728 x 90

اعترافهای تکاندهنده آخوند فلاحیان: همه کسانی که اعدام شدند، لزوما موقع دستگیری مسلح نبودند

قتل عام67
قتل عام67
در حالی که جنبش دادخواهی خون شهیدان قتل‌عام ۶۷ بالا می‌گیرد، سپاه پاسداران در خبرگزاری خود، اعترافات تکاندهنده آخوند دژخیم علی فلاحیان، وزیر سابق اطلاعات رژیم درباره حکم خمینی برای قتل‌عام و نسل‌کشی مجاهدین را منعکس کرد و به‌نقل از آخوند فلاحیان نوشت: «حکم (مجاهدین) و حکم گروه‌های محارب، اعدام است... . مثلاً موسوی تبریزی -دادستان وقت کل انقلاب- می‌گفت اصلاً این افراد محاکمه لازم ندارند؛ وقتی طرف با ما می‌جنگد، محاکمه کردن او معنایی ندارد».

خبرگزاری سپاه پاسداران افزود: فلاحیان می‌گوید: «همه کسانی که اعدام شدند، لزوما موقع دستگیری مسلح نبودند. ممکن است ما یک خانه تیمی را می‌گرفتیم و در آن فقط دو سلاح وجود داشت و یا این افراد در خیابان دستگیر می‌شدند.

خبرگزاری سپاه پاسداران:
دهباشی: حاج آقا از این بحث می‌خواهیم رد بشیم فقط من برای اطمینان خودم می‌خواهم بپرسم که همه کسانی که اعدام شدند با اسلحه دستگیر شده بودند؟ یعنی شورش مسلحانه کرده بودند؟

آخوند فلاحیان: نه همه شون که شورش مسلحانه کرده بودند ولی افرادی که دستگیر شدند خیلیهاشون خونه تیمی بود ما می‌رفتیم اونجا مثلاً یکی دو تا اسلحه بیشتر نبود یا تو خیابون مثلاً می گرفتیم شون اسلحه نداشتند خیلیهاشون.

از سوی دیگر آخوند خمینی صفت، ابراهیم حسینی که رسانه‌های حکومتی از او به‌عنوان عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی خمینی نام می‌برند، به جنایت علیه بشریت و اعدام مجاهدین زندانی به‌خاطر ایستادگی بر سر عقیده خود اعتراف کرد.

رسالت آخوندی با نقل اظهارات این آخوند جنایتکار در توجیه قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال 67 نوشت: آن عده‌یی که بر عداوت خود با نظام اصرار می‌ورزیدند بر اساس حکمی عادلانه اعدام شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/da8314dc-47f1-409e-87c8-f302016cead2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات