728 x 90

سفیر لینکلن بلومفیلد: عاملان قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در کابینه روحانی حضور دارند

سفیر لینکلن بلومفیلد
سفیر لینکلن بلومفیلد
سفیر لینکلن بلومفیلد، در مصاحبه با فاکس‌ نیوز گفت:‌ «رژیم ایران بوضوح تلاش می‌کند توافق اتمی را تقریباً به مانند یک گروگان مورد استفاده قرار دهد تا که مانع هر واکنشی از جانب آمریکا یا هر کشور دیگری علیه تجاوزاتی شود که در عراق، و سوریه و یمن و سایر نقاط در خلیج‌فارس یا در سرکوب داخلی انجام می‌دهد».

سفیر لینکلن بلومفیلد، در پاسخ به این سؤال که آیا شواهدی دال بر اقدام علیه توافق اتمی و نقض توافقنامه توسط رژیم ایران دارید؟ گفت:‌ «من کارشناس اتمی نیستم ولی شنیده‌ام که می‌گویند آنها در فعالیتهایی شرکت داشته‌اند که چندماه قبل در اروپا و آلمان گیر افتاده‌اند، فعالیتهای مشکوک غنی‌سازی داشته‌اند. ولی من به سخنان اویلی هاینونن دستیار پیشین مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را اشاره می‌کنم که می‌گوید حداقل این است که ما نمی‌توانیم نیت صلح‌آمیز برنامه اتمی ایران را تأیید کنیم مگر این‌که از نزدیک بازدید کنیم و تحت توافق موجود روشن نیست که به ما اجازه بازدید از نزدیک داده باشند».
 
 
سفیر لینکلن بلومفیلد:خواهان تحقیقات قتل عام سال 67 شد
سفیر لینکلن بلومفیلد: خواهان تحقیقات قتل عام  سال 67 شد

وی در پاسخ به این سؤال که چه کاری می‌شود کردگفت:‌ «در داخل ایران حمایتی قوی در مورد تحقیقات توسط سازمان ملل در مورد یک قتل‌عام بزرگ در سال 1988 وجود دارد که بیش از ۳۰هزار زندانی به‌سر عت اعدام شدند... سه نفر از کسانی‌که آن اعدامها را امضا کرده‌اند در کابینه روحانی حضور دارند».

سفیر بلومفیلد در ادامه این کشتار را سربرنیتسای ایران دانست و با اشاره به زندانی شدن عاملان آن کشتار در دادگاه لاهه گفت: «ولی در رژیم ایران؛ این افراد تحت عنوان وزیر در کابینه روحانی کار می‌کنند!».

وی افزود: «‌فکر می‌کنم کار بسیاری باید انجام داد بیش از 101 اعدام در ماه ژوئیه در دوران روحانی صورت گرفته است، از زمانی که او به قدرت رسیده بیش از 3100 اعدام انجام شده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5811b67d-0972-4ba0-b716-1a4513e364a5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات