728 x 90

این همه وحشت از مجاهدین؛ چرا؟

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، لرزه سرنگونی بر ارکان ولایت خامنه ای
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، لرزه سرنگونی بر ارکان ولایت خامنه ای
این روزها با حجم زیادی از موضعگیریهای امام جمعه‌های خامنه‌ای، مقامها و مهره‌ها، روزنامه‌ها، خبرگزاریها و سایتهای رژیم علیه مجاهدین روبه‌رو هستیم. راستی علت این حجم از تبلیغات رژیم علیه مجاهدین چیست؟

پاسخ در یک کلام وحشت است. برای این‌که تصویری از میزان این موضعگیریها داشته باشیم به این آمار توجه کنید:‌ از روز اول مردادماه جاری تا روز ششم مردادماه بیش از 500مصاحبه و گزارش و مطلب و جلسه و مراسم و معرفی کتاب در سایتها و خبرگزاریهای رسمی رژیم در مورد عملیات فروغ جاویدان مجاهدین درج شده است. این آمار، بدون احتساب گزارشها و مستندها و خبرهایی است که از تلویزیون رژیم پخش شده است. علاوه بر این، انبوهی خبر و گزارش هم در منابع نیمه رسمی و غیررسمی درج شده است. باز هم برای درک بهتر ابعاد این تبلیغات، توجه به خبر خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا 4مرداد 96 توجه کنید:
«مدیرکل انتشارات جنگ در استان کرمانشاه، از رونمایی 15عنوان کتاب و برگزاری برنامه‌های سپاه پاسداران در استان کرمانشاه به‌منظور گرامیداشت سالروز عملیات به‌اصطلاح مرصاد در همین رابطه خبر داده است».

این آمار فقط مربوط به سالگرد عملیات فروغ است. انبوهی موضعگیری دیگر هم در سایر زمینه‌ها وجود دارد که به‌نحوی مستقیم یا غیرمستقیم به مجاهدین اشاره دارد.

علت این حجم از تبلیغات این است که خامنه‌ای و رژیمش تمامی ضربات استراتژیک را که می‌خورند و تمامی شکستهایی بزرگی که متحمل می‌شوند را از چشم مجاهدین می‌بینند.

مثلاً وقتی تحریم و نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران پیش می‌آید، از آنجا که افشاگریها و فعالیتهای مجاهدین و مقاومت ایران را دارای نقش تعیین کننده می‌دانند، مجاهدین را هدف حملات خود قرار می‌دهند. برای مثال:
آخوند حسینی همدانی نماینده خامنه‌ای در استان البرز در نمایش جمعهٴ کرج می‌گوید: «اکنون نام مجاهدین از لیست تروریستها بیرون رفته و اسم سپاه پاسداران به‌عنوان تروریست قرار داده شده که لازم است دستگاه دیپلوماسی در این خصوص مواضع محکمی اتخاذ کند». (خبرگزاری حکومتی تسنیم - 30تیر 96)

آخوند محمدعلی آل‌هاشم در جمعه‌بازار تبریز می‌گوید: «(مجاهدین) دشمن درجه یک بوده و در تلاش افزایش تحریم آمریکا علیه ایران هستند».» (خبرگزاری حکومتی تسنیم - 30تیر 96)

پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع می‌گوید:‌ «حالا شما طرفدار تروریسم و بلکه مادر تروریسم هستید نه این‌که ایران رو متهم می‌کنید طرفدار تروریسم است خجالت‌آور است این حرف. بزرگان کشور ما توسط تروریستها به‌شهادت رسیدند، 17000شهید ترور داریم که امروز آمریکاییها نام (مجاهدین) را از فهرست تروریستها حذف کردند». (تلویزیون شبکه خبر (رژیم) ۲/۴/۹۶)

ضمنا غیر از بحث نامگذاری تروریستی سپاه، خامنه‌ای شکست در مهندسی انتخابات و یکدست کردن نظام را ناشی از فعالیت مجاهدین و تاثیر شعار نه به جلاد و نه به شیاد می‌داند به همین دلیل شخص او روز 14خرداد 96 از مظلومیتهای رژیم در دهه 60می‌گوید و درخواست می‌کند که نگذارند جای جلاد و شهید عوض شود که اشاره روشن به شعار نه به جلاد نه به شیاد مجاهدین است.

آخوند احمد خاتمی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران هم می‌گوید: «آنوقت به اینها شما مجوز همایش میدید، آنوقت بعضی‌ها هم در داخل تو سایت‌هاشون جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند. برخورد با اینها و کندن کلک (مجاهدین) از کشور، از عملیات امام... بود و همه آنها که فرمان را عمل کردند، باید مدال داد به اینها.

نه این‌که بیان تو سایت‌هاشون جای جلاد و شهید را عوض کنند. توبه کنند آنهایی که در سایت‌هاشون جای جلاد و شهید را عوض کردند». (رادیو تهران (رژیم) ۳۰/۴/۹۶)

آخوند عباسیان یکی دیگر از ائمه جمعه رژیم نیز می‌گوید: «در فضای سیاسی انتخابات ما شاهد بودیم، عده‌یی دنبال تغییر دادن چهره مجاهدین بودند و کسانی را که در مقابل مجاهدین ایستادند سرزنش کردند». (خبرگزاری حکومتی تسنیم - 30تیر 96)

قبل از نمایش انتخابات هم خامنه‌ای و دار و دسته‌اش خوردن زهر اتمی و واگذاری بخش جدی از پروژه اتمی را که ضربه سهمگین به عامل بقای نظام بود، ناشی از فعالیتهای مجاهدین می‌دیدند و دادشان به هوا رفت که این داستان با افشاگری مجاهدین در مورد سایتهای اتمی مخفی شروع شد. داستان از افشای نطنز و اراک در سال 2002 شروع و بعد تبدیل به بحران بین‌المللی شد.

در مورد حقوق‌بشر هم وضع به همین ترتیب است. رژیم تا به‌حال 63بار در ارگانهای ملل‌متحد به‌خاطر نقض فاحش حقوق‌بشر و جنایاتش علیه مردم ایران محکوم شده است. در گزارشهای متعدد گزارشگران ویژه ملل‌متحد از احمد شهید گرفته تا عاصمه جهانگیر نقض حقوق‌بشر در ایران محکوم شده است. در هر محکومیتی مقامات رژیم و به‌طور مشخص وزارت‌خارجه آن دادشان به هواست که این گزارشها و مبنای این قطعنامه‌ها مغرضانه و با استناد به گزارشهای مجاهدین است.

بنابراین رژیم موجودیت خودش را از جانب مجاهدین در خطر می‌بیند و علت این همه تبلیغ و لجن‌پراکنی علیه آنها چیزی نیست جز نگرانی از تغییر نظام و سرنگونی که در فرهنگ آخوندها به آن براندازی می‌گویند. واقعیتی که سردکردگان رژیم آخوندی از بیان آن ابا ندارند.

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان در نشست هیأت‌رئیسه این مجلس گفته است: «ما باید به مردم بگوییم که مسأله اصلی دشمن مقابله با اصل اسلام و نظام است و مسائل دیگر در حاشیه قرار دارد. بعضی اظهارنظر کردند که نظام جمهوری اسلامی به 40سالگی خود نمی‌رسد و می‌خواهند فاتحه انقلاب و نظام را تا چند سال دیگر بخوانند. . . دشمن در فکر براندازی هست و این فکر هم ادامه دارد، دشمن می‌خواهد این براندازی را از داخل شروع کند. . . خامنه‌ای بیش از صد مرتبه راجع به فتنه صحبت کرده است. وظیفه ما این است روی فتنه فکر کرده، کار کنیم، فتنه و فتنه‌گر را بشناسیم نقشه‌های آنها را بشناسیم».

روشن است که طرح این موضوع که رژیم به چهل سالگی نمی‌رسد در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس و توسط سخنرانان آن از جمله جان بولتون مطرح شد.

آخوند احمد خاتمی، عضو هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع هم در هراس از شعارهای سرنگونی استبداد دینی و نظام ولایت فقیه در گردهمایی بزرگ مقاومت گفت: «فتنه 88ریشه‌ دار بود و با هدف براندازی نظام طراحی شده بود، فتنه‌ گران می‌خواستند ولی‌فقیه نباشد و (مریم رجوی) در این همایش اخیر در فرانسه گفت، ما شعارهای ضد ولایت فقیه را در زبان فتنه‌ گران گذاشتیم. فتنه 88، نقشه برای سقوط نظام ولایی بود که برخی خواص نفهمیدند». خبرگزاری حکومتی فارس اول مرداد 96)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/18cd458f-4a0d-467d-8f58-3be65de68e11"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات