728 x 90

استمرار وحشت از گردهمایی بزرگ مقاومت در نمایشهای جمعه

 گردهمایی عظیم مقاومت ایران
گردهمایی عظیم مقاومت ایران
‌دو هفته بعد از برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس، نمایشهای جمعه ولی‌فقیه ارتجاع در شهرهای مختلف کشور صحنه یاوه‌گویی‌های پر از ترس و نگرانی بود.

آخوند ناصری در نمایش جمعه یزد گفت: «برخیها از سخنان مقامات آمریکا و منافقان مبنی بر تغییر حکومت ایران خوشحال می‌شوند.. همه بدانید خدای نکرده اگر به ولایت فقیه ضربه وارد شود و دشمن رخنه کند همه نابود خواهیم شد زیرا آنها اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نمی‌شناسند». (ایرنا- 23تیر)

آخوند عاملی در نمایش جمعه اردبیل گفت: «میزبانی اروپا و آمریکا برای (مجاهدین) و خارج کردن نام آنها از لیست تروریستها و دعوت آنها از رئیس (مجاهدین) در پارلمان اروپا و کنگره آمریکا تحقیر ملت ما نیست، بلکه تحقیر خود آن‌هاست». (خبرگزاری فارس-23تیر)

آخوند لطفی در نمایش جمعه ایلام گفت: «این دولت [فرانسه] در طول سال‌های پس از انقلاب به مأمن و مکانی برای گردهم آمدن اعضای مجاهدین تبدیل شد.

طی روزهای گذشته نیز نشستی با حضور برخی مقامات آمریکایی و اروپایی در این کشور برگزار شد که می‌طلبید دستگاه دیپلوماسی کشورمان برخورد قاطع تری با مقامات این کشور نسبت به اقدامات تحریک‌آمیز و مخرب فرانسویها علیه کشورمان داشته باشند در شرایطی که بسیاری از قراردادهای اقتصادی ایران هم‌اکنون با فرانسویها منعقد می‌شود، اجازه ندهیم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی این کشور را مکانی برای اقدامات خود برضد ایران اسلامی قرار دهند.

امروز دست فتنه‌گران سال‌های 78و 88 در دست (مجاهدین)... است و تلاش می‌کنند با لباس جدید و طراحیهای نوین اقدامات خود را اجرایی کنند. متأسفانه دست آورد دستگاه دیپلوماسی ما حساسیت برانگیز است، ... فرانسه در حق ملت ایران کمتر از آمریکا انجام نداد ولی با ضعف دستگاه دیپلوماسی مواجه شدیم و عکس العملی از خود نشان ندادند». (مهر 23تیر)

رجایی‌پور در نمایش جمعه سمیرم آخوند رجایی‌پور گفت: «در سال 88 نه تنها شورای نگهبان بلکه می‌خواستند کل انقلاب و نظام را به آتش بکشند... انتقادی هم از دولت جدید فرانسه برای اجازه تشکیل جلسه سازمان (مجاهدین) در پاریس... هر گونه حمایت و همکاری با این جنایتکاران محکوم است. حمایت از سازمان (مجاهدین) ننگی برای فرانسه و غرب است.

امروز از سازمان (مجاهدین) چیزی جز اسم باقی نمانده و به‌زودی امیدواریم شاهد نابودی تمام تروریستها و دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم». (ایرنا-23تیر)

آخوند محمودی هم در نمایش جمعه ورامین گفت: «برخی مقامات آمریکا به صراحت نظام جمهوری اسلامی را مانع اهداف خود عنوان می‌کنند، و صحبت از تغییر نظام به میان می‌آورند، و از طرفی در فرانسه همایش مجاهدین برگزار می‌شود، و دولت فرانسه از آنان حمایت می‌کنند «. (ایرنا-23تیر)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e015593f-1771-4fb7-b72e-13ab6453b149"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات