728 x 90

تلویزیون الاخباریه: نمایشگاه قتل‌عام و جنایتهای رژیم حاکم بر ایران در سال ۶۷در پاریس

نمایشگاه قتل‌عام و جنایتهای رژیم حاکم بر ایران در سال 67
نمایشگاه قتل‌عام و جنایتهای رژیم حاکم بر ایران در سال 67
تلویزیون الاخباریه عربستان گزارشی از نمایشگاه یادبود قتل‌عام 30هزار زندانی سیاسی در سال 67 پخش کرد.
این نمایشگاه در شهرداری منطقه 1پاریس برگزار شد؛ در قسمتی از این گزارش آمده است:‌ «در پاریس یک نمایشگاه مستند از جنایتهایی که رژیم حاکم بر ایران مرتکب شده و در رأس آن جنایت اعدام 30هزار نفر از مخالفان سیاسی، برگزار شده است. شرکت کنندگان در این نمایشگاه خواستار حسابرسی از مرتکیبن این جنایت شدند.

در این نمایشگاه عکسها و اسنادی از قربانیان و تاریخ و محلهای قتل آنها درج شده است. وزیر دادگستری دولت فعلی روحانی از جمله مجریان این قتل‌عام و در گروه مرگ بوده که افشا‌ شده است.

یک زندانی سیاسی سابق به نام ناصر به الاخباریه گفت: من سه و نیم سال در زندان بودم و در سال 1367 زندانیان را بعد از شکنجه می‌کشتند و شهدا را در کامیون می‌ریختند و بیش از سی الی چهل کامیون بودند که از آن خون ریخته می‌شد ولی به‌صورت دسته‌جمعی آنها را می‌بردند...
فرزاد مددزاده نیز گفت: در سالهای 2009 تا 2014 من زندانی بودم.

ژان فرانسوا لوگاره، شهردار منطقه یک پاریس به الاخباریه گفت: 29سال از این قتل‌عام گذشته است که رژیم تهران تلاش کرده بود آن را مخفی نگه دارد ولی امروز نباید درباره این اقدام بربریت علیه سی هزار روح انسان سکوت کرد، جهان باید واقعیتها را ببیند.

ژان کلود ژگودز شهردار گریسی سوق سن به الاخباریه گفت: امروز آمدیم تا به‌خاطر اصول انسانی و کمک به مظلومین اینجا باشیم رژیم تهران بیگناهان را کشته و جنایت‌هایش علیه انسانیت ادامه داده است و ما باید در مقابل این رژیم قاتل بایستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d293f4ab-8b3d-40d4-b7fc-02c04652db82"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات