728 x 90

خامنه‌ای و نگرانی از یاس و فروپاشی

خامنه‌ای در گردنه بحران درونی
خامنه‌ای در گردنه بحران درونی
درست در روز حمله به مجلس رژیم و قبر خمینی؛ که علی‌القاعده باید به نمایش وحدت تبدیل می‌شد، خلیفهٴ مغبون و انتخابات باخته ارتجاع، در یک دیدار فرمایشی با عوامل خود در دانشگاهها، بار دیگر به دو شقه شدن نظام، اذعان کرد و بدون اسم آوردن از آخوند روحانی گفت:
«متأسفانه برخی در داخل همان ذهنیتی را که دشمن می‌خواهد به جامعه القا کند، در صحبتها، در روزنامه‌ها و در فضای مجازی، با صدای بلند تکرار می‌کنند».
او به این ترتیب نشان داد که شقه در رأس نظام عمیق‌تر و دامنه‌دارتر از آن است که حتی در شرایط حمله صورت گرفته بتواند آن را بهم بیاورد. در این نمایش حکومتی که برای بیان اظهارات خامنه‌ای ترتیب داده شده بود، او با دلداری دادن به باند ورشکستهٴ خود، سعی کرد شکست در مهندسی انتخابات برای بیرون کشیدن رئیسی جلاد از صندوق، و نیز ریزش و روحیه‌باختگی نیروهای خود را نحوی رفع و رجوع کند.

«... از شکست‌های مقطعی به هیچ‌وجه ناامید و مأیوس نشوید»
«اگر قرار بود که به‌واسطه شکستها یا ضربه خوردن‌ها، ناامید شویم، باید در دوران مبارزه یا دوران جنگ تحمیلی مأیوس می‌شدیم اما در آن مقاطع، هیچ‌گاه از شکستها مأیوس نشدیم زیرا با یأس و ناامیدی نمی‌توان به پیروزی دست یافت».

ولی‌فقیه ارتجاع، در قسمتی از همین سخنرانی، به «مصیبت بودن» تحریم انتخابات از سوی مردم نیز اعتراف کرد و در عین‌حال نتوانست برای چندمین با به سراغ روضهٴ تکراری سند 2030 نرود.
«حالا بعضی می‌آیند می‌گویند ما تحفظ دادیم یا گفتیم فلان چیزش را قبول نداریم؛ نه، بحث سر اینها نیست؛ فرض کنیم در این سند هیچ‌چیز واضح بینی هم که مخالف اسلام باشد وجود نداشته باشد؛ که حالا وجود دارد؛ من حرفم این است که نظام آموزشی کشور نباید بیرون کشور نوشته شود».
او در این رابطه آشکارا به آخوند روحانی تاخت و با لحن نیشداری یک موضعگیری او در ارتباط با سند 2030 واکنش نشان داد:
«آنها که خیال می‌کنند ما گزارش درست نگرفتیم؛ نه، گزارشهای ما گزارشهای درستی است. شما می‌گویید این سند مثلاً خلاف اسلام ندارد، داشته باشد یا نداشته باشد، اینجا ایران است، اینجا جمهوری اسلامی است. نظام آموزشی ما را چهار نفر بنشینند در یونسکو بنویسند! چرا؟ این همان مسأله استقلال است»

آخوند روحانی در یک سفر انتخاباتی خود گفته بود:
«برخی به دروغ مطالبی درباره سند 2030 مطرح می‌کنند در حالی که دولت در آن سند نوشته که در چارچوب قوانین و فرهنگ ایرانی و اسلامی ‌آن را اجرا می‌کند. این دروغگویان آن‌قدر پررو شده‌اند که می‌توانند حتی گزارشی دروغ به‌محضر مقام معظم رهبری بفرستند».
تأکید خلیفهٴ ارتجاع در «گزارشهای درست» باند خودش، تأکید دیگری بر تعمیق شقه بعد از نوش‌جان کردن زهر انتخابات نمایشی است و باید انتظار داشت، با روند حوادث اخیر شتاب گرفته و وار فاز جدیدی شود. تأکید وی بر این‌که ناامید ومأیوس نشوید ناظر بر واقعیت عملکرد زهر شقه در درون نظام و مسیر رو به زوال حاکمیت ولایت‌فقیه است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bd462fe1-1a2b-4b32-b7ee-80444088b70a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات