728 x 90

آب در خوابگه دایناسورها!

آب در خوابگه دایناسورها
آب در خوابگه دایناسورها
                                          
           
«یک جوری می‌خواهند محاسبات ذهنی افکار عمومی رو و به‌خصوص مسئولان کشور جوری مهندسی کنند و شکل بدهند که این هی بتدریج این زهر هی بیاد قطره قطره اثر کنه، کم کم به این نتیجه برسه که شروع کنه در دهه 90 شعارهای دهه 60 و امام رو ببره زیر سوال.»

«... این ریشه ما را خواهد زد ولو بزرگترین انبارهای موشکی رو داشته باشیم.»

رحیم پور ازغدی، تلویزیون شبکهٴ 1رژیم، 23تیر
                                             ***
 
هراس ضربدر هراس به توان هراس
چه حادثة‌ خارق‌العاده‌یی رخ داده که مهره‌های ریز و درشت نظام نسبت به عواقب آن به یکدیگر هشدار می‌دهند؟ آنها از چه ترسیده‌اند که این‌گونه آن را با آب و تاب تعریف می‌کنند و با ترسشان بیشتر یکدیگر را می‌ترسانند؟! به تعبیر آخوند موحدی کرمانی در نمایش جمعهٴ 23تیر کدام «خطر بسیار بزرگ، بسیار بزرگ، بسیار بزرگ است که نظام را تهدید می‌کند... وای!...»

این کدام دشمن است که «اگر رخنه کند اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نمی‌شناسند» و همه را سرنگون خواهد کرد؟ (1) این چه نیرویی است که به قول رحیم پور ازغدی ریشهٴ نظام ولایت فقیه، دستار به سرها، پاسداران و مزد بگیران آن را خواهد زد؛ ولو بزرگترین انبارهای موشکی را داشته باشند؟

آغاز پایان یک نظام مادون قرون وسطایی
واقعیت این است که بعد از سپری شدن «38سال سراسر زندان و اعدام» در این رژیم مادون قرون‌وسطایی حال نوبت تصفیه حساب مردم ایران با قاتلان آزادی و آزادیخواهان فرا رسیده است. واقعیت این است که بوی الرحمن ولایت فقیه و سینه چاکان آن بلند شده و این بو را علی خامنه‌ای و دایرهٴ جنایتکاران حرفه‌یی نظام بیش از دیگران احساس کرده‌اند.

یک ضرب‌المثل ایرانی می‌گوید: «دست که به چوب ببری گربة دزد حساب کار خودش را می‌کند» از وقتی طنین تغییر این رژیم ـ با رساترین بیان ـ در گردهمایی سالانهٴ مقاومت ایران در ویلپنت در جهان پیچیده، روزی نیست که گربه‌های دزد و دزدهای عمامه‌دار به آن واکنش نشان ندهند.

سه حقیقت اساسی
خانم مریم رجوی، در سخنرانی سرفصلی خود، در یک پاراگراف کوتاه، سه جملهٴ اساسی و سرنوشت‌ساز را بیان کرد:
«آفتاب تغییر بر ایران تابیده است. رژیم حاکم، بیش از همیشه آشفته و ناتوان است. جامعه ایران لبریز نارضایتی است و جامعه بین‌المللی سرانجام به این واقعیت نزدیک شده که مماشات با رژیم ولایت فقیه خطاست.

همین اوضاع جوشان سه حقیقت اساسی را برای رسیدن به آزادی ایران و صلح و آرامش در منطقه بیان می‌کند.

اول:‌ ضرورت سرنگونی رژیم ولایت فقیه.
دوم: در دسترس بودن سرنگونی این رژیم.
و سوم: وجود یک آلترناتیو دموکراتیک و مقاومت سازمانیافته، برای به‌زیر کشیدن استبداد مذهبی».

جنبش دادخواهی ـ شیشهٴ عمر رژیم
اگر دیکتاتوری آخوندی توانست با شیوه‌های معاویه‌ گونه، قتل‌عام 30000 از بهترین فرزندان ایران‌زمین را از انظار مردم ایران و جهان بپوشاند. اگر توانست به‌صورت مخفیانه اجساد هنوز گرم آنان را در گورهای فراموش و جمعی با لودر به خاک بسپارد و نشان آنان را برای سالیان محو کند. اگر توانست سخن از آنان را ممنوع کند و یک بایکوت چندین ساله را حاکم سازد. اگر توانست نسل‌های بعد از دهه 60 را از مجاهدین قطع کند. اگر توانست با به‌راه انداختن و دامن زدن به جنگهای انحرافی در عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین برای مدتی همه که شده از خطر عاجل سرنگونی جان بدر ببرد. اگر توانست با سیاست خائنانه و ایران‌فروش مماشات زمان و فرجه‌ بقا بخرد... اما اکنون دیگر نمی‌تواند.

اینک جوانان و نوجوانان به‌پاخاسته ایران؛ آنهایی که در دهة‌60 حتی به دنیا نیامده بودند ـ با پرش از روی یک گسست تاریخی ـ به فجایعی که در این دیکتاتوری ضدبشری گذشته واقف شده‌اند. آنان می‌پرسند آن 30000زندانی بی‌دفاع برای چه و به کدامین گناه طی یک پریود زمانی کوتاه، بدون محاکمه و وکیل مدافع، و با استناد به کدام قانون بین‌المللی و بشردوستانه به اعدام محکوم شدند؟ این نسل‌کشی جنایتکارانه را چه کسی فرمان داد و چه کسانی اجرا کردند؟ اینجاست که مهره‌های ریز و درشت رژیم یکی یکی به صحنه می‌آیند و برای توجیه این فاجعه جهان معاصر، به حکم امام جنایتکارشان استناد می‌کنند.
 
اکنون. صحبت از محاکمه «اصل ولایت فقیه» است. رحیم پور ازغدی این مهرهٴ هراسان خامنه‌ای حق دارد بترسد و بگوید:
«اینها تخریب امام است، اسم امام رو نمی‌آورند هدف زدن خود امام است هدف زدن انقلابه... اونها که هنوز دارند به امام فحش می‌دهند تازه حالا شروع کردند محاکمه امام رو...»

خون به‌ناحق ریخته شده شهیدان قتل‌عام دامن جلادان را گرفته و به هیچ‌وجه آن را رها نخواهد کرد. به پای میز محاکمه کشاندن آمران و عاملان قتل‌عام نخستین دادخواست مردم و مقاومت ایران است.

                                                    ***
آری آب در خوابگه دایناسورها افتاده و خوابشان از این پس آشفته خواهد بود. به آنان حق می‌دهیم بترسند و به‌صورتی ترجیع‌وار ترسشان را با ترسی دیگر بازتاب دهند.

 
 
پانوشت: ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(1) آخوند ناصری در نمایش جمعه یزد گفت: «برخیها از سخنان مقامات آمریکا و منافقان مبنی بر تغییر حکومت ایران خوشحال می‌شوند.. همه بدانید خدای نکرده اگر به ولایت فقیه ضربه وارد شود و دشمن رخنه کند همه نابود خواهیم شد زیرا آنها اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نمی‌شناسند». (ایرنا- 23تیر)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b65496ff-58cc-473a-9cea-0040b75aab6e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات