728 x 90

افشای فریبکاریهای آخوندی توسط رسانه‌ها و مهرهای حکومتی!

مصطفی محقق داماد رئیس ”گروه اسلامی فرهنگستان علوم اسلامی“
مصطفی محقق داماد رئیس ”گروه اسلامی فرهنگستان علوم اسلامی“
دجالیت و فریب آخوندها و مهره‌های حکومتی برای توجیه دخالتشان در شئونات مختلف مردم، آن‌چنان باعث مضحکه شده وتشست رسوایی لاطائلات بافی آن‌چنان از بام افتاده است، که رسانه‌ها و مهره‌هایی از رژیم را ناگزیر کرده است که در راستای تضادهای درونی رژیم و در مخالفت با باند خامنه‌ای و آخوندهای وابسته به این باند، موضع بگیرند و خودشان بخشی از این فریب را افشا کنند.

واضح است که آخوندها، مهره‌ها و رسانه‌های باند دیگر رژیم نیز در خرافه بافی و دجالگری در طول حاکمیت آخوندی ید طولایی دارند. اما اکنون که نظام پلید آخوندی در مخمصه‌های گوناگون قرار گرفته آنان بنا بر مصلحت روز رنگ عوض کرده و به‌اصطلاح ضد خرافه شده‌اند.

در رابطه با خرافه گویی‌ها و خرافه بافیهای آخوندها و مداحان رژیم آخوند مصطفی محقق داماد رئیس ”گروه اسلامی فرهنگستان علوم اسلامی“ رژیم نسبت به دجالگری آخوندها و مدحان حکومتی در ایام ماه محرم هشدار می‌دهد و آنان را به رعایت ادب و فهمیدن مفهوم حرف هایشان در این ماه دعوت می‌کند.

توصیه محقق داماد به آخوندها و مداحان حکومتی در ماه محرم این است: ”مداحان باید سعی کنند در گفتارشان به کسی توهین نکنند. مداحان ما باید شعر و مرثیه‌هایی را که می‌خوانند بفهمند “ (خبرگزاری ایسنا 4مهر 96)

آخوند مرتضی شاهرودی عضو ”کمیته فقه پژوهشکده حج“ رژیم نیز به خبرگزاری حکومتی ایسنا می‌گوید: ”متأسفانه در رابطه با بحث هیئت‌های مذهبی، مداحان و منبریها اکنون آسیب‌های زیادی وجود دارد. برخی‌ها که فقط به این فکر می‌کنند که هر چقدر مجلس‌شان گرم‌تر باشد و افراد بیشتری غش کنند، پاکت آنها پرتر می‌شود. متأسفانه خرافه‌ها وارد مجالس عزاداری سیدالشهدا شده و برخی مداحان ناخواسته این تحریف‌ها را نقل می‌کنند و آن را گسترش می‌دهند

“ (خبرگزاری ایسنا 5مهر 96)
خرافه گویی آخوندها و ایادی رژیم فقط منحصر به منبر و مداحی نیست بلکه این رژیم و ایادیش خرافه را در بسیاری از پهنه‌ها از جمله در پهنه درمان، بسط و گسترش داده‌اند.

یکی از خرافه گویی‌های آخوندها موضوع ”طب اسلامی“ (بخوانید طب آخوندی) است که در این طب من درآوردی، انواع و اقسام خرافات به‌عنوان دستورالعمل طبی برای بیماران تجویز می‌شود.

کار رطب و یابس آخوندها و ایادی رژیم در زمینه طب وطبابت به آنجا کشیده است که به گفته معاون وزیر بهداشت رژیم ”به نام و با سوءاستفاده از دین به مردم داروی امام کاظم (ع)، بخور حضرت مریم (س) و داروی امام رضا (ع) تجویز می‌کنند“ که ”این کار به‌معنی مداخله جسمانی است» (خبرگزاری ایسنا 19شهریور 96)

از دیگر کارهای آخوندها دخالت در زمینه طب وطبابت، گماردن آخوندها در بیمارستانهای کشور تحت عنوان روحانی درمانی بیماران است.

دراین رابطه خبرگزاری مهر 7شهریور 96 با عنوان ”آغاز طرح استقرار روحانی بالینی در بیمارستانها“ می‌نویسد: ”طرح استقرار روحانیان بالینی در مراکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، یکم شهریورماه با معارفه‌ی «حجت الاسلام احسان ایزدی پور» به‌عنوان روحانی بالینی در بیمارستان طالقانی آغاز شد“.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 2آبان 95 به‌نقل از مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم: ۱۱روحانی با حضور در ۱۰مرکز درمانی و یک مرکز بهداشت ‏ ، بیماران، همراهان و کارکنان مراکز درمانی را با مسائل معنوی و مذهبی آشنا می‌کنند“.

هم‌چنین آخوندها چندین پایگاه اینترنتی در زمینه معرفی ”داروهای اسلامی“ به راه انداخته‌اند که یکی از آنها پایگاه اینترنی «داروی اسلامی» است که زیر نظر آخوندی به نام آخوند عباس تبریزیان که عنوان ”آیت‌الله“ را یدک می‌کشد اداره می‌شود. این آخوند از جمله مروجان خرافاتی تحت عنوان ”طب اسلامی“ است و از او هم با عنوان ”پدر طب اسلامی“ نام برده می‌شود.

در زمینه دخالت آخوندها در امور پزشکی و پوشالبافی آنها در زمینه درمان بیماران، فضاحت آن‌چنان بالا گرفته است که مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت رژیم ناگزیر شده علیه این اقدام آخوندها موضوع بگیرد و بر ضرورت مقابله با ادعاهای دروغین آنان در زمینه طب و درمان بیماران تأکید کند: ”متأسفانه یکی از مواردی که امروزه در حوزه طب سنتی و با عناوین مختلفی مانند طب اسلامی، طب‌روایی، طب‌الصادق، طب‌الرضا و... با آن مواجه هستیم، سوء‌استفاده برخی از افراد از این عناوین است. برخی به نام طب اسلامی و سنتی، با بدیهی‌ترین مسائل پزشکی مانند واکسن و پیوند اعضا مخالفت می‌کنند که با این کار آنها برخی از مردم علاوه‌بر از دست دادن جان خود، مال خود را نیز از دست‌ دادند“. (خبرگزاری ایسنا 19شهریور 96)

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم 19شهریور 96) از قول معاون وزیر بهداشت رژیم نقل می‌کند برای جلوگیری از ورود آخوندها به ”عرصه آموزشی و امور درمان“ با مراجع قم نشستهایی داشته است.

روزنامه حکومتی جمهوری 19شهریور 96 از رواج "سخیف‌ترین مطالب خرافی" توسط برخی "منبریها و مداحان" به‌شدت انتقاد کرده و می‌نویسد: ”ورود به مقوله روابط زناشویی توسط یک فرد ملبس به لباس روحانیت همراه با بیان جزئیاتی که شرم‌آور است، برپایی همایش ترویج چند همسری در اسلام توسط یک فرد معمم، طرح گماشتن افراد روحانی در بیمارستانها تحت عناوینی از قبیل روحانی درمانی بیماران، استفاده از بعضی روحانیان فاقد معیارهای لازم در تلویزیون و رادیو به‌عنوان کارشناس مسائل دینی که مطالب آنها از طریق فضای مجازی برای تمسخر دین و مذهب دست به دست می‌شود و دخالت مداحان و منبریهای کم سواد در موضوعات سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و نظامی و بین‌المللی، از اموری هستند که مشکلات زیادی پدید آورده‌اند در حالی که اصولاً نیازی به ورود روحانیان به چنین مقولاتی نیست. “

این روزنامه حکومتی ادامه روند موجود و ورود آخوندها به جزئی‌ترین شئونات زندگی مردم را چنین پیش‌بینی می‌کند: ”وقتی عده‌یی فکر می‌کنند روحانیان باید در مترو مستقر شوند و به سؤالات مذهبی مردم پاسخ بدهند، این روند غلط به‌تدریج تا استقرار در اتوبوس و تاکسی و هواپیما به پیش می‌رود! اینها به‌معنای ورود فیزیکی روحانیان به تمام شئون زندگی مردم است در حالی که نه تنها در ساختار روحانیت چنین وظیفه‌ای تعریف نشده و هرگز وجود نداشت بلکه اقدامی زیانبار و همراه با عوارض سوء است“.

همین روزنامه در 22شهریور 96 با عنوان ”راه پالایش روحانیت“ می‌نویسد مردم به جای این‌که در محرم باید عزادار واقعه عاشورا باشند ”عزادار و محزون معرکه گیریهایی هستند که عده‌یی بی‌سواد و سوداگر به بهانه محرم و دهه عاشورا به راه خواهند انداخت و خواب و خیال‌ها و خرافات و دروغهایی به خورد خلق‌الله خواهند داد. این مصیبت از مصیبت کربلا بزرگ‌تر است“

واضح است که گسترش فریب ودجالگری آخوندی از جمله سوء‌استفاده از ایام محرم و عاشورای حسینی، در جهت تحکیم و سلطه موقعیت رژیم انجام می‌گیرد، تا جایی که به قول آن رسانه حکومتی آخوندها دهه عاشورا را تبدیل به اشاعه ”خواب و خیالها و خرافات و دروغ“ می‌کنند.

آن روی سکه این همه دروغ وفریب، وضعیت زار و نزار و بن‌بست رژیم است.

به بیان دیگر این وضعیت نشانه این است که رژیم به درجه‌یی از پوسیدگی رسیده، و آن‌چنان چنته‌اش در مورد دست آوردهای اقتصادی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و... . خالی است، که راهی جز توسل به دروغ و فریب برای آن باقی نمانده است.

البته این رژیم مهمل‌باف و آخوندهای اشائه دهنده آن، غافل از این هستند که جز مشتی بسیجی، پاسدار و نان به نرخ روزخورهای نظام، مر‌دم نه تنها وقعی به دجالگریهای آنها نمی‌گذارند بلکه به ریش و ریشه آخوندها نیز می‌خندند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41b386e9-fa25-4693-b49e-f92f034391f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات