندسی انتخابات سخن درستی نیست. همه فرایند انتخابات تحت‌نظر شورای نگهبان بود».

نوبخت همچنین در پاسخ به حمله آخوند لاریجانی سردژخیم قضاییه به حسن روحانی گفت: «توصیه می‌کنم رئیس قوه قضاییه به جای کشاندن برخی مباحث به سطح جامعه آنها را در جلسه شورای عالی امنیت ملی که خود عضو آن است مطرح کند». (شبکه خبر رژیم 9خرداد 96)

فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع هم با یادآوری خطر قیام به رئیسی گوشزد کرد: «با توجه به این‌که هیچ‌کس در نظام راضی نیست اتفاقات سال 88 در کشور تکرار شود باید منتظر ماند تا شورای نگهبان نظر قطعی‌اش را اعلام کند. به‌این‌ترتیب به نظر من نباید در مورد صحت و عدم صحت انتخابات، نظری اعلام شود. انتظار از رئیسی این است که منتظر بماند تا شورای نگهبان گزارش خود را اعلام کند». (سایت حکومتی خبر آنلاین 9خرداد 96)

پیش از این آخوند احمد خاتمی در واکنش به ستاد انتخابات وزارت کشور تمام حرف آن را رد کرد و نوشت: «اجازه دهید خطیب جمعه حرف مردم را (لااقل‌ بخشی) از آنها را بزند و آنها را مدیریت کند تا تسلیم نهادهای قانونی مثل شورای نگهبان باشند». (خبر گزاری حکومتی ایرنا 9خرداد 96)

آخوند نقوی هم تحت عنوان ”شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه” با حمله به وزارت کشور روحانی نوشت: «ای کاش به همین مقدار که از تذکرات دلسوزانه امام جمعه برآشفتید و به سرعت دست به قلم شدید، نسبت به حرکتهای هنجارشکنی که از جانب برخی طرفداران کاندیدای خاص این روزها صورت گرفته است و دل... علما و متدینین را شکست و در ملأعام رقصیدند، برخی حجابها را برداشتند، شعارهای ضدارزشهای نظام دادند و طبق گزارشاتی، محرمات الهی را مرتکب شدند و... حداقل به‌عنوان کسانی که سر سفره شهدا نشسته‌اید اظهار انزجار می‌کردید». (همان منبع)

با این همه رسانه‌های باند روحانی به حمله به رئیسی ادامه داده‌اند. عبارت «پایان نجابت؟!» کد مشترک آنهاست، این رسانه‌ها نوشته‌اند: «رئیسی با به کار بردن عبارت انتخابات مهندسی شده رسماً از خطوط قرمز عبور کرد. رئیسی در حالی با فراغ‌بال این عبارت را بر زبان می‌آورد که رسانه‌ها هم برای انعکاس سخنان او با چالش خطوط قرمز روبه‌رو می‌شوند». (روزنامه حکومتی همدلی 9خرداد 96)

رسانه‌های دیگر باند روحانی ضمن دلواپسی از مواضع بعدی شورای نگهبان ارتجاع با یادآوری خطر قیام نوشته‌اند: «برخی تشکیک در سلامت انتخابات را دامن می‌زنند که این بدعتی خطرناک برای آینده سیاسی جمهوری اسلامی ایران است. باید دید شورای نگهبان در برابر این همه اتهام و تشکیک در سلامت انتخابات چه نظری می‌دهد.» (سایت حکومتی تدبیر 24روز 9خرداد 96)

«تقلب در انتخابات 96 برای اصول‌گرایان جنبه تناقض‌گونه و پارادوکسیکال دارد. چرا که اصول‌گرایان در سال 88 بگونه‌ای از ساختار انتخابات در ایران دفاع می‌کردند که تقلب و تخلف در انتخابات غیرممکن می‌شد و لذا آنها هرچقدر بر وقوع تقلب در این انتخابات پافشاری کنند، مردم در برابر عملکرد گذشته آنها بیشتر تردید خواهند کرد. در نهایت مهمترین دلیل امتناع اصول‌گرایان از ابطال نتایج انتخابات و برگزاری مجدد انتخابات در این است که شکست مجدد آنها در صورت تکرار انتخابات است و این شکست حتمی خواهد بود». (سایت حکومتی فرارو 9خرداد 96)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a2525b26-23e9-485a-b751-5c3caed5fd3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات