728 x 90

جنایت تکان‌دهنده رژیم در تخریب مزار شهدای مجاهد خلق در تبریز و صومعه سرا (کسما) +‌ فیلم و تصاویر

تخریب و تسطیح مزار شهدای مجاهد خلق در تبریز
تخریب و تسطیح مزار شهدای مجاهد خلق در تبریز
در شرایطی که کارزار دادخواهی قتل‌عام شدگان ۶۷ و جنبش دادخواهی هر روز اوجی تازه می‌گیرد و هر روز صدها شخصیت بین‌المللی و حقوقدان خواستار محاکمه بین‌المللی خامنه ای و سران رژیم جنایتکارش می‌شوند، رژیم آخوندی برای شستن دستان آلوده خود دست به توطئه کثیفی زده است که خود یکی از مصادیق جنایت علیه بشریت است.

بنا‌ به گزارش هموطنان از نقاط مختلف میهن اسیر رژیم ضدبشری از مدتی پیش شروع به از بین بردن گورهای جمعی محل دفن پیکرهای شهیدان قتل‌عام ۶۷ کرده است و به خیال خود می‌خواهد آثار این نسل‌کشی و این جنایت علیه بشریت را محو کند.

در همین رابطه در چند شهر از جمله در اهواز، مشهد، تبریز، اردبیل، اصفهان و... درصدد است تا گورهای جمعی شناخته شده را که خانواده‌های شهدا به آنجا می‌رفتند و نسبت به عزیزانشان ادای احترام می‌کردند، به شیوه‌های مختلف مثل سیمان کردن و یا ریختن زباله و غیره از بین ببرد.

آنچه در گزارش زیر می‌بینید تلاش شماری از اشرف نشان  شجاع و هموطن غیرتمند در ثبت این جنایات است:

۱. پایان تخریب مزار شهیدان گمنام در وادی رحمت تبریز:

رژیم جنایتکار آخوندی پایان تخریب مزار شهدای گمنام مجاهد خلق در وادی رحمت تبریز را در کانال تلگرامی خودش اعلام کرد.
تخریب مزار شهدای مجاهد خلق - وادی رحمت تبریز
تخریب مزار شهدای مجاهد خلق - وادی رحمت تبریز
 
رژیم با انتشار خبر این عملیات مهندسی در کانال این آرامستان تلاش کرد تا شیادانه جنایت تخریب مزار شهدای گمنام مجاهد خلق در تبریز را لابلای انجام پروژه‌های عمرانی لاپوشانی کند اما غافل از این‌که این سیاهکاری تاریخی هرگز قابل سفیدسازی نیست.

از بین بردن محوطه مزار فرزندان مجاهد اعدام شده این میهن تحت عنوان «عملیات عمرانی میدان مراسمات سازمان آرامستانهای شهرداری تبریز»! اعلام شده است.

هواداران مجاهدين در تاریخ ۲تیرماه ۹۶ خبر تخریب این مزار را با فیلم و عکس و کروکی آن ارسال و افشا کرده بودند و حال این پروژه رژیم به پایان رسیده است.
خبر این جنایت آشکار در کانال این آرامستان در ۲۰شهریور ۹۶ به‌صورت یک تصویر آورده شده است.

طبق اعترافات خود رژیم این پروژه با مساحت ۴۵۰۰متر مربع محوطه سازی شامل عملیات خاکبرداری، غلطک‌زنی، تسطیح و رگلاژ و بتن ریزی و هم‌چنین اجرای دیوار پیرامونی محیط مورد نظر و قرنیز آن، جدول کشی و تأمین روشنایی محوطه با دکل‌های بزرگ و تحت پیمان سه شرکت و با کارفرمایی سازمان آرامستانهای شهرداری تبریز و نظارت واحد عمران سازمان آغاز شد.

۲. تخریب گور جمعی اعلام شده شهیدان در سه راهی صومعه سرا به کسما
پس از پخش فیلم یک گورجمعی در سه راهی صومعه سرا – کسما از سیمای آزادی، یکی از هواداران مجاهدين به این محل رفته است. در این گورجمعی شهدای سال ۶۷دفن شده‌اند.

هواداری که به محل رفته چنین نوشته است:
«من در قبرستان قصاب سرای صومعه سرا محل دفن شهدای ۶۷ رفتم و از نمونه مزارهای اهالی عکس گرفتم و لیکن مزار آن شهدایی را که سیما پخش کرد پیدا نکردم، اما یک بیل مکانیکی در پشت قبرستان در لابلای درختان بلند که محل دفن شهدا می‌باشد (به گفته اهالی برای جاده سازی) مشغول کار است. بیل مکانیکی و درختان بلند پشتش جایی است که جای دفن شهدا است که چند روز پیش هواداران صومعه سرا برایتان ارسال کرده بودند که الآن دارند آنجا را تخریب می‌کنند».

تخریب مزار شهدای مجاهد خلق - جنبش دادخواهی گریبان این رژیم را رها نخواهد کرد

۲۸سال پیش خمینی می‌خواست با نابودی مجاهدین اسیر، به خیال خام خود، برای همیشه از دست این نسل خونفشان و جان برکف خلاص شده و حاکمیت منحوس اش را برای همیشه تثبیت کند ولی این دیکتاتور خونریز هرگز فکر نمی‌کرد که دادخواهان همان خونها سالیان بعد، تمامیت رژیمش را نه فقط در ایران، بلکه در تمامی دنیا و در برابر سازمان ملل‌متحد به محاکمه خواهند کشید.

جنبش دادخواهی خون سی هزار زندانی مجاهد و مبارز امروز خواستار افشای اسرار این قتل‌عام است، از این رو این جنایتکاران باید پاسخ بدهند که:
۱- اسامی کامل قتل‌عام‌شدگان چیست؟
۲- در هر شهر یا استان چند نفر اعدام شده است؟
۳- باید به مادران داغدار و مادران شهدا و بازماندگان شهدا پاسخ داده شود که عزیزان‌شان را کجا دفن کرده‌اند و آدرس گورهای جمعی کجاست؟
۴- و در پایان اگر این جنایتکاران به این جنایت علیه بشریت افتخار می‌کنند پس چرا اسامی هیأتهای مرگ در استانهای مختلف را اعلام نمی‌کنند؟

ولی ما ایمان و ایقان داریم روزی که خلق ایران پاسخ این سؤالات را از جلادان و شکنجه‌گران رژیم ولایت‌فقیه خواهد شنید، دور و دیر نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a97c482-654f-4e55-a959-025a70cd618f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات